چادر مسافرتی 6 نفره شنگيوآن

SY-018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره شنگيوآن یک چادر زیبا و بزرگ برای استراحت هم زمان 5 تا 6 نفر طراحی و تولید شده است. این محصول از نظر رنگ بندی دارای بدنه ای با دو رنگ نارنجی و ابی می باشد. این چادر دارای یک درب ورود در جلو و یک عدد پنجره در انتها می باشد که هر دوی ان ها دارای پشه بند و توری بوده که در هنگام گرما می توانید با باز کردن ان علاوه بر به جریان انداختن هوا در داخل چادر ، نگران ورود حشرات مزاحم به داخل چادر هم نمی باشید. این محصول ضد اب بوده به گونه ای که می توانید از ان در کوه نوردی ، طبیعت گردی و کمپینگ حتی در شرایط بارانی هم استفاده کنید. به دلیل سبک بودن این محصول حمل و جا به جایی ان اسان است. هم چنین در مدت زمان کوتاهی می توانید ان را نصب و راه اندازی کنید. جنس بدنه این چادر از نوع پلی استر بوده که استحکام بالایی دارد. هم چنین پایه های ان از نوع فایبر گلاس است که به راحتی خراب نمی شود و مقاومت بالایی دارند. این محصول را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 220 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 5 الی 6 نفر
 ابعاد بسته بندی: 58 در 14 در 7 سانتی متر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی 6 نفره شنگيوآن

چادر مسافرتی 6 نفره شنگيوآن یکی از چادرهای مسافرتی با کیفیتی است که نوع طراحی و ظاهری خاص داشته و از رنگ های روشن و چشم نوازی ساخته شده است. این محصول به صورت ساده و در عرض چند دقیقه راه اندازی می شود. هم چنین این کالا دارای توری هم می باشد که در تمام فصول می توانید از ان استفاده کنید. با ما همراه باشید تا با جزئیات این محصول به صورت کامل شما را اشنا کنیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی کلی این چادر مسافرتی به صورت هلالی می باشد. این بدین معناست که نسبت به چادر های مسافرتی مربعی شکل متفاوت است. در همین ارتباط باید گفت که این محصول از نظر رنگ بندی ساخته شده از سه رنگ می باشد. لبه پایینی این کالا به صورت یکدست مشکی رنگ طراحی و تولید شده است که این لبه پایینی ن تنها لایه بیرونی بلکه کف داخلی این چادر را هم شامل می شود. هم چنین دو ضلع از چهار ضلع کلی این چادر نارنجی و دو ضلع دیگر نیز ابی رنگ است. درب ورود این محصول در جلوی ان قرار گرفته است که به صورت نیم دایره طراحی شده و دارای یک عدد توری نیز می باشد که با باز کردن درب و هم چنین بستن توری می توانید به سادگی از ورود حشرات به داخل این چادر خودداری کنید. هم چنین این محصول دارای یک عدد پنجره هم می باشد که ان هم مانند درب ورود این محصول دارای توری است.

جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه این محصول باید گفت که این محصول رویه ای از جنس پارچه شمعی پلی استر دارد که از این نظر دقیقا شبیه به اکثر چادرهای مسافرتی با کیفیت بازار می باشد. هم چنین پایه های این محصول هم همگی از فایبرگلاس ساخته شده اند که کیفیت فوق العاده بالایی داشته و انعطاف پذیری قابل قبولی هم دارند. علاوه بر این ها این محصول به صورت ضد اب تولید شده است که از دیگر نقاط قوت این چادر مسافرتی به حساب می اید.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید به این نکته اشاره نمود که در هنگام خریداری این محصول و در زمانی که در داخل بسته بندی می باشد دارای ابعاد 58 در 14 در 7 سانتی متر است که جای بسیار کمی را اشغال کرده و به سادگی می توانید ان را با خود جا به جا کنید. در حالت نصب شده نیز این محصول دارای طول 220 ، عرض 250 و همین طور ارتفاع 150 سانتی متری است. این محصول هم چنین دارای ظرفیت 6 نفره می باشد که به صورت درازکش 5 الی 6 نفر به صورت هم زمان می توانند در داخل ان به استراحت بپردازند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی از ساده ترین کارها راه اندازی این محصول است که بر خلاف نمونه های عصایی در مدت زمان بسیار کمی می توانید ان را نصب کرده و از ان استفاده کنید. در همین خصوص باید گفت که در کنار این چادر مسافرتی یک عدد دفترچه راهنما قرار گرفته است که می توانید با استفاده از ان به سادگی این چادر را راه اندازی کنید. در حالت کلی هم می توانید در تصویر خود محصول مشاهده کنید که ستون های این چادر مسافرتی دقیقا از روی بدنه و در داخل محفظه هایی قرار دارند که بر روی این چادر دوخته شده است. در همین خصوص باید گفت که شما در ابتدا نیاز دارید تا این ستون های فنری را به هم متصل کرده و ان را سپس از داخل همان محفظه ها رد کنید. در انتها هم می توانید به سادگی ان ها را با استفاده از طناب کوچکی که در پایین هر یک از این ستون ها قرار گرفته است به بدنه محکم ببندید تا تکان نخورد. هم چنین برای مراقبت بیشتر از این محصول هم بهتر است در ابتدا از ضربه زدن و خم کردن بیش از اندازه هر یک از ستون ها خودداری کنید. هم چنین سعی کنید وسایلی که به هر دلیلی امکان دارد تا این چادر را سوراخ کنند را از کنار ان دور کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 6 نفره شنگيوآن یک محصول فوق العاده با کیفیت است که بدنه ای مقاوم از جنس پلی استر داشته و به صورت ضد اب طراحی و تولید شده است. هم چنین این چادر دارای پشه بند و هواکش نیز می باشد که از خصوصیات خوب ان به شمار می رود. این چادر با کیفیت را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

چادر مسافرتی 6 نفره شنگيوآن یکی از برترین و زیبا ترین چادرهای مسافرتی می باشد که به علت وزن پایینی که دارد از محبوبیت بسیار بالایی در میان هواداران چادر های مسافرتی برخوردار است . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که یکی از ویژگی های کلیدی آن ضد آب بودن می باشد و از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 3 نفره شنگيوآن همراه ما باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم ...

طراحی تولید و ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که از فضای ایده آلی برای استفاده سه نفر برخوردار است و پنجره های تعبیه شده در این چادر مسافرتی به خوبی باعث گردش  هوای داخلی چادر می شود و فضای مطبوعی را برای استفاده ی شما عزیزان فراهم می آورد . همچنین پنجره های تعبیه شده در این محصول دارای پشه بند می باشد تا علاوه بر تهویه ی هوای داخلی از ورود حیوانات موذی به داخل چادر نیز جلوگیری کند . در بخش بالایی درب ورودی این چادر مسافرتی از سایه بان استفاده شده است تا در مواقعی  که آفتاب به شما می تابد از برخورد نور با شما جلوگیری به عمل آورد . این محصول در رنگبندی زیبایی روانه ی بازار شده است که در  این بخش برای شما عزیزان یکی از پر فروش ترین رنگ ها فراهم آورده ایم تا خریدی لذت بخش را با برترین قیمت چادر مسافرتی با ما تجربه نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که از کیفیت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند . پلی استر از جنس های رایج و محبوب استفاده شده توسط تولیدکنندگان لوازم کمپینگ می باشد و دلیل این استفاده متداول مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه و در عین حال انعطاف پذیری و عملکرد فوق العاده در برابر سایش نیز می باشد . همچنین پایه های استفاده شده در این محصول از جنس فایبرگلاس می باشد که از استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و شرایط نامساعد جوی همانند طوفان و باد برخوردار است و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط باد و طوفان باشد. علاوه بر آن پایه های فایبرگلاس در کنار مقاومت بالا از انعطاف پذیری قابل قبولی نیز برخوردار است .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی همانطور که در بالا برای شما شرح دادیم از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش و ضربه برخوردار است و از همین رو به طور کلی خیال شما را از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . جنس بدنه ی این چادر مسافرتی از جنس پلی استر می باشد که از نرمی و لطافت خاصی در کنار مقاومت بالا در برابر سایش و ضربه برخوردار است . همچنین پایه های استفاده شده در این محصول از جنس فایبرگلاس می باشد که علاوه بر استحکام بالا دارای انعطاف پذیری قابل قبولی  نیز می باشد که از همین رو راه اندازی آن را در کسری از ثانیه امکان پذیر کرده است . چادر مسافرتی ۶ نفره شنگيوآن با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...