چادر مسافرتی 6 نفره سافاری ارزان

Safari A6-Sugarloaf

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره سافاری A6-Sugarloaf از سری چادرهای مسافرتی ارزان و زیبا و با کیفیت می باشد که در سال جاری  و توسط شرکت سافاری روانه بازار شده است . این چادر مسافرتی مناسب برای استفاده در کمپینگ ، کوهنوردی و کویرنوردی می باشد و در شرایط باد و باران می تواند عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان دهد . جنس بدنه ین چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که در برابر نفوذ آب مقاوم می باشد و درزهای آن نیز توسط پارچه برزنتی دوخته شده است تا خیال شما را از بابت نفوذ آب راحت کند .

همچنین ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فلز ضد زنگ می باشد که قطر 15 میلی متری آن نشان از کیفیت بالای آن دارد . در بخش های کناری این محصول 3 عدد پنجره و یک عدد درب نیز تعبیه شده است که مجهز به توری می باشد . همچنین در پکیج این چادر مسافرتی ساک حمل ، 4 عدد میخ اتصال و همچنین یک عدد چکش برای راه اندازی چادر مسافرتی تعبیه شده است که در راه اندازی و حمل این محصول کمک شایانی را به شما می کند . لازم به ذکر است که این چادر مسافرتی ضد حریق می باشد و خیال شما را به طور کلی از این بابت راحت می کند . چادر مسافرتی 6 نفره سافاری A6-Sugarloaf با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع فنری
 طول 200 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنهپلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک بله
 دوپوش خیر
 ضد آب خیر
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت Safari
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 ابعاد بسته بندی: 78 در 78 در 15 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل - 4 عدد میخ اتصال
چکش مخصوص برای راه اندازی 

 

چادر مسافرتی 6 نفره سافاری A6-Sugarloaf

اگر قصد خرید چادر مسافرتی با کیفیت و جذاب را دارید پیشنهاد می کنیم چادر مسافرتی 6 نفره سافاری A6-Sugarloaf را مشاهده نمایید. این محصول یک چادر با کیفیت و با ظرافت است که رنگ فوق العاده جذابی دارد. در همین خصوص قصد داریم تا در ادامه این مطلب به صورت کامل این محصول را بررسی کرده و نقاط قوت ان را بررسی نماییم پس با ما همراه باشید..................................

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که می توانید در تصویر این چادر مشاهده کنید این محصول ارگونومی ساخت مربعی دارد. این بدین معناست که هر چهار سمت این محصول یک اندازه بوده و بسیار شکیل و دیدنی است. بر روی بدنه اصلی این چادر مسافرتی و در قسمت میانی ان نام سافاری با رنگ سفید به وضوح قابل مشاهده است که به زیبایی این محصول کمک شایانی کرده است. هم چنین لبه های اصلی این چادر مسافرتی بنفش بده و رنگ اصلی بدنه این محصول هم یکدست خاکستری می باشد. علاوه بر این ها درب . پنجره های این محصول دارای توری بوده و همگی سفید رنگ هستند. تنها بخش متفاوت این محصول هم قسمت بالایی ان است که یکدست سبز رنگ می باشد. هم چنین درب ورود این محصول به صورت بزرگ طراحی و تولید شده است که عبور و مرو از طریق ان بسیار ساده است. تمام این موارد نشان از طراحی و رنگ بندی زیبای این محصول حکایت دارد.

جنس بدنه

در چادر های مسافرتی جنس بدنه یکی از مهم ترین معیار های خرید می باشد که همیشه مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. در همین خصوص باید به این نکته اشاره کرد که این کالا بدنه ای ساخته شده از نوع پلی استر دارد. هم چنین پایه های این محصول هم به صورت فنری و انعطاف پذیر بوده و از جنس فلزی ساخته شده است.

ابعاد و وزن

همان طور که در ابتدای این مطلب به ان اشاره شد این محصول به صورت مربعی ساخته شده است. این بدین معناست که طول و عرض این محضول مشابه بوده و هر دو 200 سانتی متر هستند. هم چنین ارتفاع این محصول هم 180 سانتی متر می باشد. این محصول در بسته بندی با ابعاد 78 در 78 در 15 سانتی متر نیز ساخته شده است. نکته دیگر در خصوص ظرفیت این چادر است که 6 نفره بوده و مناسب برای استفاده 3نفر به صورت دراز کش می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول در کنار خود دارای یک عدد دفترچه راهنما بوده که می توانید به سادگی اموزش های لازم را از ان فرا بگیرید. در حالت کلی هم چنین شما باید این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس اقدام به اتصال و رد کردن پایه های فنری این محصول از داخل بدنه کرده تا این چادر به صورت ایستا بر روی زمین قرار بگیرد. علاوه بر این ها این محصول دارای چهار عدد میخ اتصال هم می باشد که می توانید با استفاده از ان ها به راحتی این چادر را بر روی زمین متستحکم قرار داده و از ان استفاده نمایید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم می توانید به یک نکته توجه ویژه کنید. نکته اول دور کردن وسایل داغ و همین طور اشیا نوک تیز است که باید از بدنه این محصول دور شود. هم چنین از ضربه زدن و پرت کردن و همین طور گم شدن لوازم جانبی این چادر هم بپرهیزید و مواظب ان ها باشید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 6 نفره سافاری A6-Sugarloaf یک چادر مسافرتی با ظرفیت استاندارد و ابعاد مناسب می باشد که قابلیت راه اندازی به صورت اتوماتیک را دارا بوده و کیفیت فوق العاده ای دارد. این محصول هم چنین دارای چکش مخصوص و میخ های اتصال هم می باشد که در نصب و راه اندازی این چادر به شما کمک می کند. این چادر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...