چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی

67418

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,080,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره فنری ایرانی محصولی پر فروش برای سفر های مختلف. این چادر بدنه ای ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی داشته و در رنگبندی مختلف عرضه می شود. همچنین به دلیل فنری بودن این کالا می توان آن را در مدت زمان بسیار کمی راه اندازی نمود. این نوع چادر ها در واقع از اران ترین و سبک ترین چادر های مسافرتی محسوب می شوند. چادر مسافرتی هشت نفره ، فنری محصول ایران ، با کیفیت عالی و نصب بسیار آسان ضد آب و دو پوش ، با گارانتی ، حجم بسیار کم و وزن حدود ۸ کیلوگرم ، دارای پشه بند ، و ۲ پنجره داخلی ، ورودی توسط زیپ مخصوص و دارای کیف حمل برزنتی.

جنس این چادر مسافرتی 8 نفره از برزنت میباشد و در برابر سرما و رطوبت بسیار مقاوم میباشد. این چادر مسافرتی بسیار شیک و زیباست که در میان محصولات ساده بازار قرار می گیرد. مهمترین مهره پیروزی آن هم قیمت است که واقعا ارزان به شمار می رود. این چادر در میان ارزان ترین چادر های مسافرتی بازار قرار می گیرد. وزن سبک برای حمل و بدنه ای فنری از سایر ویژگی های آن است که منجر می شود در چند ثانیه آن را راه اندازی کنید. برای خرید تنها کافیست با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کرده و پس از آن محصول را برایتان ارسال کنند.

این چادر مسافرتی بسیار کم حجم و سبک است و معمولا در کشور ما بیشتر مردم این محصول را برای سفرهای خود انتخاب و خریداری مینمایند دلیل آن هم قیمت ارزان آن ، کم حجم بودن ، سبک و قابل حمل بودن ، و همچنین جنس بدنه و سهولت در نصب و راه اندازی آن است که طرفداران بسیار زیادی دارند. پس از خرید این کالا برای راه اندازی اگر نیاز به آموزش نصب دارید میتوانید در قسمت ویدیو این محصول به مشاهده فیلم چادر مسافرتی فنری ۸ نفره فنری بپردازید.

  • طول:220 سانتی متر
  • عرض:220 سانتی متر
  • ارتفاع:190 سانتی متر
  • وزن:8 کیلوگرم
  • تعداد نفرات:8 نفره
  • تعداد پنجره:2
  • جنس بدنه:برزنتی شمعی
  • ضد آب:بله
  • طناب مهار:ندارد
  • نوع چادر سفری:فنری ایرانی
  • برند:TEHRAN INTEX

چادر مسافرتی فنری محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب می باد که در کشور ایران تولید شده است و مقاومت خوبی نسبت به باد و شرایط جوی مختلف دارد . در ادامه به توضیح درباره این چادر مسافرتی خواهیم پرداخت و به بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی به گونه ای می باشد که توجه هرکسی را به خود جلب خواهد کرد . درب ورودی بزرگی در مقابل این چادر قرار دارد که دارای یک توری نیز می باشد تا از ورود حشرات به داخل چادر جلوگیری کند . در سه سمت دیگر این محصول سه پنجره وجود دارد که می توان از آن برای رد و بدل کردن هوا استفاده نمود . برای پنجره ها نیز توری های مخصوص جلوگیری از ورود حشرات و گرد و غبار تعبیه شده است که از ویژگی های این محصول محسوب می شود . ترکیب رنگ قرمز و طوسی نیز زیبایی خاصی را به چادر بخشده است و در فصل سرما می تواند گرمای خورشید را بیشتر جذب کند . 

جنس بدنه

بدنه ی این چادر مسافرتی 8 نفره از پارچه شمعی برزنتی می باشد . دلیل استفاده از پارچه شمعی این می باشد که در مقابل ضربه و فشار مقاومت بالایی داشته و همچنین در مقابل باران و آب نیز بسیار مقاوم می باشد و به همین سبب این چادر به یک چادر ضدآب نیز تبدیل شده است . پارچه شمعی برزنتی موجب این می شود تا در هنگام بارش باران آب بر روی چادر لیز بخورد و بر روی چادر باقی نماند و موجب خیس شدن آن نشود . پایه های این چادر نیز از جنس آلومینیوم می باشد که این آلومینیوم ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی نیز داشته و به راحتی می توان آن را به هر شکلی تبدیل نمود و مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد . 

ابعاد و ظرفیت

ابعاد چادر مسافرتی 8 نفره : طول این چادر مسافرتی 220 سانتی متر ، عرض آن 220 سانتی متر و دارای 190 سانتی متر ارتفاع می باشد . این ابعاد مناسب برای یک چادر مسافرتی 8 نفره می باشد و از آن می توان حتی در محل های کوچک و با فضای کم نیز استفاده نمود . ظرفیت این چادر 8 نفر نشسته و 4 نفر درازکش می باشد که البته با کمی مدیریت فضا ، افراد بیشتری نیز می توانند از آن استفاده کنند . 

نحوه مراقبت و راه اندازی

برای مراقبت از این محصول می بایست از وارد نمودن فشار زیاد بر روی بدنه و یا سوراخ کردن آن خودداری نمود زیرا باعث نفوذ آب به داخل چادر خواهد شد . البته در صورت بروز مشکل می توانید آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . راه اندازی این محصول نیز کار دشواری نبوده و نیاز به مهارت خاصی ندارد و در کمتر از 1 دقیقه برپا و در همین زمان نیز جمع می شود . البته می بایست در هنگام استفاده و برپا نمودن چادر به این نکته توجه داشت که می بایست آن را بر روی سطحی صاف و بدون اشیاء اضافی قرار داد تا مشکلی برای چادر پیش نیاید . 

جمع بندی

چادر مسافرتی 8 نفره فنری محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا در شرایط جوی مختلف می باشد که دارای قیمت بسیار مناسبی نیز می باشد . از این چادر می توان در محل های سرد و گرم استفاده نمود و مشکلی برای چادر پیش نخواهد آمد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...