چادر مسافرتی 6 نفره خانواده بست وی

چادر مسافرتی 6 نفره خانواده بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره خانواده بست وی از سری چادر های مسافرتی حرفه ای ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی بوده که از قابلیت هایی مانند ضد آب بودن نیز بهره می برد. بدنه بسیار با کیفیت و مقاوم که می تواند در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین در برابر حرارت مقاوم باشد. اما ساختار این چادر مسافرتی به صورت مثلثی بوده که از دربی بزرگ با سایه بان عصایی بهره مند است. سایه بانی که توسط دو فریم آلومینیومی راه اندازی و نصب می شود. از ویژگی های بسیار خوب این چادر داشتن پوشش اضافی در قسمت فوقانی خود بوده که در مقاومت هر چه بیشتر بدنه در برابر برخورد آب باران تاثیر گذار خواهد بود. علاوه بر این قسمت های ابتدایی و انتهایی این کالا به گونه ای طراحی شده تا کاربرد اتاق خواب را داشته باشد. از سایر ویژگی های این چادر می توان به داشتن کیسه حمل اشیای داخل بدنه ، بدنه کوت شده و کفی ضد آب اشاره کرد.

 نوع عصایی
 طول 610 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 210 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 12 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای کیسه حمل اشیا داخلی
 دارای سایه بان عصایی
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی 6 نفره بست وی

بست وی را می توان یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده محصولات بادی و چادر های مسافرتی معرفی نمود . این شرکت توانسته است در سالهای اخیر محصولاتی با کیفیت تولید کند و رقابت نزدیکی با رقیبان خود یعنی کلمن ، کیت و شاتل داشته باشد . در ادامه به توضیح درباره چادر مسافرتی 6 نفره این شرکت خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی یکی از ویژه ترین طراحی های چادر های بست وی می باشد که به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده است و مناسب برای استفاده در کوهستان و کمچینگ های طولانی مدت می باشد . در قسمت جلویی این محصول درب ورودی بزرگی تعبیه شده است که عمل رفت و آمد را برای شما آسوده خواهد کرد . همچنین سایبان تعبیه شده برای درب این محصول مانع تابش مستقیم آفتاب به داخل چادر خواهد شد و استراحت لذت بخشی را درون چادر تجربه خواهید کرد . این سایبان به صورت عصایی ساخته شده است و در مواقعی که به آن نیاز ندارید می توانید سایبان را از چادر جدا کنید . همچنین در داخل این چادر مسافرتی دو اتاقک کوچک وجود دارد که می توانید به کمک آن چادر را به سه قسمت مجزا تبدیل کنید و از آن استفاده کنید . همچنین درب ورودی این محصول دارای یک توری مخصوص برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و خاک می باشد . ساختار مثلثی این محصول نیز از ویژگی های کم نظیر آن محسوب می شود که در چادر های کمی این ساختار را مشاهده می کنید . 

جنس بدنه

چادر مسافرتی 6 نفره خانوادگی بست وی دارای بدنه ای از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد . دلیل استفاده از این نوع پارچه در اکثر چادر ها ، مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه و همچنین در برابر بارش باران می باشد . این بدنه برزنتی به طور کامل ضد آب بوده و در مسافرت های کوهستانی و فضاهای مرطوب مشکلی برای بدنه این چادر پیش نخواهد آمد . پایه های آلومینیومی استفاده شده در این محصول نیز کاملا ضد آب و همچنین ضد فرسایش می باشند و می توانید با خیال آسوده از آنها در شرایط جوی مختلف استفاده کنید . در داخل چادر نیز کیسه مخصوصی تعبیه شده است که می توانید اشیاء اضافی خود را درون آن قرار دهید و فضای بیشتری در اختیار داشته باشید . پایه های این چادر مسافرتی به صورت عصایی تعبیه شده اند که در ادامه به نحوه راه اندازی این چادر مسافرتی اشاره خواهیم نمود . 

ابعاد و ظرفیت

طول این چادر مسافرتی 6 نفره 610 سانتی متر ، عرض آن 240 سانتی متر و ازتفاع آن 210 سانتی متر می باشد که اندازه بسیار مناسبی برای یک چادر مسافرتی 6 نفره می باشد . به سبب ارتفاع 210 سانتی متری این محصول می توانید به طور کامل درون چادر بایستید و حرکت کنید که این ویژگی در کمتر چادری مشاهده می شود . همچنین طول و عرض مناسب این محصول به شما کمک می کند تا بتوانید از این چادر در مسافرت های طولانی مدت و کمپینگ استفاده کنید . ظرفیت اعلام شده این محصول مناسب 6 نفر می باشد که در بررسی های انجام شده توسط همکاران ما این ظرفیت بیش از این بود و تا 8 نفر نیز توانستند بدون مشکل از این چادر استفاده کنند . به کمک اتاقک های موجود درون این چادر نیز می توانید در صورت نیاز چادر را به سه قسمت مجزا تبدیل کنید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از قرار دادن آن بر روی سطحی صاف اقدام به اتصال پایه ها به بدنه آن کنید و چادر را برپا کنید . چادر های عصایی در مقایسه با چادر های فنری و اتوماتیک  نبستا زمان بیشتری را برای راه اندازی نیاز دارند که البته با چندین بار برپا نمودن چادر ، این کار برای شما ساده خواهد شد و می توانید در مدت زمان کمی این عمل را انجام دهید . راه اندازی کردن این چادر برای استفاده و جمع کردن آن نیز در کمتر از 1 دقیقه دانجام می شود . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست از پاره شدن بدنه آن و آسیب رسیدن به پایه های این محصول جلوگیری کنید تا چادر شکل خود را از دست ندهد . البته در صورت به وجود آمدن مشکل برای این محصول می توانید آن را تعمیر کنید و جای نگرانی وجود ندارد . 

جمع بندی

چادر مسافرتی 6 نفره بست وی محصولی مخصوص خانواده های پر جمعیت بوده و مناسب برای استفاده در شرایط جوی مختلف از جمله کوهستان می باشد و مشکلی برای چادر پیش نخواهد آمد . پایه های آلومینیومی مستحکم ، بدنه مقاوم ، کیسه نگهداری اشیاء اضافی ، توری مخصوص و اتاقک های داخلی از ویژگی های این محصول به شمار می آیند که در کمتر چادری این ویژگی ها را در کنار هم مشاهده می کنید . در صورت وجود هرگونه سوال و یا در خواست راهنمایی درباره خرید چادر مسافرتی می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را با همکاران ما در میان بگذارید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...