چادر مسافرتی 8 نفره ضد آب میله ای

T2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره ضد آب یکی دیگر از سری چادر های مسافرتی تولید شده توسط شرکت اف آی تی می باشد که اخیرا در بازار جهانی عرضه شده است . این محصول به دلیل کیفیت و طراحی بسیار زیبایی که دارد توانسته است تا توجه بسیار از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از چادر های پر فروش این شرکت تبدیل شود . بدنه این محصول از جنس پلی استر با ضخامت بالا بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر آب و نور خورشید دارد . این چادر ضد آب دارای سقفی شیب دار بوده که اجازه راکد شدن آب در قسمت سقف را نمی دهد و آب را به وسیله بدنه شیب داری که دارد به قسمت پایین چادر هدایت می کند .

این محصول دارای دو عدد پنجره بوده که در هوای گرم تابستان می توانید آن ها را باز گذاشته و از جریان یافتن هوا ، درون چادر و خنک شدن فضای داخل چادر لذت ببرید .همچنین این پنجره ها دارای توری بوده که مانع از ورود حشرات به داخل چادر می شوند. قسمت در آن نیز به همین گونه می باشد . یعنی یک عدد درب از جنس پلی استر دارد و یک عدد درب توری که می توانید برای خنک شدن فضای درون چادر از درب توری آن استفاده کنید .

این محصول دارای ابعادی همانند طول : 240 سانتی متر ، عرض : 210 سانتی متر و ارتفاع : 180 سانتی متر می باشد . از مزیت های این چادر می توان به ارتفاع آن اشاره کرد . چرا که این ارتفاع بلند بوده و شما می توانید به راحتی درون چادر بایستید . شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری فرمایید .

چادر مسافرتی 8 نفره ضد آب

چادر مسافرتی یکی از اقلامی است که همیشه معمولا پای ثابت مسافرت ها میباشد و مناسب ترین گزینه برای استراحت در طول سفر است. در همین خصوص باید عنوان کرد که چادر مسافرتی 8 نفره ضد آب یک محصول فوق العاده با کیفیت و جذاب است که به دلیل داشتن بدنه ای فوق العاده مقاوم و هم چنین رنگ بندی جذاب بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با این محصول بیشتر اشنا شوید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از خصوصیات خوب این محصول نوع طراحی و آرگونومی ساخت با کیفیتش است که باعث شده تا این محصول بسیار به چشم اید . در همین خصوص باید عنوان نمود که چادر مسافرتی 8 نفره ضد آب ساختاری مطابق با اکثر چادر های مسافرتی موجود در بازار دارد و ارگونومی ساخت مربعی شکل و گردی را دارا می باشد . در چهار سمت این محصول پایه های این چادر قرار گرفته است که با پارچه رنگ نارنجی مشخص بوده و به راحتی می توان ان را مشاهده کرد . سقف این محصول نیز یک عدد پارچه دارد که ان هم نارنجی رنگ بوده و کیفیت خوبی را دارا می باشد .

در رابطه با بدنه اصلی خود محصول هم باید گفت که ساخته شده از رنگ خاکستری بوده و بخش های پایینی این کالا هم کرم رنگ است. در دو سمت این چادر دو عدد پنجره دارای توری دیده می شود که با وجود این ها هوا به طور کامل در داخل چادر جریان پیدا کرده و از ورود حشرات مضر به داخل چادر نیز جلوگیری می شود . هم چنین درب ورود این کالا هم به صورت بزرگ بوده و دارای توری می باشد که عبور و مرور به داخل این چادر به سادگی صورت می گیرد .

 

ابعاد و وزن

در ابتدا باید گفت که این چادر در بسته بندی با ایعاد 63 در 17 در 17 سانتی متر ساخته شده است که جای بسیار کمی را اشغال می کند. این محصول هشت نفره بوده که می تواند تا 4 نفر دراز کش را در داخل خود جای دهد. هم چنین طول این چادر 240 سانتی متر ، عرض ان 210 سانتی متر و ارتفاع ان نیز 180 سانتی متر است که طبق استاندارد بین المللی طراحی و تولید شده است

جمع بندی

چادر مسافرتی FIT ضد آب یک محصول فوق العاده با کیفیت و جذاب می باشد که مناسب برای استفاده هشت نفر بوده و می توانید از ان در هر مکانی استفاده کرده و به استراحت بپردازید. این محصول بدنه ای مقاوم داشته و به صورت ضد اب نیز طراحی شده است که در تمام فصول می توانید از ان استفاده کنید. هم اکنون این چادر با کیفیت را می توانید از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نموده و ان را درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع مسافرتی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه  پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 ضد آب
ضد اشعه
دارای ابعاد بسته بندی 63*17*17
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 8 نفره ضد آب میله ای از زیبا ترین و بادوام ترین چادر های مسافرتی طراحی شده برای استفاده هشت نفره می باشد که با توجه به فضای بسیار بزرگ و ایده آلی را که به همراه دارد ، یکی از گزینه های بسیار خوب چادر های مسافرتی در ابعاد متوسط و نسبتا بزرگ می باشد که آن را به یک چادر مسافرتی خانوادگی تبدیل کرده است .

