چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T

F.I.T Tent Family 2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T مدل Family 2 از سری چادرهای مسافرتی با کیفیت و مناسب کمپینگ می باشد که در واقع مدل 6 نفره چادر Family 1 می باشد . جنس بدنه این چادر مسافرتی از ترکیب پارچه و نایلون می باشد که بخش نایلونی بدنه از نفوذ آب به داخل چادر مسافرتی به خوبی جلوگیری به عمل می آورد و در شرایط بارانی کمک شایانی به شما می کند . همچنین نایلونی برای بخش سقف این چادر مسافرتی در نظر گرفته شده است که در مواقع بارانی می تواند بسیار کاربردی باشد . ستون های نگهدارنده بدنه این چادر مسافرتی از جنس استیل ضد زنگ می باشد که استحکام بسیار بالایی دارد و خیال شما را از بابت بادهایی که در کمپینگ و کوهنوردی شروع به وزیدن می کند راحت می کند . در بخش داخلی این چادر مسافرتی دو عدد جیب نیز تعبیه شده است که می توانید از آن برای نگهداری وسایل خود استفاده نمایید . همچنین دو عدد درب و دو عدد پنجره نیز در بدنه این چادر مسافرتی تعبیه شده است که مجهز به توری می باشند . چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T مدل Family 2 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع مسافرتی
 طول 300 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه ، نایلون ضد آب
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت 5 الی 6 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 ابعاد بسته بندی: 92 در 48 در 35
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T مدل Family 2 از سری چادرهای مسافرتی متفاوت از نظر ظاهری می باشد که توسط برند اف آی تی روانه بازارهای جهانی شده است . این چادر مسافرتی مناسب برای یک سفر آخر هفته به همراه خانواده می باشد و می تواند ظرفیتی بالغ بر 6 نفر به صورت نشسته و 3 الی 4 نفر به صورت خوابیده را درون خود جای دهد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T مدل Family 2 همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این چادر مسافرتی به همانند شکل ظاهری چادرهای هلال احمر می باشد که بدنه آن به رنگ سفید و در بخش سقف از رنگ قهوه ای استفاده شده است و ظاهری زیبا دارد . سقف این چادر مسافرتی توسط طناب های مستحکم به زمین متصل شده است و در مواقع بارش برف و باران مانع از نفوذ آب به داخل چادر مسافرتی و یا جمع شدن آب بر روی سقف می شود و تداعی کننده شیروانی های خانه در شمال کشور است . در ساختار بدنه این چادر مسافرتی دو عدد درب برای ورود و خروج و دو عدد پنجره مجهز به پشه بند وجود دارد که خیال شما را از بابت ورود حشرات موذی به داخل چادر راحت می کند . از نکت مثبت در ساختار این چادر مسافرتی می توان به ارتفاع بلند داخلی این محصول اشاره کرد که می توانید به راحتی در داخل این چادر مسافرتی راه بروید . به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل برای جا به جا کردن ستون های این چادر و یک عدد ساک برای حمل بدنه چادر مسافرتی قرار دارد .

جنس بدنه :

جنس ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از فلز ضد زنگ و مستحکم می باشد که در برابر وزشبادهای شدید و طوفان عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش می گذارند ، از همین رو این چادر مسافرتی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در شرایط کوهنوردی و کویر نوردی باشد . جنس پارچه استفاده شده در ساخت بدنه این محصول از پارچه نایلون دارد می باشد که کاملا مقاوم در برابر نفوذ آب است . همچنین در بخش کف این چادر مسافرتی نیز از پارچه دو لایه به واسطه بالا بردن استحکام و همچنین جلوگیری از نفوذ آب استفاده شده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

ابعاد چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T مدل Family 2 به مشخصات ( طول : 300 سانتی متر ، عرض : 200 سانتی متر و ارتفاع : 200 سانتی متر ) می باشد که فضای بسیار ایده آلی را برای اسکان شش نفر به صورت نشسته و سه الی 4 نفر به صورت خوابیده فراهم می آورد . همچنین وزن این محصول به توجه به ستون های فلزی که دارد کمی سنگین تر از سایر چادرهای مسافرتی می باشد و وزنی بالغ بر 15 کیلو گرم دارد .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی دارای بدنه ای ضد آب از جنس پارچه نایلون دارد می باشد که در ساختار نگهدارنده آن از ستون های فلزی استفاده شده است . چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T مدل Family 2 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...