چادر مسافرتی 8 نفره کمپینگ

Fast Assemble_0117

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,780,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره کمپینگ میله ای عصایی یک محصول با کیفیت با ساختاری بسیار زیبا و جذابی بوده است که نسبت به ساختار بسیار فوق العاده ای که داشته ، توانسته تا به فروش بسیار بالایی دست پیدا بکند . در وهله اول طراحی این چادر مسافرتی به صورت هرمی شکل بوده است که دلیل ساختار این محصول ، جذب نکردن اب باران به سقف خود و مقاوم در برابر طوفان ها خواهد بود . در این چادر مسافرتی از دو رنگ سبز و قهوه ای به کار رفته است که بسیار این محصول را زیبا و جذاب نمایان می کند .

همچنین لازم به ذکر است که این چادر یک پنجره و یک در داشته که با طراحی و ساختار یک پشه بند به آن ها ، در هنگام استفاده آن ها از ورود حشرات موذی به درون خود جلوگیری می کند . جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر بوده که ضد آب است و پایه های آن از فایبرگلاس می باشد که به همین دلیل مقاوم در برابر طوفان ها ، سرما و گرما نیز خواهد بود . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفر
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها  فایبرگلاس
 اتوماتیکخیر
 دوپوشخیر
 ضد آببله
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 الی 5 نفر
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ نصب

چادر مسافرتی 8 نفره کمپینگ عصایی میله ای یک محصول با کیفیت و ظاهری بسیار زیبایی بوده است که هم اکنون قصد داریم که با توجه تجربیات متخصصان آن ها را نقد و بررسی نموده تا نسبت به هزینه ای که می خواهید پرداخت بکنید ، بهترین محصول را خریداری بکنید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

 

در اولین قسمت این نقد و بررسی می خواهیم به طراحی و ساختار این محصول بپردازیم تا تمامی ظواهر این کالا را مورد سنجش قرار بدهیم . در وهله اول باید ذکر نمود که رنگ بندی این چادر مسافرتی قطعاً در اولین نگاه مورد توجه اطرافیان قرار خواهد گرفت به صورتی که از دو رنگ قهوه ای و سبز به کار رفته می باشد که بسیار زیبا و چشم نواز خواهد بود . اما دیگر ویژگی این چادر پس از طراحی و راه اندازی آن طراحی هرمی شکل آن بوده است که علت این نوع طراحی مقاومت در برابر طوفان ها می باشد . این چادر دارای یک پنجره و یک در بوده که به همین ترتیب با ساخت و تعبیه پشه بندی که به آن متصل شده است به آسودگی می توانید از آن ها استفاده نموده بدون انکه حشرات موذی به درون چادر ورود بکنند .

 

جنس بدنه

 

به طور کلی محصولاتی که در مسافرت ها و یا کمپین استفاده می شوند احتمال آسیب دیدن به آن بسیار بالا خواهد بود . به همین دلیل کمپانی های نامدار سعی نموده تا کالا ها و یا محصولاتی که برای مسافرت و یا کمپین طراحی و تولید می کنند ، دارای نهایت کیفیت باشد . برند فست اسمبل جنس بدنه این چادر از پلی استر و پایه های آن را از فایبر گلاس طراحی و ساخته است که از کیفیت ساخت بسیار بالایی بهره مند می باشد ، همچنین لازم به ذکر است که بدنه این محصول ضد آب بوده و در برابر طوفان مقاومت بسیار بالایی از خود نشان خواهد داد تا با خیالی آسوده از این چادر مسافرتی در کوهنوردی و طبیعت گردی خود استفاده کرده و لذت ببرید .

 

ابعاد ، وزن و ظرفیت

 

ابعاد ، وزن این کالا و ظرفیت آن به ترتیب به این صورت خواهد بود : طول : 250 سانتی متر ، عرض : 250 سانتی متر ، ارتفاع : 150 سانتی متر ، وزن 3.6 کیلو گرم و در آخر نسبت به ابعادی که دارا می باشد گنجایش 7 و یا 8 نفری را در خود خواهد داشت .

 

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

 

در ابتدا در این قسمت باید به نحوه راه اندازی آن بپردازیم . راه اندازی این چادر به این صورت بوده است که در ابتدا پایه های فایبرگلاس خود را از میان محفظه های مخصوص این محصول رد نموده ، سپس میخ هایی که به همراه آن موجود است را دز اطراف قسمت های این پایه ها بر روی زمین نصب نمودن و در آخر بند های مخصوص را به میخ و پایه ها متصل کرده تا این چادر مسافرتی راه اندازی شده و به آسودگی بتوانید از آن استفاده کرده و لذت ببرید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که در قدم اول از نبودن سنگ ، چوب و یا اشیاء تیز در محل راه اندازی آن اطمینان حاصل کرده ، سپس از نزدیک کردن وسایل تیز جدا خودداری بکنید تا یک محصولی با طول عمر بسیار بالایی را داشته باشید . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

 

جمع بندی

 

چادر مسافرتی 8 نفره کمپینگ یک محصول با کیفیت و جذابی بوده است که توسط کمپانی فست اسمبل طراحی و تولید شده می باشد . طراحی این محصول به صورت هرمی شکل بوده و در آن رنگ های قهوه ای و سبز به کار رفته که به همین دلیل دارای طراحی بسیار زیبا و جذابی می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...