چادر مسافرتی 6 نفره کینگ کمپ

KT3031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره کینگ کمپ یکی دیگر از سری چادر های مسافرتی این کمپانی می باشد که همانطور که از اسمش مشخص است مناسب برای استفاده در مسافرت و کمپینگ می باشد. جنس رویه این چادر از پلی استر می باشد که دارای روکش هایی از جنس پلی اورتان نیز است که موجب جلوگیری از ورود آب به داخل آن می شود و مقاومت بسیار خوبی در برابر باران دارد. جنس کفی آن نیز از پلی استر فشرده شده می باشد که از کف هم اجازه ورود آب به داخل چادر را نمی دهد. ستون بندی های این چادر از فایبر گلاس می باشد که هم وزن آن کم است و هم استحکام بالایی را دارد. این چادر به دلیل بزرگ بودنش مناسب استفاده خانواده های پر جمعیت در سفر و یا طبیعت گردی و کمپینگ می باشد. این محصول دارای یک عدد ساک حمل نیز می باشد که به دلیل کم حجم بودن می توانید آن را با خود به هر سفری ببرید. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 ابعاد 200 × 210 × 180 + 140 + 180 سانتی متر
 ابعاد بسته بندی 25 × 70
 وزن بسته بندی 15 کیلو گرم
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پلی استر با روکش پلی اورتان
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 هواکش 
 آفتاب گیر 
 پشه بند 
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها دارای روکشی از جنس پلی اورتان
 مقاوم در برابر باران
 مقاوم در برابر نفوذ آب
 دارای هواکش و پشه بند
 اقلام همراهساک حمل
دفترچه راهنما
4 ستون فایبرگلاس برای چادر
2 ستون استیل برای سایه بان

چادر مسافرتی 6 نفره کینگ کمپ

خرید چادر مسافرتی کمپینگ یکی از مهمترین نکاتی می باشد که قبل از رفتن به کمپینگ باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید . چادر مسافرتی 6 نفره کینگ کمپ یکی از برترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی تولیدی در سال 2018 می باشد که به خوبی توانسته است جای خود را د رمیان هواداران لوازم کمپینگ باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی مناسب همراه با آگاهی کامل نسبت به قیمت چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در این بخش قصد داریم تا اقدام به بررسی مشخصات ظاهری این محصول نماییم تا با آگاهی کامل تر اقدام به تصمیم گیری در مورد چادر مسافرتی کمپینگ نمایید . این چادر مسافرتی از سه بخش تشکیل شده است ، بخش اول که در مقابل درب ورودی قرار دارد یک اتاق کوچک می باشد که تقریبا می تواند نقش اتاق اصلی را داشته باشد ، در طرفیت اتاق اصلی دو اتاق مجزا نیز وجود دارد که فضای بسیار ایده آلی را برای اسکان فراهم آورده است . اگر به دنبال چادر مسافرتی جا دار همراه با اتاق های مجزا و جداگانه می باشد پیشنهاد ما به شما چادر مسافرتی 6 نفره کینگ کمپ می باشد زیرا  چیزی کمتر از یک اتاق مسافر خانه ندارد . این چادر مسافرتی در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما رنگ سرمه ای همراه با حاشیه هایی آبی رنگ را فراهم آورده ایم که به فروش بالایی دست پیدا کرده است و ز ظاهری زیبا برخوردار می باشد .

چادر مسافرتی کینگ کمپ

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در تولید بخش بیرونی این چادر مسافرتی از پلی استر همراه با روکش لی اورتان می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . همچنین در بخش کف این چادر کمپیگ از پلی استر فشرده استفاده شده است که از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد و به همین خاطر میتوانید از آن در سطوح نامسطح نیز استفاده نمایید . همچنین پایه های استفاده شده در این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد و علاوه بر مقاومت بالایی که در برابر باد های شدید و طوفان از خود نشان می دهد دارای انعطاف پذیری کنترل شده ای نیز می باشد .

ابعاد و وزن چادر مسافرتی :

ابعاد این چادرمسافرتی به مشخصات ( 200 × 210 × 180 + 140 + 180 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر چادر های مسافرتی از فضای بسیار ایده آلی برخوردار می باشد و مناب برای خانواده های اهل سفر می باشد . همچنین از دیگر ویژگی هایی که در هنگام خرید چادر مسافرتی باید به آن توجه نمایید وزن محصول می باشد زیرا نقش بسزایی در حمل و نقل آن دارد . وزن این چادر مسافرتی به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 15 کیلو گرم می رسد که در مقایسه با فضای که برای شما ایجاد می کند این وزن معقول می باشد .

چادر مسافرتی کینگ کمپ

جمع بندی :

چادر مسافرتی 6 نفره کینگ کمپ یکی از برترین و بزرگ ترین چادرهای مسافرتی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و هواداران خاص خود را دارد . جنس رویه این چادر مسافرتی از پی استر با روکش پلی اورتان می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه و همچنین نفوذ آب برخودار می باشد . جنس پایه های نگهدارنده این چادر مسافرتی از فایبرگلاس و همچنین جنس پایه های نگهدارنده سایبان نیز از استیل می باشد که به صورت کامل ضد رنگ است و به همین خاطر می توانید از این چادر مسافرتی با خیالی راحت در شرایط برفی و بارانی استفاده نمایید . چادر مسافرتی 6 نفره کینگ کمپ با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...