چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی

FIT 89560F

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,670,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی از سری چادر های مسافرتی با قابلیت راه اندازی اتوماتیک و سریع بوده که توسط شرکت اف آی تی با قیمتی مقرون به صرفه تولید و عرضه شده است. این محصول همانند دیگر چادر های مسافرتی فنری دارای کیفیت و دوام مناسبی نسبت به قیمت خود بوده که بدنه ای از جنس پارچه شمعی پلی استر دارد. چادری که از فریم های فلزی منعطف برخوردار بوده که علاوه بر داشتن مقاومت بالا در برابر شرایط جوی مختلف از مقاومت بسیار خوبی برخوردار خواهد بود. قطر ستون بندی این چادر 10 میلی متر بوده که مقاومت لازم را در برابر فشار های عادی خواهد داشت. این چادر دارای سه پنجره و یک درب بزرگ بوده که هر کدام از پشه بند زیپدار و یک روکش از جنس بدنه اصلی بهره مند می باشد. این چادر برای استفاده در سفر هایی مانند طبیعت گردی گزینه مناسبی خواهد بود.

چادر مسافرتی ۸ نفره ایرانی از سری چادر های مسافرتی زیبا و با کیفیت می باشد که روانه ی بازار شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . این چادر مسافرتی در رنگبندی زیبا و جذابی روانه ی بازار شده است که که هر کدام از این رنگ ها می تواند توجه شما را به خوبی به خود جلب کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی ۸ نفره فنری ایرانی همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که درون آن از پایه های فنری استفاده شده است وراه اندازی آن را در  کسری  از ثانیه امکان پذیر کرده است. این چادر مسافرتی دارای رنگ نارنجی می باشد ککه در بخش بالایی آن از ترکیب رنگی سرمه ای استفاده شده است و حاشیه های سرمه ای استفاده شده در طراحی این محصول جلوه ی ویژه ای را به آن داده است . همچنین این چادر مسافرتی دارای یک در ورودی و دو عدد پنجره می باشد که علاوه بر ورود و خروج و تهویه ی هوای داخلی محصول با استفاده از پشه بندهای تعبیه شده درون آن از ورود حیوانات موذی به داخل این چادر نیز جلوگیری  به عمل می آورند . این محصول دارای یک عدد درب ورودی  و ۳ عدد پنجره می باشد .

جنس بدنه :

جنس بدنه این چادر مسافرتی از  پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و سایش برخوردار است و از همین رو خیال شما را از بابت طول عمر این چادر مسافرتی به طور کلی راحت می کند . پلی استر از  جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات کمپینگ به خصوص چادر های مسافرتی می باشد و دلیل این استفاده ی متداول کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و طول عمر مناسب می باشد . پایه های استفاده شده در این محصول به صورت فنری  می باشد که علاوه بر راه اندازی  سریع تر این محصول در جهت انعطاف پذیری این محصول نیز  بسیار  نقش بسزایی را ایفا می کند .

ابعاد و وزن :

ابعاد چادر های مسافرتی بنا بر ظرفیتی که شامل می شوند از اندازه های استانداردی برخوردار است . ابعاد این چادر مسافرتی به اندازه استاندارد می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده شما به همراه خانواده فراهم می آورد . همچنین وزن یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید چادرهای مسافرتی محسوب می شود و باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید . وزن این محصول به همراه ساک حملی که دارد به 4 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن می باشد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

جمع بندی :

چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی یکی از برترین و زیبا ترین چادر های مسافرتی می باشد که در سال جاری توسط شرت اینتکس روانه ی بازارهای ایران شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد آب بودن می باشد . همچنین پایه های فنری  استفاده شده در این محصول ، راه اندازی آن را در کسری از ثانیه امکان پذیر کرده است .  چادر مسافرتی ۸ نفره ایرانی فنری با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس  موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

 نوع فنری
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت FIT
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 ابعاد بسته بندی: 75 در 8 در 75 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل

چادر های مسافرتی یکی از محبوب ترین وسایل و تجهیزات مهم در سفر می باشد که بسیاری از افراد به دلیل داشتن وسیله نقلیه شخصی ، اقدام به تهیه آن ها می کنند تا بتوانند در طول سفر خود ، به استراحت کردن بپردازند . داشتن یک چادر مسافرتی می تواند سفری بسیار ساده و راحت را برای شما به دنبال داشته باشد . این محصولات عمدتا به صورتی طراحی می شوند که ابعاد و حجم بسته بندی بسیار کوچکی داشته باشند تا بتوانید به راحتی آن ها را در سفر ها به همراه داشته باشید . چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی در واقع نمونه بسیار عالی از سری چادر های مسافرتی تولید ایران می باشد که می توانید آن را با قیمت ارزان خریداری کنید .

چادر های مسافرتی ایرانی چون چادر فوق به دلیل اینکه در داخل ایران تولید شده اند و مواد اولیه و روند تولید آن در داخل کشور صورت گرفته است ، هزینه تمام شده آن ها بسیار کمتر از نمونه های خارجی می باشد ، زیرا نمونه های خارجی عمدتا توسط فروشندگان اصلی ، عمده و خرد دست به دست شده و هزینه حمل و نقل نیز به آن اضافه می شود ، بنابراین ، قیمت نهایی برای مصرف کننده گران تر خواهد بود . بنابراین عمده تفاوت قیمت چادر مسافرتی ایرانی و خارجی محل تولید آن ها می باشد . این چادر مسافرتی دارای کیفیت بسیار بالا بوده و کاملا قابل قیاس با مدل های خارجی می باشد .

