چادر مسافرتی 8 نفره سافاری A8-Sugarloaf

Safari A8-Sugarloaf

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره سافاری A8-Sugarloaf می تواند گزینه ای ایده آل برای استفاده در سفرهای آخر هفته شما به همراه خانواده باشد که از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار است . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که به خوبی در برابر نفوذ آب مقاومت می کند . همچنین درزهای این چادر مسافرتی توسط پارچه برزنتی دوخت شده است که برای مقاومت این محصول در برابر نفوذ آب افزوده است . ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فلز ضد زنگ می باشد که از مقاومت و استحکام بسیار ایده آلی در برابر باد های شدید برخوردار است اما شایان ذکر است که این چادر مسافرتی طراحی شده برای استفاده در طوفان های شدید و کوهستانی نیز نمی باشد . در بدنه این چادر مسافرتی 3 عدد پنجره و یک عدد درب برای ورود و خروج نیز تعبیه شده است که مجهز به پشه بند می باشد و از ورود حیوانات موذی به داخل چادر مسافرتی جلوگیری می کند . همچنین وزن این چادر مسافرتی 8 کیلو گرم می باشد که با استفاده از ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد . چادر مسافرتی 8 نفره سافاری A8-Sugarloaf  با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع فنری
 طول 230 سانتی متر
 عرض 230 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنهپلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک بله
 دوپوش خیر
 ضد آب خیر
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت Safari
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 ابعاد بسته بندی: 76 در 76 در 10 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل

 

چادر مسافرتی 8 نفره سافاری A8-Sugarloaf

چادر مسافرتی 8 نفره سافاری A8-Sugarloaf یکی از جدید ترین چادر های مسافرتی می باشد که شرکت سافاری ان را به بازار عرضه کرده است. این محصول ارگونومی ساخت جذابی دارد که مناسب برای استفاده هشت نفر به صورت نشسته و 4 نفر به صورت درازکش می باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشیدتا به صورت کامل این محصول را بررسی کرده و نقاط قوت و ضعف ان را برای شما بازگو نماییم....

طراحی و ارگونومی ساخت

در ساخت و تولید این محصول از رنگ های شاد و جذابی بهره برده شده است. اگر بخواهیم به صورت کلی به این مطلب بپردازیم در وهله اول باید به این نکته اشاره کرد که سقف و بخش های بالایی این محصول به صورت یکدست زرد رنگ می باشد. هم چنین دیگر نقاط و بدنه اصلی این محصول هم به صورت یکدست قرمز رنگ است. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول ستون های ان است که همگی از رنگ ابی طراحی شده است. این تضاد و ترکیب رنگی باعث شده تا بتوانید این چادر مسافرتی را از فواصل دور هم مشاهده نمایید. هم چنین این محصول دارای سه عدد پنجره و یک عدد درب ورود و خروج می باشد که همه این ها خود دارای توری سفید رنگ هستند. این توری هم باعث شده تا بتوانید در فصول گرم سال با بستن ان ها از ورود حشرات مضر به داخل چادر جلوگیری کنید. هم چنین درب ها و پنجره های این محصول به سمت بالا باز شده و با کش هایی که در ان قسمت تعبیه شده است کمی توانید به سادگی ان را بسته و محکم نگه دارید. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول دارد.

جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه این محصول می توانید به سادگی به ان اطمینان نمایید. در تکمیل این سخن باید گفت که بدنه این چادر مسافرتی ساخته شده از جنس پارچه پلی استر می باشد که از مقاوم ترین و مستحکم ترین پارچه های موجود در بین چادر های مسافرتی است. هم چنین پایه های این محصول هم فلزی می باشد که بسیار مقاوم بوده و هیچ گونه افت کیفیت و تغییر رنگی نخواهد داشت.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد و وزن این محصول در ابتدا باید به وزن ان اشاره کرد که تنها 8 کیلو گرم وزن دارد و همین عامل در کنار دارا بودن ساک حمل باعث شده تا بتوانید به سادگی این محصول را حمل و جا به جا نمایید. هم چنین این محصول در بسته بندی با ابعاد 76 در 76 در 10 سانتی متر طراحی شده که جای کمی را اشغال می کند. طول و عرض این چادر مسافرتی هر دو 230 سانتی متر و ارتفاع این محصول هم 180 سانتی متر می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این محصول شما نیاز به سر پا کردن این چادر در وهله اول و سپس اتصال پایه ها در گام بعدی دارید. در همین خصوص باید به این نکته اشاره کرد که پس از خارج کردن این چادر مسافرتی از داخل بسته بندی شما باید این محصول را بر روی زمین قرار دهید. سپس با استفاده از پایه های فلزی موجود در کنار این محصول اقدام به نصب و راه اندازی این محصول نمایید. پس از اتصال و انجام درست تمامی مراحل گفته شده شما می توانید به سادگی این محصول را سرپا کرده و از ان استفاده کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول نحوه مراقبت از ان است که با رعایت یک سری اصول ساده می توانید سلامت ان را حفظ کنید. در وهله اول باید از وسایل نوک تیز این چادر را دور کنید. هم چنین از پریدن و فشار زیاد وارد کردن به پایه های این محصول هم باید جدا خودداری نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 8 نفره سافاری A8-Sugarloaf یک محصول با ارگونومی ساخت جذاب و هم چنین رنگ بندی شاد و منحصر به فرد است که ساختار بسیار شکیلی دارد. این کالا قابلیت راه اندازی به صورت اتوماتیک را دارا بوده و نصب و جمع کردن ان نیز در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام خواهد شد. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس با قیمت عالی خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...