چادر مسافرتی 8 نفره تک پوش F.I.T

fit 8 single

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,480,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک تک پوش اف آی تی از سری محصولات پر فروش و با کیفیت برای انواع سفر های مختلف بوده که بدنه ای ساخته شده از جنس پارچه شمعی با روکش برزنتی دارد. بدنه ای با کیفیت و مقاوم در برابر برخورد آب و همچنین مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف که از تکنولوژی راه اندازی اتوماتیک بهره می برد. بدنه ای که توسط پایه های آلومینیومی ضخیم در مدت زمان کمتر از یک دقیقه راه اندازی شده و جمع می شود. این چادر دارای سه پنجره و یک درب بزرگ با روکش شمعی و همچنین پشه بند توری به صورت سرخود می باشد.

 نوع اتوماتیک
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 215 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت FIT
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 8 نفره تک پوش F.I.T

چادر مسافرتی 8 نفره تک پوش FIT از سری چادر های سفری ایرانی و مقرون به صرفه این شرکت بوده که از کیفیت خوبی نیز نسبت به قیمت خود بهره مند است. این کالا از چادر های سفری سبک با قابلیت راه اندازی اتوماتیک بوده که می تواند مدت زمان کمی را برای راه اندازی و جمع کردن از مصرف کننده بگیرد. بسیاری از سفر هایی که ما می کنیم سفر هایی عادی و تفریحی در آب و هوای مختلف می باشد. این چادر شرکت FIT از بهترین گزینه های برای انواع سفر های کوتاه و بلند خواهد بود. داشتن ویژگی های خوب در خود این محصول را به یکی از پر فروش ترین چادر های سفری تبدیل نموده است. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این چادر بپردازیم...

چادر مسافرتی 8 نفره تک پوش F.I.T

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این چادر همانند بسیاری از همنوعان خود بوده و از حالت مربعی برخوردار است. محصولی که دارای سه پنجره و یک درب بزرگ بوده که هر کدام از اندازه های استاندارد برای نورگیری و همچنین تبادل هوا در اتاق چادر بهره مند هستند. اما این درب و پنجره ها هر کدام دارای توری پشه بند و همچنین روکشی از جنس بدنه اصلی چادر می باشد. هر دوی این روکش ها دارای زیپ سرخود بوده که قابلیت باز و بسته شدن را دارند. اما روش راه اندازی این چادر به صورت اتوماتیک بوده که توسط فریم های سرخود و متصل به بدنه صورت می گیرد. این فریم ها قابلیت جمع شدن را دارند که سایز این کالا را کمتر می کند. البته در قسمت نحوه راه اندازی به توضیحات بیشتر آن خواهیم پرداخت...

ابعاد و وزن

ابعاد چادر 8 نفره تک پوش برابر (طول: 240 سانتی متر ، عرض: 240 سانتی متر ، ارتفاع: 215 سانتی متر) بوده ابعادی مناسب برای این ظرفیت می باشد. چادری که می تواند تا 8 نفر را به صورت نشسته و 4 نفر را به شکل درازکش در خود جای دهد. از ویژگی های بسیار خوب این ابعاد داشتن ارتفاع بسیار خوب بوده که در آن می توان به راحتی و بدون اینکه سر و بدن ما برخوردی به سقف داشته باشد ایستاد. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و قسمت نشیمنگاه آن کمی نسبت به قسمت سقف آن بزرگتر می باشد. اما وزن این چادر به 8 کیلوگرم رسیده که با توجه به جمع شدن آن در حجم کوچکتر به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. علاوه بر این داشتن ساک حمل نیز کمک شایانی به جا به جایی این محصول خواهد کرد.

جنس بدنه

جنس بدنه این چادر سفری که از آیتم های مهم برای خرید هر نوع چادر بوده از نوع پارچه شمعی با رویه برزنتی می باشد. بدنه با ضخامت قابل قبول که تا حدود زیادی در برابر آب باران و همچنین تابش مستقیم نور آفتاب مقاوم خواهد بود. این بدنه به گونه ای طراحی شده که تا مقداری دمای داخل چادر را نیز ثابت نگه دارد. از مواردی که سبب می شود تا به این بدنه آسیب برساند، برخورد اشیای تیز به بدنه و همچنین در معرض حرارت زیاد قرار دادن خواهد بود. اما جنس فریم های این چادر هم از نوع آلومینیوم سبک و ضد زنگ بوده که در برابر زنگ زدگی یا تابش نور آفتاب مقاومت خوبی را خواهد داشت. گفتنی است که جنس کف این کالا از نوع پارچه شمعی ساده بوده و اگر قصد استفاده از آن بر روی سطحی سخت را داشتید بهتر است از یک زیرانداز مناسب پیش از راه اندازی چادر در آن قسمت به کار ببرید.

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

راه اندازی چادر مسافرتی اتوماتیک بسیار آسوده بوده و مدت زمان کمی را از مصرف کننده می گیرد. در ابتدای هر چیزی باید بدنه چادر را در سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کرده و سپس فریم اصلی هر قسمت را سر پا نگه داشت. پس از آن باید دکمه قرار داده شده بر روی فریم اصلی را فشار داده و فریم فرعی را به سمت بالا کشید تا به شکل همزمان این چادر شکل کامل را به خود بگیرد. توجه داشته باشید که فریم های فرعی به خوبی قفل شده باشند. این چادر هنگام راه اندازی استحکام لازم را خواهد داشت اما در صورتی که در جو ناآرامی چادر را راه اندازی نمودید بهتر است از میخ و طناب خصوص آن استفاده نمایید. برای جمع کردن چادر نیز باید عکس عمل راه اندازی را انجام داد.

چادر مسافرتی 8 نفره تک پوش F.I.T

جمع بندی

چادر مسافرتی 8 نفره FIT در نوع تک پوش از پر فروش ترین چادر های سفری این شرکت برای استفاده خانوادگی در انواع سفر های طولانی و کوتاه می باشد. چادری با ابعاد و وزن بسیار استاندارد که می تواند از گزینه های مناسبی برای افرادی که قصد کمتر هزینه کردن را دارند باشد. این محصول توسط شرکت تهران اینتکس به سراسر ایران قابل عرضه می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...