چادر مسافرتی 6 نفره ایرانی آ.اپکس

A.Apex-003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,298,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره ایرانی آ.اپکس یک تولید ملی و زیباست که شرکت تهران اینتکس ان را به تازگی در لیست محصولات خود موجود کرده است. از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به مقاومت فوق العاده این چادر در برابر بارش باران اشاره کرد که با بهره مندی از بدنه ای با جنس پلی استر باعث شده تا یک چادر محبوب و با دوام را شاهد باشیم. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول رنگ بندی ان می باشد که از دو رنگ قهوه ای و کرم در تشکیل این چادر استفاده شده است. علاوه بر این ها شرکت سازنده این چادر سعی کرده تا با قرار دادن جیب داخلی در داخل این محصول سعی کند تا نگرانی شما را از بابت قرار دادن اشیا کوچک در داخل این محصول برطرف سازد. نکته مهم دیگر هم دارا بودن اویز در داخل این چادر و در قسمت بالایی و سقف این محصول است که می توانید ازاین قسمت به عنوان اویز چراغ استفاده کرده و در تاریکی فضای داخل را روشن کنید. این چادر دارای یک عدد کیسه حمل هم می باشد که باعث شده تا به راحتی بتوانید ان را حمل و نقل نمایید. تمامی این موارد سبب شده تا این چادر مسافرتی 6 نفره یک محصول عالی به شمار رود.

نوع مسافرتی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 190 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک بله
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 6 نفر
 ابعاد بسته بندی: 70 در 70 در 15 سانتی متر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 6 نفره ایرانی آ.اپکس

این روزها تولیدات ملی کم و کم تر شده اند و همین عامل خصوصا در بخش تولیدات چادر های مسافرتی هم توانسته به وفور احساس شود. در همین راستا و با توجه به این نکته ، شرکت آ.اپکس یکی از فعالان در زمینه تولیدات چادر های مسافرتی می باشد که روز به روز در این زمینه پیرفت کرده و تولیدات گوناگونی را هم روانه بازار کرده است. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که جدید ترین محصول این شرکت ، چادر مسافرتی 6 نفره ایرانی آ.اپکس می باشد که در این مطلب به دنبال بازگو کردن جزئیات کامل این محصول خواهیم بود...

نوع دوخت و قرار گیری فریم ها

اولین بحث در خصوص این چادر به نوع دوخت این محصول تعلق می گیرد که شاید به جرات بتوان به این نکته اشاره کرد که در بین چادر های مسافرتی ایرانی ، چادر مسافرتی 6 نفره ایرانی آ.اپکس یکی از خوش دوخت ترین محصولات می باشد. اگر نگاهی به تصاویر این چادر بیندازید می توانید متوجه شوید که سعی شده تا به صورت نامرئی دوخت های این چادر انجام شود و همین مسئله باعث شده تا در خراب کردن زیبایی ظاهری این محصول تاثیر گذار نباشد. هم چنین دوخت در هر نقطه از این محصول دقیقا با همان رنگ نخ و رنگ رویه این چادر شکل گرفته است که یک عامل مهم دیگر هم می باشد. بحث بعدی هم در خصوص فریم های این محصول خواهد بود که اگر نگاهی دقیق به این چادر بیندازید می توانید متوجه شوید که فریم های این چادر مسافرتی به صورت شکل دار و مورب می باشد که باعث شده تا یک ویژگی مهم در خصوص طراحی و هم چنین یک زیبایی ظاهری به شمار رود که البته برای جمع اوری و راه اندازی این محصول هم این ساختار کار شما را بسیار راحت کرده است.

دارا بودن پشه بند و هواکش

بهره مندی از دو خصوصیت عنوان شده در سر تیتر این بخش نیز باعث شده تا این چادر از نظر امکانات هم قابل رقابت با سایر رقبا باشد و با قدرت کامل عرضه گردد. در همین خصوص نیز می توان عنوان کنیم که بخش های اصلی این چادر نظیر درب اصلی و سه پنجره این محصول همگی از پشه بند و یا به عبارت دیگر توری استفاده می کنند که این بخش ها خود با استفاده از زیپ به بدنه اصلی این چادر دوخته شده اند و همین مورد هم باعث شده تا شما بتوانید در مواقع خاصی ان را باز و بسته کرده و از این ویژگی خوب این چادر بهره مند شوید. هم چنین این خصوصیت باعث به جریان افتادن هوا در داخل چادر و خصوصا در فصول گرم سال می باشد که قطعا از این نظر نیز مزیت بزرگ این کالا به شمار خواهد رفت.

 

ضد اب و ضد اشعه بودن

تمامی مواردی که تا به این جای این مطلب به ان ها اشاره کریدم شاید موارد بیشتر ظاهری می باشد اما اگر بخواهیم در خصوص بحث کیفیتی هم به بحث و تبادل نظر بپردازیم باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی با بهره مندی از رویه ای کاملا ضد اب باعث شده تا در شرایط بارانی هم خیالتان راحت شود. البته این عامل باعث شده تا از نفوذ اب هم به داخل جلوگیری شود که قطعا عامل مهم دیگری در خصوص این محصول خواهد بود. هم چنین این چادر در برابر اشعه فرابنفش نور خورشید هم مقاومت بالایی دارد و تغییر رنگ و افت کیفیت به هیچ وجه ندارد.

تمامی این موارد باعث شده تا فروشگاه اینتکس با قدرت کامل این محصول را با یک قیمت رقابتی روانه بازار کند که به سریع ترین شکل ممکن قابل خرید خواهدبود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...