شرکت تولید کننده چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی برند اف آی تی ( F.I.T tent ) می باشد که در واقع شاید برخی از شما آن را با نام شرکت فخر ایران بشناسید ، شرکت اف آی تی با بیش از 50 سال سابقه درخشان در زمینه تولید و فروش چادر مسافرتی یکی از با سابقه ترین شرکت در این زمینه می باشد . این شرکت سعی کرده است تا محصولات خود را در بالا ترین سطح تولید کند به گونه ای که مسافران بتوانند با خیال راحت و با ایمنی بیشتری از چادر مسافرتی استفاده کنند .

ایمنی در چادر های مسافرتی بسیار مهم است ، از این رو باید توجه داشته باشید تا چادر های مسافرتی را انتخاب کنید که ایمنی بسیار خوبی داشته باشد تا بتوانید در شرایط مختلف جوی نیز از آن ها استفاده کنید . از ویژگی های بسیار خوب چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی می توان به ضد آب بودن بدنه و فریم آن اشاره کرد . لازمه هر چادر مسافرتی استانداردی این است که بدنه آن ها ضد آب باشد تا بتوان از محصول در شرایط بارانی و یا سرد استفاده کرد . زمانی چادر مسافرتی ضد آب خواهد بود که جنس بدنه و دوخت آن به بهترین شکل انتخاب و انجام شده باشد .

برای ساخت این چادر مسافرتی همانطور که در بخش توضیحات ارائه شده است از پلی استر می باشد ، پلی استر ها موادی ضد آب هستند که در دسته پارچه های شمعی قرار می گیرند . با توجه به تحقیقات انجام شده بر روی انواع مدل های چادر مسافرتی شرکت های برتر می توان گفت 80 درصد محصولات از پارچه های شمعی چون پلی استر استفاده شده اند . حتی نمونه های حرفه ای چادر مسافرتی که برای کوهنوردی طراحی شده اند ، از این جنس می باشند و به خوبی می تواند سرپناه ایمنی را برای کوهنوردان در شرایط نامساعد جوی کوهستان ایجاد کنند .

سازه این چادر مسافرتی به صورت فنری می باشد ، لازمه طراحی سازه فنری این است که فریم پایه ها را از اجناسی فنری ایجاد کنند . به همین منظور شرکت اف آی تی از پایه های فایبرگلاسی استفاده کرده است . لازم به ذکر است که این جنس نمونه های مختلف منعطف و سخت دارد که نمونه منعطف آن بیشتر برای ساخت فریم چادر و از نمون های سفت و سخت آن برای ساخت بدنه برخی از وسایل نقلیه چون ماشین ، قایق ، هواپیما و بسیاری از دستگاه های دیگر استفاده می شود .

از ویژگی های سازه فنری چادر مسافرتی می توان به راه اندازی بسیار ساده آن اشاره کرد . شما می توانید چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی را به صورت اتوماتیک راه اندازی نمایید . با باز کردن تنها قسمتی از چادر ، محصول به صورت فنری باز شده و نیازی به نصب و راه اندازی بدنه به پایه نخواهد بود . این در حالی است که چادر های عصایی نیازمند راه اندازی هستند و شاید کمی زمانبر باشند . بنابراین اگر به دنبال چادر مسافرتی بی دردسر و راحت هستید ، این گزینه بسیار مناسب خواهد بود .

این چادر مسافرتی علاوه بر مزایایی بسیاری که دارد ، عیب هایی نیز به همراه دارد که می توان در مقایسه با دیگر چادر های مسافرتی به حجم بسته بندی نسبتا بزرگ آن اشاره کرد ، این در حالیست که مدل های عصایی بسیار کم حجم تر هستند . ساختار گنبدی شکل این چادر مسافرتی می تواند مانع از راکد ماندن آب بر روی دیواره ها و سقف شود ، بنابراین باران شدید نیز تاثیری بر روی چادر نخواهد داشت ، همچنین باد شدید در برخورد با دیواره های شیب دار چادر منحرف شده و تعادل آن را برهم نخواهد زد .

اگر محلی که برای استقرار پیدا کرده اید و هوا کمی بادی است ، شما می توانید چهارگوشه چادر را با استفاده از میخ و حتی یک تکه چوب به زمین متصل کنید سنگی را بر روی آن قرار دهید تا به بهترین شکل چادر به زمین چسبیده و باد آن را بلند نکند . همانطور که از نام محصول مشخص است تعداد 8 نفر می توانند از آن استفاده نمایند ، اما لازم به ذکر است که 8 نفر به صورت نشسته می توانند از چادر مسافرتی استفاده کنند ، بنابراین بستر دراز کشیدن و خوابیدن تنها برای 4 نفر محیا خواهد بود . شاید بهتر باشد این موارد را در انتخاب چادر مسافرتی دخیل نمایید . نمونه بزرگ تر این چادر نیز وجود دارد که برای استفاده 10 نفره و حتی 12 نفره قابل استفاده است که به ترتیب 5 و 6 نفر می توانند به صورت دراز کش از آن استفاده نمایند . شما می توانید برای استراحت کردن در داخل چادر از کیسه های خواب و حتی تشک بادی کمپینگ و ... استفاده کنید تا خوابی آسوده را با چادر مسافرتی در دل طبیعت تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...