چادر مسافرتی 8 نفره سافاری

travel tent j8

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر های مسافرتی از جمله وسیله های بسیار کاربردی و دوست داشتنی هستند که بسیاری از مردم در هنگام سفر ها از آن ها بهره مند می شوند تا سفری راحت و لذت بخشی را رقم بزنند ، شرکت های تولید کننده زیادی در سراسر دنیا اقدام به تولید چادر های مسافرتی می کنند که کمپانی سافاری یکی از آن هاست ، این شرکت تولید کننده محصولات کمپینگ تخصص بالایی در زمینه تولید چادر های مسافرتی دارد که می توان از بهترین مدل های آن به چادر مسافرتی 8 نفره مدل j8-Sugarloaf اشاره کرد ، این محصول بی نظیر که از پایه های فلزی و بدنه پلی استری ساخته شده است می تواند به خوبی در برابر باران و نفود مایعات مقاومت کند .

این محصول با طراحی عالی و با استفاده از ترکیب رنگ ها به یکی از زیبا ترین چادر های مسافرتی تبدیل شده است که شما عزیزان می توانید آن را تهیه کنید . همانطور که از نام محصول مشخص است این چادر مسافرتی قادر است تا 8 نفر را به خوبی در درون خود جای دهد و فضای کافی را برای آن ها فراهم کند ، همچنین در حالت دراز کش 4 فرد بالغ می توانند به خوبی در کنار یکدیگر قرار بگیرند و از محصول بهره مند شوند . ابعاد بزرگ این محصول همچنین اجازه می دهد تا وسایل همراه خود را نیز به داخل چادر ببرید و حتی از کیسه های خواب برای استراحت کردن در داخل چادر بهره مند شوید . تمامی درب و پنجره های این محصول همچنین مجهز به پشه بند هستند تا این چادر مسافرتی خانوادگی در برابر ورود حشرات نیز عملکرد خوبی داشته باشد . سایر ویژگی های این چادر مسافرتی 8 نفره موجود در فروشگاه اینترنتی اینتکس در جدول زیر درج شده که می توانید با کسب اطلاع از آن اقدام به خرید چادر مسافرتی محبوبتان کنید .

 نوع مسافرتی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 7 الی 8 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 3 عدد
 سایر ویژگی ها مقاومت در برابر باران
 مناسب برای کوهنوردی و طبیعت گردی
 مجهز به پشه بند
 دارای پنجره های بزرگ
 اقلام همراه ساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی 8 نفره j8-Sugarloaf سافاری یکی دیگر از چادرهای مسافرتی سرکت سافاری است که در بخش های قبلی با مدل های دیگر این چادر مسافرتی آشنا شدیم . این شرکت سازنده چادرهای مسافرتی اقدام به تولید لوازم کمپینگ با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه کرده است که از همین رو توانسته به محبوبیت بالایی دست پیدا کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 8 نفره j8-Sugarloaf سافاری همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این چادر مسافرتی مطبق با استانداردهای جهانی می باشد که بدنه آن الهام گرفته از طرح جنگل است و از زیبایی منحصربفردی برخوردار است . این چادر مسافرتی ظرفیتی بالغ بر 8 نفر به صورت نشسته دارد و در حالت خوابیده گنجایش آن برابر با 4 الی 5 نفر است که مناسب برای استفاده در کمپینگ های خانوادگی و یا کمپینگ با تعداد جمعیت بالا است . به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل نیز وجود دارد که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول در مسافت های طولانی نیز نمایید . در بخش جلویی این چادر مسافرتی یک عدد درب برای ورود و خروج و همچنین در طرفین چادر نیز سه عدد پنجره وجود دارد که مجهز به پشه بند بوده و علاوه بر تهویه هوای داخلی چادر مسافرتی از ورود حیوانات موذی به داخل چادر نیز به خوبی جلوگیری به عمل می آید .

جنس بدنه :

جنس پارچه استفاده شده در ساخت بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت قابل قبولی در برابر فشار وضربه برخوردار است . لازم به ذکر است که پارچه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی کاملا ضد آب نبوده و تا حد کمی می تواند در مواقع بارش برف و باران از ورود آب به داخل چادر مسافرتی جلوگیری به عمل آورد . ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فلزی می باشد که استحکام این محصول را در برابر بادهای نه چندان شدید تضمین می کند . شایان ذکر است که این چادر مسافرتی مناسب برای استفاده در طوفان های شدید و کوهستانی نمی باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

این چادر مسافرتی از سری محصولات با ابعاد بزرگ کمپینگ می باشد که ظرفیت 8 نفر را به صورت نشسته و همچنین 4 الی 5 نفر را به صورت خوابیده فراهم می آورد . ابعاد چادر مسافرتی 8 نفره j8-Sugarloaf سافاری به مشخصات ( طول : 280 سانتی متر ، عرض : 280 سانتی متر و ارتفاع : 180 سانتی متر ) است که نشان از فضای ایده آل پدید آمده برای شما دارد . همچنین وزن این چادر مسافرتی برابر با 7 کیلو گرم می باشد که توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی حتی در مسافت های طولانی پیاده روی نیز میباشد .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی مناسب برای استفاده در آخر هفته به همراه خانواده می باشد . پارچه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی به صورت طرح دار و دارای زیبایی منحصربفردی می باشد که به خوبی توانسته است به طرفداران بالایی دست پیدا کند  . پارچه رویه این چادر مسافرتی از جنس پلی استر می باشد که از کیفیت قابل قبولی برخوردار است . چادر مسافرتی 8 نفره j8-Sugarloaf سافاری با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل ویا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...