چادر مسافرتی 6 نفره کلمن

Coleman 22021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10,730,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره کلمن یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در کمپینگ ها به صورت خانوادگی و یا همراه با دوستان می باشد . این محصول با کیفیت فوق العاده در سال جاری و در رنگبندی متنوع توسط برند کلمن روانه بازارهای جهانی شده است . بدنه این محصول از پارچه شمعی برزنتی می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد . همچنین این چادر مسافرتی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر تابش اشعه فرابنفش و همچنین گرما دارد و از این رو با خیالی راحت می توانید از این محصول در فضای باز استفاده نمایید . لازم به ذکر است که درزهای این محصول به منظور جلوگیری از نفوذ آب به بخش داخلی چادر مسافرتی به خوبی آب بندی شده اند . ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم می باشد ضد زنگ می باشد که استحکام فوق العاده ای را در برابر طوفان و بادهای شدید از خود به نمایش می گذارد . لازم به ذکر است که این محصول دارای ظرفیت شش نفره به صورت نشسته و سه الی چهار نفره به صورت خوابیده می باشد . وزن این چادر مسافرتی بالغ بر 8 کیلو گرم است که با توجه به ظرفیتی که دارد ایده آل می باشد و به راحتی قابل جا به جایی است . چادر مسافرتی 6 نفره کلمن با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع اتوماتیک
 طول 290 سانتی متر
 عرض 230 سانتی متر
 ارتفاع 190 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمن
 ظرفیت دراز کش 3 الی 4 نفر
 از مقاوم ترین و بهترین چادر مسافرتی 6 نفره
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 6 نفره کلمن آمریکا یکی از مدرن ترین و با کیفیت ترین چادرهای مسافرتی ساخته شده توسط برند کلمن می باشد . کمپانی کلمن در زمینه عرضه و تولید محصولات کمپنیگ فعالیت می کند و تجربه بالایی در زمینه ساخت چادرهای مسافرتی دارد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را  در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 6 نفره کلمن همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

این چادر مسافرتی از نظر ساختاری که دارد با مدل های دیگر متفاوت است . ساختاری مستطیلی شکل به همراه دو عدد محفظه که در بیرون بدنه چادر قرار می گیرد و بر روی آن پوششی ضد آب وجود دارد به فضای داخلی چادر ابعاد ایده آلی را برای نگهداری وسایل شخصی در هنگام خواب می دهد . در بخش سقف این چادر مسافرتی یک عدد پارچه ضد آب دیگر تعبیه شده است که این محصول را دو پوش می کند و خیال شما را در هنگام بارش های شدید برف و باران راحت می کند . یک عدد درب د  بخش جلویی چادر وجود دارد و درزهای آن به خوبی آب بندی شده اند که از نفوذ آب در هنگام بارش های شدید به داخل چادر جلوگیری به عمل می آورد . این چادر مسافرتی شش نفره در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که تنوع سلیقه ای گسترده ای را پوشش می دهد . لازم  به ذکر است که به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل نیز وجود دارد که جا به جایی محصول را در مسافرت ها و کمپینگ ها به راحتی امکان پذیر می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه این چادر مسافرتی یکی از نقاط قوت این محصول به حساب می آید که برای خریداران نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا در هنگام کمپینگ شرایط آب و هوایی می تواند خطر ساز باشد . بدنه این چادر مسافرتی از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش گذاشته است . همچنین در تست های انجام شده توسط کمپانی کلمن بر روی این محصول ، مقاومت فوق العاده ای را در هنگام وزش بادهای شدید و بارش باران از خود به نمایش گذاشته است که خیال شما را در شرایط بد آب و هوایی راحت می کند . این محصول دارای ستون هایی از جنس آلومینیوم می باشد که استحکام بالا را در کنار انعطاف پذیری مهندسی شده برای حفظ ساختار چادر در شرایط طوفانی فراهم می آورد . این محصول می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در یک آخر هفته شاد در کمپینگ های شما باشد .

ابعاد و وزن چادر مسافرتی :

ابعاد چادر مسافرتی 6 نفره کلمن به مشخصات ( طول : 290 سانتی متر ، عرض : 230 سانتی متر و ارتفاع : 190 سانتی متر ) می باشد که فضای بسیار ایده آلی را برای 6 نفر به صورت نشسته و 3 الی 4 نفر به صورت خوابیده فراهم می آورد . شایان ذکر است که دو محفظه بیرونی چادر که از درون چادر مسافرتی قابل دسترسی می باشند برای نگهداری اقلام اضافی در هنگام خواب بسیار مناسب می باشد و از این رو به راحتی می توانید در کمپنیگ ها درون این چادر مسافرتی اسکان داده شوید . وزن این چادر مسافرتی با کیفیت برابر با 8 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و با توجه به ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در کمپینگ هایی با جمعیت بالا و همچنین شرایط آب و هوایی نامساعد می باشد که توسط برند محبوب کلمن ودر رنگبندی های زیبا و متنوع روانه بازارهای جهانی شده است . جنس بدنه این چادر مسافرتی از نوع پارچه شمعی برزنتی و ستون های آن از آلومینیوم ضد زنگ می باشد که خیال شما را در شریط شرجی و همچنین بارش های برف و باران راحت می کند . وزن این محصول بالغ بر 8 کیلو گرم می باشد که توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد . چادر مسافرتی 6 نفره کلمن با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...