چادر مسافرتی 6 نفره FIT TENT دوپوش

FIT TEN 5547

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره FIT TENT دوپوش محصولی کاربردی برای استفاده در کمپینگ و سفر های طبیعت گردی بوده که به طور میانگین می تواند 5 الی 6 نفر را در فضای داخلی خود جای بدهد. این محصول کاربردی با روکش بدنه ای از بهترین پارچه پلی استر طراحی شده که ساختاری ضدآب و مقاوم در برابر وزش باد داشته و از طول عمر فوق العاده زیادی برخوردار می باشد . این چادر مسافرتی بر روی بدنه خود مجهز به سه عدد پنجره و یک درب بزرگ بوده که تمامی این بخش ها دارای پشه بند از نوع pvc هستند . در قسمت سقف این محصول برای استفاده از نور خورشید و همچنین گردش ازادانه هوا یک هواکش بزرگ تعبیه شده است .

توجه داشته باشید بدنه این محصول دارای پوشش دوم از پارچه ضدآب پلی اورتان بوده تا در زمان بارندگی شما را ایمن نگه دارد . سازه های این محصول اتوماتیک و از نوع هیدرولیکی بوده که با جنس بدنه ای از نوع فایبرگلاس تولید شده است. زیرا بدنه فایبرگلاس سبک و منعطف و در عین حال باداوم می باشد . در داخل بدنه محصول یک جیب تعبیه شده تا بتوانید لوازم ضروری و با ارزش خود را در این بخش قرار بدهید. لازم به ذکر بوده از این محصول در تمامی شرایط جوی می توان استفاده کرد اما بدنه آن مناسب استفاده در زمان طوفان شدید نمی باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید .

راهنمای خرید چادر مسافرتی 6 نفره

چادر های مسافرتی از نظر ابعادی بسیار متنوع هستند و به همین علت نیز شما می توانید به سادگی مدل مد نظر خود یافته و محصول را خریداری کنید . توجه داشته باشید که چادر های مسافرتی ظرفیت بندی نیز شده اند که یکی از مناسب ترین چادر های مسافرتی برای خانواده های کم جمعیت ، چادر مسافرتی 6 نفره می باشد که می تواند برای استفاده 6 نفر به صورت نشسته و برای استفاده 3 نفر به صورت دراز کش مناسب باشد .

چادر های مسافرتی از نظر برند نیز تنوع بسیار بالایی دارند که چادر مسافرتی 6 نفره FIT TENT دوپوش توسط شرکت اف آی تی تولید شده است که یکی از بهترین تولید کنندگان چادر مسافرتی داخلی است که می توانید آن را با قیمت ارزان و مناسب خریداری کنید . در خرید چادر مسافرتی بایستی به مواردی همچون جنس بدنه و پایه چادر مسافرتی ، همچنین وزن و حجم بسته بندی محصول ، نوع سازه و ... را توجه داشته باشید که در این بخش و در بخش نقد و بررسی به آن ها اشاره هایی خواهیم کرد .

راه اندازی چادر مسافرتی 6 نفره FIT TENT دوپوش

در بخش نقد و بررسی اشاره شده است که سازه این چادر مسافرتی دوپوش به صورت اتوماتیک طراحی شده است ، چادر های مسافرتی که از سازه تمام اتوماتیک به مانند چادر مسافرتی 6 نفره FIT TENT دوپوش برخوردار هستند ، راه اندازی و استفاده از آن ها بسیار ساده و آسان بوده و شما می توانید در کمترین زمان به صورت اتوماتیک آن را راه اندازی کنید . این سازه ها بسیار شبیه به سازه چتر می باشد که با چند حرکت و فشردن چند اهرم می توانید به بهترین شکل آن را راه اندازی کنید .

برای راه اندازی پوشش دوم چادر مسافرتی نیاز است تا چادر اصلی را به مانند هر چادر مسافرتی تمام اتوماتیک راه اندازی کنید ، سپس پوشش دوم را خارج کرده و در صورت نیاز بر روی چادر پهن کرده و بخش های کناری آن را به بدنه اصلی چادر مسافرتی متصل کنید . شما می توانید به دلخواه خود از پوشش دوم چادر استفاده کنید و یا اصلا آن را راه اندازی و نصب نکنید . 

مراقبت و نگهداری از چادر مسافرتی 6 نفره FIT TENT دوپوش

مراقبت و نگهداری از چادر مسافرتی 6 نفره FIT TENT دوپوش بسیار راحت بوده و تنها چند نکته در این رابطه وجود دارد که بهتر است به آن توجه داشته باشید تا بتوانید خریدی مطمعن را داشته باشید . چادر مسافرتی 6 نفره FIT TENT دوپوش را بهتر است که در یک محل مناسب و تمیز راه اندازی کنید ، زمین هایی که سنگ ریزه در آن وجود دارد و همچنین شاخ و برگ درختان بر روی زمین موجود است ، می تواند پس از راه اندازی و ایجاد فشار به کف چادر ، موجب سوراخ شدن و یا پارگی شود که می توانید با تمیز کردن زمین و همچنین استفاده از زیرانداز از بروز مشکلات جلوگیری کنید .

