چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T TENT دو پوش ارزان

T16

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,060,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T TENT ارزان مدل دو پوش یک محصول مقاوم و جذاب بوده که مناسب برای کمپینگ ، کوه نوردی و طبیعت گردی می باشد. گنجایش این چادر در حالت درازکش مناسب برای 5 الی 6 نفر به طور همزمان است. همچنین این کالا دارای یک عدد درب بوده که بر روی ان پشه بند نیز تعبیه شده است تا از ورود حشرات به داخل چادر جلوگیری شود. به دلیل داشتن هواکش بر روی این چادر تهویه به صورت مناسب درون ان صورت می گیرد. علاوه بر ان به دلیل داشتن افتاب گیر بر روی این محصول از تابش مستقیم نور خورشید ب درون چادر ممانعت می کند. جنس ستون بندی ها از فایبر گلاس و جنس بدنه از پلی استر می باشد که مقاومت بالایی دارند. دو عدد جیب داخلی درون این چادر نیز گنجانده شده است که می توانید وسایل خود را درون ان ها بگذارید. خصوصیت متمایز این چادر نسبت به دیگر چادر ها مقاومت بالای ان در برابر طوفان و باران می باشد. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

 نوع مسافرتی
 طول 300 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها دارای هواکش
 دارای افتاب گیر 
 دارای پشه بند
 ابعاد بسته بندی: 60 در 17 در 16 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T TENT دو پوش

چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T TENT دو پوش یکی از مقاوم ترین محصولات موجود در بازار می باشد که در بدو ورود به بازار طرفداران زیادی را جذب خود کرده است. این کالا به صورت دو پوش طراحی شده است که از ورود اب باران به داخل چادر و هم چنین از تابش مستقیم نور خورشید به داخل جلوگیری می کند. در ادامه این مظلب قصد داریم بررسی کاملی از این محصول را به شما ارائه دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

در ارتباط با ارگونومی ساخت این کالا باید عنوان کرد که همانند اکثر چادر های مسافرتی اف آی تی ظاهری هلال مانند دارد. این محصول به گونه ای طراحی شده که گوشه های ان به صورت صاف و مرتبط در کنار هم قرار گرفته اند. نواحی کناری این چادر ساخته شده از رنگ ابی یکدست می باشد. هم چنین سقف و رویه میانی این محصول هم از رنگ زرد یکدست طراحی و تولید گردیده است. در ارتباط با درب ورود این محصول باید عنوان کرد که این درب در جلوی محصول تعبیه شده است که در هنگام گرم شدن هوا می توانید ان را به صورت کامل به سمت بالا تا کرده و حمع کنید و در بالای این چادر ان را نگه دارید. هم چنین پوش دوم این محصول هم در جلوی ان قرار گرفته است که ان هم مانند نواحی کناری این چادر ساخته شده از رنگ ابی می باشد. گفتنی است که بر روی پوش این محصول نام تجاری سازنده این محصول و لوگو ان هم با رنگ زرد حک شده است که نشان از اصالت این محصول دارد. هم چنین کف این محصول هم از رنگ خاکستری ساخته شده است. علاوه بر این ها بر روی درب ورود این محصول یک عدد پشه بند سفید هم قرار گرفته است که از ورود حشرات مضر به داخل چادر جلوگیری می کند.

جنس بدنه

در ارتباط با جنس بدنه این محصول باید عنوان کرد که این چادر بدنه ای از جنس پلی استر دارد که فوق العاده مقاوم و مستجکم بوده و از ورود اب باران به داخل هم جلوگیری می کند و به صورت کاملا ضد اب طراحی و تولید گردیده است. علاوه بر این ها پایه های این محصول هم از نوع فایبر گلاس طراحی و تولید گردیده اند که مقاومت بالایی دارند و از انعطاف پذیری خوبی هم برخوردار هستند.

ابعاد و وزن

از دیگر مواردی که باید به ان اشاره کرد ابعاد و وزن این چادر است. این محصول دارای طول 300 سانتی متر و عرض 240 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این کالا هم 130 سانتی متر است. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کرد که این چادر دارای ظرفیت 6 نفره بوده و همین طور ابعاد بسته بندی ان 60 در 17 در 16 سانتی متر است. در کنار این موارد باید به وزن این چادر هم اشاره کرد که تنها 3.7 کیلو گرم وزن دارد و به راحتی می توان ان را حمل و جا به جا کرد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این چادر کاری فوق العاده ساده و اسان است. در ابتدا باید عنوان کرد که در کنار بسته بندی این محصول دفترچه راهنما برای نصب این محصول قرار گرفته است که می توانید با مطالعه ان به سادگی نحوه راه اندازی این چادر را فرا بگیرید. در حالت کلی هم تنها کافی است که طناب و میخ های نصب این چادر را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان ها را بر روی زمین قرار دهید. سپس هر یک از پایه ها را به هم دیگر متصل کنید و از داخل چادر عبور دهید. در انتها هم کافی است تا با استفاده از طناب و همین طور میخ های نصب اقدام به محکم کردن این چادر کنید. این کار در مدت زمان چند دقیقه انجام می گیرد. برای جمع اوری این محصول هم بهتر است ابتدا تمام طناب و میخ ها را جدا کرده و این چادر را به طور کامل تا کرده و در داخل ساک حملش قرار دهید. هم چنین برای مراقبت از این مخصول هم باید از ضربه زدن به بدنه و وارد کردن اشیا نوک تیز به داخل این محصول خودداری کنید تا باعث افت کیفیت این چادر نشوید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T TENT دو پوش محصولی بسیار زیبا و مقاوم می باشد که دارای هواکش ، افتاب گیر و پشه بند می باشد. هم چنین این محصول در برابر بارش باران و همین طور طوفان بسیار مقاوم است. اگر قصد خرید یک چادر مسافرتی بی نظیر را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول را هم اکنون از سایت نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران خریداری نموده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...