چادر مسافرتی 8 نفره اف آی تی

F.I.T Tent 8 Persons

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره اف آی تی از سری چادرهای مسافرتی fit دوپوش می باشد که توسط برند محبوب اف آی تی روانه بازارهای جهانی شده است . دوپوش بودن این چادر مسافرتی بدین منظور می باشد که این چادر دارای یک لایه زیرین می باشد که به صورت توری است و در مواقع بارانی و یا مواقع لزوم می توانید از لایه رویی آن را که از جنس پلی استر می باشد بر روی لایه زیرین پهن کنید . جنس پلی استر استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از نوع ضد آب می باشد که علاوه بر آن دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه نیز است . همچنین ستون های استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که از انعطاف پذیری ایده آل در کنار استحکام بالا برخوردار هستند و در تست های انجام شده بر رویشان عملکرد فوق العاده ای را در شرایط باد و طوفان از خود نشان می دهند . همچنین به همراه این محصول یک عدد ساک حمل نیز وجود دارد که در مواقع حمل و جا به جایی می توانید از آن استفاده نمایید و فضای بسیار کمی را در حالت بسته بندی اشغال می کند .

 نوع مسافرتی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت 8 نفر
دارای سه پنجره دارای پشه بند
 ابعاد بسته بندی: 64 در 16 در 18 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی 8 نفره اف آی تی یکی از جدیدترین مدل های برند اف آی تی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به تحلیل این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 8 نفره اف آی تی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی ساختار این چادر مسافرتی به صورت دوپوش می باشد که در بخش زیرین بیشتر بخش بدنه را توری تشکیل می دهد که قابل استفاده در هوای تابستانی و آفتابی می باشد . همچنین در مواقع بارانی این چادر دارای پارچه ای ضد آب می باشد که بر روی بدنه زیرین کشیده شده ور چادر را کاملا مقاوم در برابر نفوذ آب می کند . رنگ لایه زیرین این چادر مسافرتی نارنجی و رنگ پوشش دوم این محصول سرمه ای می باشد . در ساختار این چادر مسافرتی دو عدد پنجره و همچنین یک عدد درب برای رود و خروج تعبیه شده است که مجهز به پشه بند می باشد و علاوه بر تهویه هوای داخلی از ورود حشرات نیز به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . لازم به ذکر است که این محصول دارای یک عدد ساک حمل نیز می باشد که در ابعاد ایده آلی است به همین خاطر به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

جنس بدنه :

جنس پارچه استفاده شده در رویه بیرونی این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب و مقاوم در برابر ضربه می باشد که در راستای ضد آب کردن این محصول درزهای آن به خوبی و توسط نوارهای مخصوص دوخت شده است . همچنین بیشتر بخش های تشکیل دهنده لایه داخلی این چادر مسافرتی را توری های سفید رنگ تشکیل داده است . ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که از استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و از همین رو می تواند از گزینه های ایده آل برای استفاده در مواقع وزش بادهای نه چندان شدید باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

ظرفیت این چادر مسافرتی 8 نفر به صورت نشسته و چهار نفر به صورت خوابیده می باشد . ابعاد چادر مسافرتی 8 نفره اف آی تی به اندازه های ( طول : 280 سانتی متر ، عرض : 210 سانتی متر و ارتفاع : 180 سانتی متر ) است که نشان از فضای ایده آل پدید آمده برای شما دارد . همچنین وزن این محصول به همراه اقلامی که همراه با ن برای شما ارسال می شود 5.7 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

چادر مسافرتی FIT 8 نفره اف آی تی مناسب برای یک آخر هفته شاد به همراه خانواده می باشد که پارچه استفاده شده در ساخت بدنه آن از پلی استر ضد آب و همچنین ستون های تشکیل دهنده آن از جنس فایبرگلاس می باشد که استحکام بالایی را در شرایط نامساعد جوی به نمایش می گذارد . چادر مسافرتی 8 نفره اف آی تی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...