چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک کلمبوس

hervey 240

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک کلمبوس یکی از بهترین چادر های مسافرتی تولید شده به وسیله شرکت کلمبوس اسپانیا بوده که دارای بدنه ای از جنس پلی استر دو لایه با قابلیت ضد آب می باشد. این چادر دارای فریم های سرخود بوده و از قابلیت راه اندازی اتوماتیک برخوردار خواهد بود. این محصول از یک پوشش اضافی بر روی خود برخوردار بوده ک به عنوان سایه بان نیز به کار برده می شود. این چادر در داخل بدنه خود از یک جیب سرخود برخوردار بوده که برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی نیز به کار می رود. این محصول در میان مقرون به صرفه ترین چادر های مسافرتی حرفه ای قرار گرفته که از ساک حمل نیز برای حمل آسوده تر بهره مند می باشد. این چادر می تواند پاسخگوی بسیاری از نیاز های کاربران در سفر های مختلف باشد.

 نوع اتوماتیک
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 140 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمبوس اسپانیا
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای سایه بان
 دارای جیب داخلی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک کلمبوس

چادر مسافرتی ۸ نفره اتوماتیک محصولی با کیفیت و مستحکم از شرکت کلمبوس اسپانیا یکی از بهترین چادر های مسافرتی برای استفاده در سفر های مختلف بوده که می تواند پاسخگوی بسیاری از نیاز های کاربران باشد. این چادر دارای پوشش قوی بوده که می تواند برای سفر های کوهستانی نیز کاربرد بالایی داشته باشد. محصولی که نسبت به نمونه های ایرانی دارای کیفیت بالاتری بوده به همین دلیل از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود. این محصول دارای حجم و وزن بسیار مناسبی بوده که می تواند به راحتی در هر سفری قابل حمل و جا به جایی باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات کامل این محصول بپردازیم....

طراحی و ساخت چادر

طراحی و ساخت بدنه این چادر مسافرتی به شکل مربعی بوده و از سه پنجره سرخود در ابعاد بزرگ برخوردار می باشد. یک درب بزرگ نیز برای این کالا در نظر گرفته شده که به راحتی امکان حمل و جا به جایی را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. این بدنه دارای درز های کاملا بسته با دوخت پرسی بوده و از نفوذ آب و گرد و غبار جلوگیری خواهد کرد. این چادر دارای یک پوشش اضافی برروی خود بوده که به صورت مجزا بر روی بدنه نصب می شود. این پوشش به گونه ای طراحی شده تا هنگام استفاده به اندازه کافی برای قسمت مقابل درب سایه ایجاد کند. این محصول به وسیله فریم های سرخود که بر روی بدنه تعبیه شده اند به شکل اتوماتیک قابل راه اندازی خواهد بود. اما یک جیب مخصوص نگهداری اشیای کوچک در داخل بدنه تعبیه شده تا از آن برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی نیز استفاده نمایید.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این چادر از نوع پلی استر بوده و از ساختار دو لایه برخوردار می باشد. این ساختار بدنه باعث شده تا این چادر را به یکی از مقاوم ترین چادر های مسافرتی از لحاظ جلوگیری از نفوذ آب و گرد و غبار تبدیل کند. این بدنه ضخامت قابل قبولی داشته که در فصول و دمای مختلف هوا دمای داخل اتاقک را تا حدودی ثابت نگه خواهد داشت. ضد آب بودن این چادر تا سقف ۳۰۰۰ میلی لیتر در زمان بارش باران بوده و و در صورت استفاده از پوشش اضافی همراه این چادر مقاومت آن بیشتر خواهد شد. انعطاقف بدنه این چادر بالا بوده به همین دلیل امکان جمع کردن آن در حجم و اندازه کوچکتر وجود خواهد داشت. جنس فریم های این محصول از نوع آلومینیوم ضد زنگ بوده که از مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلاف برخوردار می باشند. این فریم ها قابلیت نصب به صورت چتری را دارند. 

ابعاد وزن و تحمل وزن

ابعاد چادر ۸ نفره کلمبوس برابر (طول: ۲۴۰ سانتی متر - عرض: ۲۴۰ سانتی متر - ارتفاع: ۱۴۰ سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده راحت ۸ نفر به صورت نشسته و ۴ نفر به شکل درازکش خواهد بود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این کالا بوده و در زمان جمع شدن این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد. ارتفاع ذکر شده برای این چادر نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی سقف بوده که ابعاد در سایر قسمت های بدنه به نسبت ابعاد کل کمتر خواهد بود. وزن بسته بندی این محصول نیز با توجه به لوازم همراه و ساک حمل خود به ۴.۹ کیلوگرم رسیده که وزنی بسیار مناسب برای این چادر با کیفیت محسوب می شود. 

نحوه راه اندازی چادر

برای راه اندازی این چادر مسافرتی اتوماتیک راهی آسوده در پیش خواهید داشت به دلیل اینکه این محصول از قابلیت راه اندازی اتوماتیک برخوردار خواهد بود. در واقع فریم ها یا همان پایه های نصب شده روی بدنه نقطه اصلی راه اندازی این کالا بوده و زمانی که آنها را به صورت چتری به بیرونی بکشید چادر مربوطه راه اندازی خواهد شد. برای جمع کردن این چادر نیز می بایست با فشار دادن کلید های تعبیه شده روی فریم ها آنها را جمع کردن و همانند حالت جمع شده اولیه خود در ساک حمل مربوطه قرار دهید.

جمع بندی

چادر مسافرتی ۸ نفره اتومایتک کلمبوس یکی از بهترین چادر های سفری بذرای استفاده در مسافرت ها مختلف بوده و از قابلیت راه اندازی در کوتاه ترین زمان ممکن برخوردار می باشد. این محصول دارای پایه های قوی و ضد زنگ بوده و از بدنه ای ضد آب با ساختار دو لایه بهره مند می باشد. این چادر از یک پوشش اضافی برخوردار بوده و از سایه بانی برای جلوگیری از برخورد مستقیم نور آفتاب بهره مند می باشد. این محصول توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...