چادر مسافرتی 6 نفره فنری ارزان

88889

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,090,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری ایرانی محصولی پر طرفدار و پر فروش برای سفر های مختلف. محصولی که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی بوده و از قابلیت ضد آب بودن بهره می برد. این چادر نیز همانند چادر های مسافرتی اتوماتیک به راحتی و در مدت زمان کمی راه اندازی و نصب می شود.

چادر مسافرتی 6 نفره فنری با قابلیت باز و بسته شدن در کمتر از ۲۰ ثانیه ، این چادر مسافرتی 6 نفره میباشد ، محصول ایران با رنگ بندی های مختلف و شاد ، دو پوش ، پشت نقره ای ، ضد آب ، با گارانتی ، استفاده از این چادر مسافرتی بسیار راحت و بدون نیاز به داشتن تجربه برای باز و بسته کردن آن میباشد. برای آموزش نصب این چادر مسافرتی 6 نفره به وب سایت آپارات مراجعه فرمائید. این چادر یکی از ساده ترین محصولات تولید شده تا به امروز است که افراد بسیار را که جمعیت کمی دارند به سوی خود جذب کرده است.

کیفیت آن فوق العاده بالاست و قیمت ارزان آن موجب کاهش کیفیت نشده است. از نظر ظاهری نیز بسیار ساده است و همانند سایر چادر های مسافرتی فنری موجود در بازار می باشد. از آن می توان در مسافرتی های طولانی مدت و کوتاه مدت استفاده نمود. برای خرید تنها کافیست با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کرده و آن را برایتان ارسال کنند.

  • طول:200 سانتی متر
  • عرض:200 سانتی متر
  • ارتفاع:180 سانتی متر
  • وزن:7 کیلوگرم
  • تعداد نفرات:6 نفره
  • تعداد پنجره:2
  • جنس بدنه:برزنت شمعی
  • ضد آب:بله
  • طناب مهار:ندارد
  • نوع چادر سفری:فنری ایرانی
  • برند:tehranintex

چادر مسافرتی 6 نفره فنری

چادر مسافرتی 6 نفره فنری یکی دیگر از چادر های مسافرتی تولید شده ایرانی بوده که برای انواع سفر های تفریحی و معمولی ساخته شده است. این نوع چادر ها در میان ساده ترین و ارزان ترین چادر های مسافرتی تولید شده قرار گرفته که بر خلاف قیمت خود می تواند پاسخگوی بسیار خوبی برای رفع نیاز های عادی سفر های ما باشد. محصولی که به راحتی راه اندازی شده و قابل حمل در هر مکانی خواهد بود. در ادامه به توضیحات کامل این چادر می پردازیم تا آشنایی بیشتری با این کالا پیدا کنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی بدنه این چادر به صورت شیبدار و مربعی می باشد. طراحی ای که در بسیاری از چادر های سفری مشاهده می کنیم. این نوع طراحی باعث می شود تا زمان وزش باد و همچنین بارش باران مقاوم تر باشد. اما سه پنجره و یک درب بزرگ بر روی این کالا تعبیه شده تا علاوه بر داشتن نورگیر زیاد باعث رد و بدل شدن هوا در درون اتاقک چادر شود. هر کدام از این پنجره ها و درب ها از توری پشه بند برخوردار بوده که توسط زیپ قابلیت باز و بسته شدن را دارد. یک روکش هم از نوع جنس بدنه برای آنها به کار برده شده تا از ورود نور و گرد و غبار مقاوم باشد. از دیگر ویژگی های طراحی این محصول روش راه اندازی فنری آن می باشد. این روش راه اندازی توسط فریم های مخصوص به کار رفته در داخل بدنه صورت می گیرد. 

ابعاد و وزن

ابعاد این چادر فنری برابر (طول: 200 سانتی متر ، عرض: 200 سانتی متر ، ارتفاع: 180 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده 6 نفره به صورت نشسته و 3 الی 4 نفر به شکل درازکش می باشد. این ابعاد شامل تمامی قسمت های بدنه شده و به دلیل طراحی شیبدار قسمت نشیمنگاه نسبت به سقف بزرگتر می باشد. زمانی که تمام چادر های فنری را جمع می کنید حالت گرد به خود می گیرد که در آن زمان حجم و ابعاد کمتری را خواهد داشت. به همین دلیل جا به جا نمودن آن آسوده تر خواهد شد. اما وزن این چادر 7 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب و قابل قبول برای این کالا می باشد. 

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه این چادر مثل بسیاری از چادر های سفری دیگر از نوع پارچه شمعی برزنتی بوده و از کیفیت لازم برای استفاده در سفر های متنوع بهره می برد. این نوع جنس بدنه از انعطاف خوبی برخوردار بوده و تنها در برابر اشیای تیز و داغ حساس خواهد بود که این مسئله نیز امری طبیعی خواهد بود. این یدنه در برابر حرارت و نور آفتاب مقاوم بوده و تا حدودی در مقابل بارش باران مقاوم خواهد خود. فریم های این چادر که تکیه گاه اصلی این محصول محسوب شده نیز از نوع فایبرگلاس منعطف و مقاوم می باشد. این فریم ها در برابر شرایط جوی مختلف و برخورد آب به آنها هیچ مشکلی نداشته و عمر بسیار بالایی دارند. قابلیت انعطاف و خم شدن زیادی این قسمت از بدنه چادر داشته در سریع باز و جمع شدن آن بسیار موثر بوده است.

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

برای راه اندازی این محصول تنها کافیست آن را از ساک حمل خود خارج نموده و با احتیاط شروع به باز کردن آن کنید. در زمان باز کردن باید توجه داشته باشید که به دلیل قدرت بالای فریم ها به نصب کننده برخورد شدید نکند. برای جمع کردن آن نیز کافیست همانند شکل بسته بودن خود به فریم ها فشار آورده و بدنه اصلی را به داخل خود ببرید تا در انتها حالت گرد به خود بگیرد.

جمع بندی

چادر مسافرتی 6 نفره فنری از سری چادر های مقرون به صرفه و سبک برای استفاده در انواع سفر های تفریحی و ساده بوده که به دلیل تولید در ایران از فروش بسیار خوبی بهره مند بوده است. این نوع چادر های مسافرتی طرفداران زیادی داشته زیرا بسیاری از نیاز های سفر را بر طرف می کند. محصولی که با ضمانت توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...