چادر مسافرتی 8 نفره f.i.t

fit 8 dual

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو پوش 8 نفره شرکت اف آی تی از دسته چادر های مخصوص سفر های مختلف با قابلیت راه اندازی اتوماتیک بوده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی با روکش برزنتی می باشد. محصولی که قابلیت مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف و آب را داشته، به همین دلیل در هر مکانی مورد استفاده خواهد بود. این کالا دارای سه پنجره و یک درب بزرگ با پشه بند توری و روکش شمعی سرخود بوده و از یک پوشش اضافی در قسمت سقف خود به شکل مجزا بهره مند است. محصولی که می تواند تا 4 نفر را نیز به صورت خوابیده در خود جای دهد.

 نوع اتوماتیک
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 215 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت FIT
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

شرکت اف آی تی از تولید کنندگان برتر در زمینه ی چادر های مسافرتی می باشد و محصولات با کیفیتی تولید می کند که توانایی رقابت با محصولات خارجی را دارد . چادر 8 نفره اف آی تی نیز یکی از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به توضیح درباره ی این محصول خواهیم پرداخت .

طراحی و ارگونومی ساخت 

طراحی این چادر مسافرتی همانند اکثر محصولات این شرکت می باشد و به صورت مربعی طراحی شده است . در قسمت جلوی این محصول درب ورودی چادر قرار گرفته است که به کمک زیپ می توان آن را بست . در قسمت های کناری این محصول نیز سه پنجره مشاهده خواهید کرد که به رد و بدل شدن هوا کمک بسزایی می کنند . قسمت کف این چادر به رنگ طوسی ، قسمت میانی آن به رنگ سورمه ای و قسمت بالایی آن به رنگ نارجی می باشد که زیبایی خاصی را به چادر بخشیده است . 

جنس بدنه

بدنه ی این چادر مسافرتی 8 نفره همانند سایر محصولات این شرکت از جنس پارچه شمعی می باشد . دلیل استفاده از این پارچه ، استحکام بالای آن در برابر ضربه وم فشار می باشد . همچنین پارچه شمعی مقاومت بالایی در برابر آب دارد و به همین سبب ، چادر ضد آب بوده و می توان با خیال راحت از آن استفاده نمود . البته برای این محصول پوش دوم نیز در نظر گرفته شده است که می توانید آن را بر روی چادر خود نصب کنید که کمک بسزایی در برابر باران و نفوذ آب به داخل چادر خواهد کرد . پایه های این چادر نیز از آلومینیوم مستحکم می باشند و به صورت اتوماتیک باز و بسته می شوند که سرعت برپایی و جمع کردن این محصول را بسیار بالا برده است . 

ابعاد و ظرفیت

چادر مسافرتی 8 نفره اف آی تی دارای 240 سانتی متر عرض ، 240 سانتی متر طول و 15 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی بسیار مناسبی برای استفاده های کوتاه مدت و یا حتی کمپینگ می باشد . این چادر مناسب برای 8 نفر به صورت نشسته و 4 نفره به صورت درازکش می باشد . این چادر علاوه بر وزن کم، بسته بندی کوچکی داشته و می توان به راحتی آن را به هر مکانی انتقال داد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی چادر مسافرتی اتوماتیک ،نیاز به انجام دادن عمل خاصی نیست و به راحتی می توان آن را برپا نمودت . پس از خارج نمودن آن از جعبه ی خود و قرار دادن در محل مورد نظر ، می بایست پایه ها را که به صورت عصایی می باشند به سمت بالا کشید تا چادر شکل خود را بگیرد و سپس می توان از آن استفاده نمود . برای مراقبت نیز می بایست چادر را از اشیاء تیز دور نگهداری کرد زیرا در صورت پاره شده امکان دارد آب به داخل چادر نفوذ کند . البته در صورت سوراخ و یا پاره شدن نیز می توانید آن را ترمیم کرده و از آن استفاده کنید .

جمع بندی

چادر مسافرتی 8 نفره اف آی تی از محصولات با کیفیت و با مقاومت بالای این شرکت می باشد که نسبت به قیمت مناسبش ، ارزش خرید بالایی دارد . از این چادر می توان در فضاهای باز کوهستانی و مرطوب استفاده نمود و مشکلی برای چادر پیش نخواهد آمد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

میرزایی

سلام وقتتون بخیر ببخشید کاش وزن و ابعاد بسته شده هم ذکر می‌کردید که مهم هست برای جابجایی و جایگذاری درون خودرو نیاز هست، ممنون از شما

380 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...