چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T Tent

F.I.T Tent 6 Persons

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,490,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T Tent ارزان قیمت ، سرمه ای از سری چادرهای مسافرتی پر طرفدار می باشد که در سال جاری و توسط برند محبوب F.I.T روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه به ظاهر زیبایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران کمپینگ و کوهنوردی باز کند . ساختار این چادر مسافرتی به صورت دوپوش می باشد که در هوای بارانی می تواند کمک بسیار شایانی به شما بکند . در لایه بیرونی این چادر مسافرتی از جنس پلی استر استفاده شده است که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد آب بودن است . همچنین ستون های استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس است که علاوه بر انعطاف پذیری بالایی که در هنگام وزش باد از خود نشان می دهند دارای استحکام ایده آلی نیز است . وزن این چادر مسافرتی 4 کیلو گرم می باشد که به استفاده از بسته بندی قابل حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد . چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T Tent سرمه ای با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی فروش چادر مسافرتی موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع مسافرتی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت 8 نفر
دارای سه پنجره دارای پشه بند
 ابعاد بسته بندی: 65 در 16 در 14 سانتی متر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T Tent سرمه ای از سری چادرهای مسافرتی دو پوش می باشد که مناسب برای استفاده در یک آخر هفته شاد به همراه خانواده در آب و هوای بارانی می باشد . این چادر مسافرتی حصول برند F.I.T می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه به قابلیت هایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران چادرهای مسافرتی کمپینگ و کوهنوردی باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T Tent سرمه ای همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این چادر مسافرتی به صورت دو پوش می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب برخوردار است و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط نامساعد جوی و بارانی باشد . این چادر مسافرتی در پوشش زیرین خود دارای رنگ نارنجی و پوشش دوم به رنگ سرمه ای می باشد که از زیبایی خاصی برخوردار است . در طرفین این محصول 3 پنجره وجود دارد که مجهز به توری می باشد و علاوه بر تهویه هوای داخلی در جهت جلوگیری از ورود حشرات نیز می تواند بسیار تاثیر گذار باشد . در بخش جلویی این چادر مسافرتی نیز یک عدد درب برای ورود و خروج وجود دارد که توسط زیپ باز و بسته می شود . همچنین به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل نیز وجود دارد که توسط آن و به راحتی میتوانید اقدام به جا به جایی محصول نمایید . لازم به ذکر است که ابعاد ساک حمل این چادر مسافرتی 65 در 16 در 14 سانتی متر می باشد که کوچک است و فضای نه چندان زیادی را اشغال می کند .

جنس بدنه :

جنس پارچه تشکیل دهنده بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . پلی استر از محبوب ترین پارچه های استفاده شده در ساخت چادرهای مسافرتی ضد آب می باشد . لازم به ذکر است که در جهت ضد آب کردن این محصول ، درزهای آن به خوبی توسط نوارهای مخصوص دوخت شده است تا از نفوذ آب به شکل قابل توجهی جلوگیری به عمل آورد . ستون های تشکیل دهنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس است که از مقاومت بالا در برابر بادهای شدید و طوفان برخوردار می باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

ابعاد چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T Tent سرمه ای به مشخصات ( طول : 240 سانتی متر ، عرض : 210 سانتی متر و ارتفاع : 180 سانتی متر ) است که فضای ایده آلی را برای استفاده 6 نفر به صورت نشسته و سه نفر به صورت خوابیده فراهم می آورد . همچنین وزن این محصول بالغ بر 4 کیلو گرم می باشد که با توجه به ظرفیتی که دارد قابل قبول است .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی کی از چادرهای دو پوش و مقاومت در شرایط نا مساعد جوی می باشد که از ظرفیت ایده آلی نیز برخوردار است . جنس رویه این محصول از پلی استر ضد آب و ستون های نگهدارنده آن نیز از فایبرگلاس می باشد که از استحکام فوق العاده ای برخوردار است . چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T Tent سرمه ای با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...