چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T TENT دارای سایه بان

AT4

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,510,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی ۶ نفره F.I.T TENT دارای سایه بان یک محصول زیبا بوده که مناسب برای کمپینگ ، کوه نوردی و طبیعت گردی می باشد. این چادر دارای خاصیت دو پوش می باشد به گونه ای که جنس پوش بیرونی از پلی استر بوده و یک پوش دیگر با جنس پلی اورتان بر روی ان وجود دارد که باعث شده این چادر مسافرتی علاوه بر داشتن مقاومت بالا ، در مناطق سردسیر نیز گرمای داخل را بیشتر کند. هم چنین به دلیل این ضخامت و جنس پارچه چون این چادر ضد اب است باعث شده تا از ورود اب به داخل هم جلوگیری شود. علاوه بر ان درز های اب بندی شده این محصول نیز به این امر کمک بیشتری کرده است. هم چنین وجود سایه بان بر روی این محصول باعث شده تا در مناطق گرمسیر بتوانید به راحتی از ان استفاده کرده و نگران تابش مستقیم نور خورشید به داخل چادر نباشید. یکی دیگر از مزایای این چادر داشتن دو عدد جیب داخلی بوده که می توانید وسایل خود را درون ان ها بگذارید. هم چنین این چادر دارای دو عدد درب و سه عدد پنجره بوده که همگی دارای پشه بند نیز هستند که باعث شده تا از ورود حشرات به داخل چادر جلوگیری شود. این محصول دارای هواکش نیز می باشد که هوا به راحتی در این چادر به جریان می افتد. هم اکنون می توانید این محصول منحصر به فرد را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 220 سانتی متر
 عرض 220 سانتی متر
 ارتفاع 145 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک بله
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها دارای هواکش
 دارای افتاب گیر 
 دارای پشه بند
 ابعاد بسته بندی: 89 در 20 در 18 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T TENT دارای سایه بان یک چادر همه فن حریف و فوق العاده خاص است که تمام نیاز های شما را در رابطه با داشتن یک چادر مسافرتی با کیفیت برطرف می کند. این محصول به گونه ای طراحی شده که فرد استفاده کننده از ان می تواند به سادگی ان را نصب و راه اندازی کرده و به استراحتی اسوده در داخل ان بپردازد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی خود قرار دهیم پس با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با نوع طراحی این محصول صحبت زیاد می توان کرد چون چادری فوق العاده شکیل و با طراحی بی نظیر است. این محصول به گونه ای طراحی شده که دارای چهار ضلع یا چهار بعد می باشد. درب ورود این محصول به شکل مربعی شکل در جلوی این چادر قرار گرفته است که دارای توری مشکی رنگی بوده و باعث شده تا شما برای استفاده از ان در فصول گرم هم راحت باشید و نگران ورود حشرات به داخل این چادر نباشید. هم چنین این درب از وسط به دو طرف باز می شود که فوق العاده ساده و اسان است. یکی دیگر از خصوصیات خوب این محصول داشتن سایه بان است که دو عدد پایه قرار داشته و با چادری که در جلوی ان است باعث شده تا از تابش مستقیم نور خورشید به داخل چادر جلوگیری شود. در هر سه سمت این محصول سه عدد پنجره نیز قرار گرفته است که هر دوی ان ها به صورت مربعی و کوچک طراحی شده و با باز کردن ان ها می توانید هوا را در داخل چادر به جریان بیندازید. علاوه بر این ها قسمت بالایی این محصول هم دارای یک پوش محافظ بوده و هم چنین هواکش را هم می توان بر روی این محصول مشاهده نمود. تمام این موارد در کنار داشتن رنگ زرد و سورمه ای نیز باعث شده تا یک محصول خارق العاده را شاهد باشیم.

جنس بدنه

این چادر ساخته شده از رویه ای با جنس پلی استر است. این جنس به گونه ای طراحی شده که کیفیت فوق العاده بالایی داشته و در شرایط جوی مختلف و اب و هواهای گوناگون می توانید به سادگی از ان استفاده نمایید. در کنار این موارد باید به پایه های این کالا هم اشاره نمود که همگی از جنس فایبرگلاس ساخته شده اند و کیفیت فوق العاده بالایی دارند. هم چنینی این چادر به صورت کاملا ضد اب طراحی و تولید شده است.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید گفت که این چادر مسافرتی در بسته بندی با ابعاد 89 در 20 در 18 سانتی متر طراحی شده است. هم چنین ابعاد چادر در حالت راه اندازی شده نیز به گونه ای است که 6 نفر به راحتی می توانند از ان استفاده کنند. طول و عرض این چادر 220 سانتی متر بوده و ارتفاع این محصول هم 145 سانتی متر می باشد. هم چنین این محصول تنها 4.1 کیلو گرم وزن دارد که نسبت به کارایی اش فوق العاده سبک است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این چادر مسافرتی کاری فوق العاده ساده و اسان است. در همین خصوص باید عنوان نمود که شما باید در ابتدا این کالا را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی تمامی پایه های این محصول را از داخل مکان های دوخته شده در چهار سمت این چادر رد کرده و ان ها را محکم کنید. با قرار دادن این پایه ها شما مشاهده خواهید کرد که به سادگی می توانید این چادر را بر روی زمین قرار داده و از ان استفاده کنید. هم چنین در انتهای نصب این چادر می توانید سایه بان هم نصب کنید تا با خیال راحت از این محصول استفاده کنید. علاوه بر این ها برای مراقبت از این کالا هم باید به یک سری نکات توجه کنید. در ابتدا از وارد کردن اشیا نوک تیز و سوراخ شدن ان جلوگیری کنید. هم چنین از پریدن و ضربه زدن به بدنه اصلی این محصول هم اجتناب کنید تا دچار اسیب نشود. با رعایت همین نکات ساده مشاهده خواهید کرد که این محصول هیچ گونه افت کیفیتی نخواهد داشت.

جمع بندی

چادر مسافرتی F.I.T دارای سایه بان یک محصول بی نظیر و با کیفیت است که به صورت کاملا ضد اب طراحی شده است. این محصول دارای سایه بان ، هواکش  ، پنجره ، پشه بند و هم چنین ساک حمل می باشد که همگی ان ها از مزایای خوب این محصول به شمار می رود. هم اکنون می توانید این چادر را با قیمت بسیار مناسب از سایت نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...