برخورد اجسام تیز و برنده همچنین با بدنه نیز می تواند به آن آسیب وارد کند . نکته مهم دیگر این است که بدنه چادر مسافرتی قابل اشتعال بوده و در برخورد با حرارت و شعله های آتش می تواند آتش گرفته و آسیب ببیند ، به همین منظور توصیه می شود که در صورت برپا کردن آتش ، آن را دور تر از چادر مسافرتی راه اندازی کنید . همچنین توجه داشته باشید که چادر مسافرتی خود را در یک محل امن و به دور از حاشیه دریا یا رودخانه و حتی پرتگاه راه اندازی کرده باشید .

نوع مسافرتی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک بله
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها دارای هواکش
 دارای افتاب گیر
 دارای پشه بند
 ابعاد بسته بندی: 89 در 20 در 18 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 6 نفره FIT TENT دوپوش از نمونه چادر های مسافرتی تولید شده برند اف آی تی می باشد که یکی از با کیفیت ترین چادر های مسافرتی را در سطح بسیار خوب تولید می کند . با استفاده از چادر مسافرتی FIT TENT می توانید سر پناهی بسیار امن و ایمن را برای خود در طول سفر ها داشته باشید ، به خصوص که محصول دارای ساختار دوپوش باشد .

چادر مسافرتی فوق نیز از این ساختار برخوردار بوده و ویژگی های بسیار خوب دیگر آن ، سبب محبوبیت روز افزون آن شده است تا بسیاری از مردم از این محصول در سفر های خود استفاده کنید ، در همین مبنا قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر این محصول شما را در خرید چادر مسافرتی 6 نفره FIT TENT دوپوش یاری کنیم .

طراحی و ساخت چادر مسافرتی 6 نفره FIT TENT دوپوش

همانطور که از نام چادر مسافرتی 6 نفره FIT TENT دوپوش مشخص است طراحی آن به صورت دوپوش بوده و نسبت به برخی از چادر های مسافرتی دیگر مقداری تفاوت دارد که این تفاوت موجب برتری آن نسبت به سایر چادر ها شده است . داشتن دوپوشش در چادر مسافرتی می تواند سبب ضد آب شدن بهتر چادر و البته عایق بسیار خوب حرارتی برای بدنه چادر مسافرتی خواهد شد ، به همین دلیل است که چادر های مسافرتی دوپوش برای تمامی شرایط آب و هوایی مناسب است . 

چادر مسافرتی 6 نفره FIT TENT دوپوش دارای یک درب بزرگ و دارای سه درب در طرفین خود است که از این طریق شما می توانید دید به بیرون از چادر داشته باشید و البته نورگیری بهتری را نیز در درون چادر شاهد باشید ، داشتن درب و پنجره های متعدد می تواند تهویه هوای بهتری را نیز برای شما به دنبال داشته باشد . توجه داشته باشید که شما می توانید این درب و پنجره ها را به کمک زیپی که بر روی آن قرار داده شده است ، باز و بسته کنید . 

نوع سازه چادر مسافرتی 6 نفره FIT TENT دوپوش

در کنار طراحی خاص بدنه ، برای ساخت سازه این چادر مسافرتی نیز از طراحی خاص و متفاوتی استفاده شده است . نوع سازه ها در چادر های مسافرتی می تواند متفاوت باشد ، بنابراین بسته به نوعی که یک چادر مسافرتی دارد ، می توان ویژگی ها و خصوصیات دیگری را نیز برای محصول در نظر داشت . سازه چادر مسافرتی 6 نفره FIT TENT دوپوش به صورت تمام اتوماتیک طراحی شده است که این طراحی بسیار عالی راه اندازی را برای شما بسیار ساده و آسان خواهد نمود .

این نوع سازه که برای تولید چادر مسافرتی 6 نفره FIT TENT دوپوش استفاده شده است دارای کیفیت ساخت مطلوبی بوده و دوام و استحکام عالی را به چادر بخشیده است . این سازه با عناوین دیگری همچون سازه چتری نیز شناخته می شود ، زیرا طراحی آن برگرفته از چتر ها می باشد که می توانید به صورت هیدرولیکی و در کمترین زمان چادر را راه اندازی کنید . حجم بسته بندی این نوع از چادر ها نیز به دلیل طراحی متفاوت سازه ها بسیار کوچک بوده و به همین دلیل نیز به سادگی می توانید محصول را در حجم کوچکی بسته بندی کنید . 

جنس چادر مسافرتی 6 نفره FIT TENT دوپوش

شاید در کنار نوع طراحی سازه و بدنه چادر های مسافرتی ، جنس آن ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار باشد و استفاده از یک جنس خوب می تواند تضمین کننده کیفیت چادر مسافرتی باشد ، شما می توانید چادر های مسافرتی را خریداری کنید که ضد آب باشد و لازمه هر چادر مسافرتی نیز این موضوع است . بنابراین ضد آب بودن یک چادر به جنس بدنه آن و البته دوخت بستگی دارد که برند اف آی تی از بهترین تولیدی های چادر مسافرتی است که برای ساخت چادر مسافرتی 6 نفره FIT TENT دوپوش از بدنه پلی استری استفاده کرده است که بیشترین استفاده را در ساخت چادر های مسافرتی دارد . چرا که پارچه پلی استر ضد آب و عایق بوده و البته طول عمر بالایی دارد که می تواند کیفیت چادر را نیز تضمین کند . پلی استر ها وزن سبکی داشته و در نازک ترین لایه های خود نیز به خوبی خاصیت آبگریزی دارد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...