ویژگی های این چادر مسافرتی البته بسیار بیشتر از اینها بوده و به همین دلیل نیز قصد داریم تا در ادامه مطلب با بررسی بیشتر چادر مسافرتی 8 نفره ضد آب میله ای شما را با تمامی ویژگی ها و خصوصیات محصول آشنا کنیم . بنابراین اگر تا الان تحقیقی راجب چادر های مسافرتی نداشته اید و یا تا حالا از چادر های مسافرتی استفاده نکرده اید بهتر است با ما همراه باشید .

راهنمای خرید چادر مسافرتی 8 نفره ضد آب میله ای

در ابتدای مطلب قصد داریم تا راهنمای خوبی برای شما در خرید چادر مسافرتی باشیم تا بهترین و مناسب ترین مدل را بر اساس نیاز خود خریداری کنید . توجه داشته باشید که چادر های مسافرتی که ظرفیت آن مشخص شده است به خصوص چادر های مسافرتی ایرانی ، ظرفیت بر اساس تعداد نفراتی که در حالت نشسته می توانند از چادر مسافرتی استفاده کنند ، در نظر گرفته شده است ، این یعنی شما می توانید در یک چادر مسافرتی 8 نفره به صورت نشسته قرار بگیرید و برای خوابیدن این تعداد به 4 نفر کاهش می یابد .

در خرید های خود حتما چادر هایی را با ابعاد بزرگ تر و ظرفیت بیشتر از نیاز خود خریداری کنید ، زیرا ممکن است نیاز باشد تا لوازم و تجهیزات زیادی را نیاز داشته باشید که با خود به داخل چادر مسافرتی ببرید . به خصوص که ممکن است در آینده دوست داشته باشید که از تشک بادی کمپینگ در داخل چادر مسافرتی استفاده کنید و یا نیاز باشد که از کیسه خواب بهره ببرید . در خرید های خود به موارد مهم دیگری از جمله جنس بدنه و پایه محصول ، ضد آب بودن آن ، برند تولیدی چادر مسافرتی و کیفیت ساخت آن توجه داشته باشید .

ممکن است برای برخی از مشتریان وزن و حجم بسته بندی مهم باشد که البته با توجه به اینکه چادر های مسافرتی برای استفاده در محیط های بیرون از خانه طراحی شده و نیاز به جابجایی دارد ، بهتر است مدل های سبک تر و با ابعاد بسته بندی کوچکی را انتخاب کنید تا به راحتی آن را در سفر به همراه داشته باشید ، به خصوص که قصد دارید به صورت پیاده به سفر رفته و یا کوهنوردی کنید . 

جنس چادر مسافرتی 8 نفره ضد آب میله ای

یکی از مهم ترین خصوصیات این چادر جنس بدنه ان است که خریداران می توانند به آن اطمینان کرده و این محصول را خریداری نمایند . در همین خصوص باید عنوان کرد که بدنه این کالا ساخته شده از نوع پلی استر بوده و پایه های این چادر هم همگی از نوع فایبرگلاس ساخته شده اند . همچنین این محصول به صورت ضد اب و ضد اشعه ساخته شده که از نکات برجسته این چادر و جنس آن به شمار می رود ، زیرا پلی استر دارای این ویژگی های بسیار خوب است و بیشترین سهم را در تولید انواع چادر های مسافرتی خانوادگی و کوهنوردی را داراست . 

توجه داشته باشید که یک چادر مسافرتی نیاز است تا وزن سبکی داشته باشد ، یکی از دلایل سبک بودن چادر مسافرتی جنسی است که برای تولید محصول استفاده می شود . بنابراین می بینیم که برند تولید کننده چادر مسافرتی  FIT Tent برای ساخت این چادر از جنسی به نام فایبرگلاس استفاده شده است که وزنی بسیار سبک دارد و با توجه به استحکام بالایی که همانند فلزات دارد ، یکی از گزینه های بسیار عالی در ساخت چادر مسافرتی دارد . 

راه اندازی چادر مسافرتی 8 نفره ضد آب میله ای

شما برای راه اندازی و نصب این محصول کاری سختی در پیش نخواهید داشت. برای این منظور در ابتدا شما باید تمامی تجهیزات این چادر را از داخل بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید . سپس به سادگی و از طریق دوخت های نارنجی دور تا دور چادر به سادگی پایه ها و ستون های این محصول را رد کرده و به هم متصل کنید . پس از اتصال این پایه ها شما مشاهده خواهید کرد که این چادر به صورت سر پا بر روی زمین استقرار پیدا خواهد کرد .

همچنین برای مقاومت بیشتر این محصول هم می توانید طناب و میخ ها موجود را هم استفاده کرده و این محصول را بر روی زمین به صورت بسیار مقاوم محکم کنید . در ارتباط بامراقبت از این چادر هم باید یک سری اصول را رعایت کنید تا آسیب نبیند . در ابتدا باید از ضربه زدن به بدنه اصلی چادر و هم چنین سوراخ کردن رویه این محصول خودداری کنید . همچنین با زیپ درب ها به صورت آرام برخورد کرده تا نیازی به تعمیر ان ها نباشد . علاوه بر این ها از پریدن بر روی این محصول نیز جدا خودداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...