چادر مسافرتی 8 نفره عصایی fit

fit single 8

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 اف آی تی fit میله ای

چادر سفری fit محصولی از شرکت فخر ایران چادری از نوع عصایی در رنگبندی جدید که ساخته شده از جنس پارچه شمعی با روکش برزنتی ضد آب می باشد. محصولی با کیفیت و مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین آب باران که می تواند برای انواع سفر های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. طراحی این چادر بسیار شیک و راضی کننده بوده و برای راه اندازی از فریم های فایبرگلاس منعطف بهره می برد. فریم و یا همان پایه هایی که با قدرت بالایی بدنه چادر را نگه داشته و در برابر برخورد اب نیز مقاومت خواهد بود. از ویژگی های بسیار خوب این چادر به نسبت قیمت مقرون به صرفه خود داشتن 3 پنجره و یک درب بزرگ با توری ضد حشره و همچنین روکش پارچه شمعی بوده که توسط زیپ و بند سرخود باز و بسته می شوند. محصولی که با داشتن ابعادی مناسب قادر است تا 4 را نیز به صورت درازکش در خود جای کند. اما برای نصب مقاوم تر این چادر بر روی زمین یک پک طناب و میخ در کنار آن قرار داده شده تا بعد از راه اندازی چادر آن را به خوبی بر روی زمین مستحکم نمود. این چادر مسافرتی بیشتر برای انواع سفر های مختلف در جنگل و در هوای آرام تولید شده است.

 نوع عصایی میله ای
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه هافایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت f.i.t
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 8 نفره عصایی fit

چادر های مسافرتی که به صورتی عصایی تولید می شوند یک مزیت بسیار خوب دارند و آن هم این است که می توان آنها را در حجمی بسیار کوچک هنگامی که چادر را جمع می کنید قرار دهید. از این رو این محصولات را به افرادی که حجم محدودی را می توانند در مسافرت حمل کنند پیشنهاد می کنیم. این چادر که ساخت شرکت fit می باشد از پارچه شمعی ساخته شده و کاملا ضد آب می باشد، برای اطمینان بیشتر نیز می توانید پوش دوم آن را خریداری و استفاده کنید که ایمینی چادر را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. اما باید این عیب را نیز در نظر بگیرید که مدت زمان نصب این چادر بیش از حد معمول بوده و کمی نیز زحمت دارد. از این رو چادر های عصایی را می توان محصولاتی جمع و جور به حساب آورد که نصب آن کمی با سختی همراه است.

طراحی و ساخت

در ساخت این چادر از مد های دیزاین های کره ای الهام گرفته شده است اما بسیار شبیه به چادر های سنتی که حین مسافرت به آن ها برخورد میکنیم هستند، چادر چهار ضلعی بوده و چهار دیواره آن به صورت سه ضلعی بوده و شکلی مثلثی دارد، این محصول از ستون های فایبرگلاس برخوردار بوده و از دو میله مجزا که با خم شدم چهار ستون چادر را تشکیل می دهد بهره می برد. در حالت کلی کیفیت ساخت این محصول بسیار بالا بوده و در شرایط متفاوت می تواند همراه خوبی برای شما باید در این حین طی تست های انجام شده در برابر باد در رده بسیار خوبی در مقایسه با سایر چادر های مسافرتی قرار میگیرد، دلایل عمده مقاومت بسیار خوب به میخ های مخصوص موجود در بسته بندی دارد که به سادگی و به واسطه بدنه به زمین متصل شده و استحکام آن را افزایش می دهد. ورودی این چادر بسیار بزرگ بوده و یک توری جداگانه نیز به همراه خود دارد، علاوه بر ورودی بسیار خوب دو پنجره بزرگ نیز در بدنه و در قسمت چپ و راست بدنه قرار داده شده که برای تهویه هوا کاملا مناسب است. در حالت کلی می توان گفت کیفیت این محصول از چادر های سنتی ایرانی کمی بالاتر و تا حد بسیاری مشابه و از چادر های کیت ساخت ایران و بسیاری از برند های معتبر دیگر پایین تر است.

ابعاد و وزن

وزن این محصول برای یک چادر 8 نفره کاملا مناسب بوده و می تواند در شرایط متنوع تجربه بسیار خوبی از حمل ساده را داشته باشد، جعبه این چادر از هر چادر 8 نفره دیگری کوچکتر بوده و دو میله که از قسمت های مختلف تا می شود در بسته بندی آن قرار میگیرد. این چادر را می توان به سادگی در کوله پشتی و یا ساک قرار داده و از آن استفاده کرد. طول این چادر 240 سانتی متر و عرض آن نیز 210 سانتی متر می باشد که برای استفاده 8 نفر به صورت همزمان نشسته و برای 4 نفر به صورت خوابیده فضای کافی را مهیا می کند. در حالت کلی این چادر برای استفاده خانواده های کوچک کاملا مناسب بوده و با ارتفاع 180 سانتی متر برای افراد بلند قد نیز مشکلی ایجاد نمی کند.

جنس بدنه

جنس بدنه این چادر مسافرتی از نوع پارچه شمعی بوده که رویه آن طرح برزنتی و ضخیم دارد. این بدنه تا حدودی در برابر آب باران و شرایط جوی مختلف مقاوم بوده و می توان با خیالی آسوده در سفر های معمولی و کوتاه از آن بهره برد. این چادر توسط فریم های پلاستیکی چند قطعه ای راه اندازی شده که از جنس خوبی بهره مند هستند. این فریم ها در برابر فشار های عادی و همچنین برخورد آب مقاومت خوبی را خواهند داشت.

نحوه راه اندازی و نصب

برای راه اندازی چادر های مسافرتی کمی زمان بیشتری باید صرف نمود. زیرا که سر هم نمودن فریم یا پایه های نگهدارنده بدنه و همچنین قرار دادن آنها در دریچه های مخصوص کمی زمان بیشتری می برد. اما در مقابل این مسئله سبک بودن و انعطاف بالای چادر برای حمل آسوده نیز می تواند مزیت برای مصرف کننده محسوب شود. اما در ابتدا باید بدنه اصلی را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نموده و سپس فریم ها را که توسط بند کشی به هم وصل شده اند، تک تک وارد دریچه مخصوص آنها کرد. هر کدام از این فریم ها نیز باید به هم با فشار دست متصل شوند. این کار را باید تا زمانی ادامه داد که در نهایت از سوی دیگر به زمین برسند. در نهایت باید سر هر فریم را به اهرم پلاستیکی موجود در هر گوشه چادر وصل نمود تا استحکام لازم را پیدا کند. علاوه بر این می توان برای استحکام بیشتر از میخ و طناب مخصوص نصب چادر نیز استفاده کرده و آن را به زمین وصل نمود.

جمع بندی

چادر مسافرتی 8 نفره عصایی اف آی تی کوچکترین نوع چادر مسافرتی این شرکت در دسته عصایی ها بوده که با توجه به سبک بودن و کم حجم بودن خود در برابر قیمت مقرون به صرفه از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده است. این چادر توسط شرکت اینتکس عرضه شده و می تواند گزینه خوبی برای سفر های کوتاه و عادی باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...