چادر مسافرتی 8 نفره حرفه ای کلمن

K 82520

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک کلمن 8 نفره محصولی بی نظیر با ظرفیت 8 نفره که ساخت امریکا می باشد. این محصول که بدنه ای ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی داشته در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار بسیار مقاوم خواهد بود. محصولی که با داشتن طناب و میخ های مخصوص به زمین متصل شده و نهایت استحکامات را برای این کالا به ارمغان می آورد. از این چادر نیز می توان در سفر های کوهستانی استفاده نمود.

چادر مسافرتی هشت نفره حرفه ای محصول کلمن آمریکا با کیفیت فوق العاده و طول عمر بالا، یکی از بهترین چادر های مسافرتی هشت نفره تولید شده تا به امروز می باشد که فروش بسیاری را نیز در بازار های جهانی به ثبت رسانده است. این چادر با پارچه برزنتی و پایه های آلومینیومی فوق العاده مستحکم ساخته شده و به صورت اتوماتیک و در کمتر از سی ثانیه نصب می شود. چهار گوشه آن نیز به واسطه طناب هایی مخصوص جهت مقابله با وزش باد های شدید به زمین متصل می شود.

 نوع اتوماتیک
 طول 310 سانتی متر
 عرض 270 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمن
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 از مقاوم ترین و بهترین چادر مسافرتی 8 نفره
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

شرکت کلمن یکی از بهترین تولید کنندگان چادر های مسافرتی امریکایی در سراسر دنیا بوده و محصولاتی با کیفیت و از مواد اولیه درجه یک تولید می کند . شرکت کلمن را می توان بهترین تولیدکننده چادر معرفی نمود نیز معرفی نمود . در ادامه به توضیح درباره اینچادر مسافرتی کلمن و بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

چادر مسافرتی 8 نفره کلمن یکی از چادر های با کیفیت و مقاوم این شرکت می باشد که دارای یک درب ورودی بزرگ و سه پنجره می باشد که از ویژگی های این محصول به شمار می آید . به کمک این دربا ورودی بزرگ می توانید به راحتی به داخل چادر رفت و آمد کنید . همچنین از سه پنجره موجود در این چادر نیز می توانید برای رد و بدل کردن هوا استفاده کنید . ترکیب رنگ های قهوه ای ، مشکی و کرم نیز زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است . در سرتاسر این چادر نیز پایه های چادر را مشاهده می کنید که از ویژگی های این محصول محسوب می شود . این پایه های آلومینیومی به استحکام چادر کمک بسزایی نموده است که در بخش بدنه چادر به آن اشاره خواهیم نمود . در 4 گوشه ی این محصول نیز محلی برای اتصال طناب مخصوص نگهداری چادر وجود دارد که به کمک آن می توانید چادر را به زمین متصل کنید و در روزهایی که باد شدید در حال وزیدن است از امنیت چادر مطمئن شوید . همچنین در قسمت پایینی این محصول نیز چهار قسمت مخصوص برای قرار دادن میخ های مخصوص وجود دارد که به کمک آن می توانید چادر را به زمین متصل کنید .

جنس بدنه

بدنه ی این چادر مسافرتی کلمن از پارچه شمعی برزنتی بوده و دارای استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد . استفاده از پارچه شمعی برزنتی در چادر های مسافرتی درجه یک مرسوم می باشد . دلیل استفاده از پارچه شمعی برزنتی مقاومت بالای آن در برابر آب و فشار بوده و پارگی بوده و می توان با خیال راحت از آن استفاده نمود . پایه های آلومینیومی این محصول نیز دارای استحکام بالایی در برابر ضربه داشته و کاملا ضد آب می باشد . همچنین این پایه های آلومینیومی انعطاف پذیری بالایی داشته و به راحتی جمع می شوند . بدنه و پایه های این چادر مسافرتی نیز به گونه ای طراحی شده اند که می توان چادر را به راحتی جمع کرده و به راحتی جابجا نمود . پس از جمع کردن چادر محل بسیار کوچکی را اشغال می کند و می توانید به راحتی به هر مکانی انتقال دهید . 

ابعاد و ظرفیت

طول این چادر مسافرتی 310 سانتی متر عرض آن 270 سانتی متر و ارتفاع آن 200 سانتی متر می باشد . اندازه ی بسیار مناسب این محصول نیز از ویژگی های این محصول به شمار می آید . به سبب ارتفاع 2 متری این محصول در این چادر می توان به راحتی ایستاد و حرکت نمود . این چادر مسافرتی کلمن 8 نفره بوده و 4 نفر به راحتی می توانند در آن دراز بکشند و از آن استفاده کنند . البته با کمی مدیریت فضا می توان این ظرفیت را بیشتر نیز نمود . همچنین از تمامی فضای این چادر استفاده شده است و قسمت اضافی بر روی آن مشاهده نمی کنید . به سبب اندازه بسیار مناسب این محصول می توان از آن در کمپینگ ها و کوهستان نیز استفاده نمود .

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول کار دشواری نبوده و در 15 ثانیه می توان این چادر را برپا نمود و از آن استفاده کرد . این چادر به صورت اتوماتیک بوده و نیاز به مهارت خاصی نداشته و می توان به راحتی و به صورت خودکار آن را برپا نمود . جمع کردن این چادر نیز در همین زمان صورت می پذیرد و به یک کیف کوچک تبدیل می شود که می توانید به راحتی آن را جابجا کنید . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست از برخورد آن با اشیاء تیز جلوگیری کنید تا موجب پاره شدن چادر نشود . همچنین از ضربه زدن به دیواره های چادر جلوگیری کنید تا به بدنه ی آن آسیبی نرسد و چادر شکل خود را از دست ندهد . 

جمع بندی

چادر مسافرتی 8 نفره کلمن محصولی جدید و با کیفیت از شرکت کلمن می باشد که دارای بدنه ای مستحکم بوده و همچنین طراحی زیبا و عامه پسند آن نیز از ویژگی های این محصول به شمار می رود . پایه های مستحکم آلومینیومی این محصول نیز انعطاف بالایی داشته و می توان با خیال آسوده از آن استفاده نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...