چادر مسافرتی 8 نفره کمپینگ برزنتی

ch 4093

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره کمپینگ برزنتی یکی دیگر از پرفروش ترین تجهیزات سفری تولید ایران بوده که توانسته در میان طبیعت گردان و کوهنوردان و همچنین علاقمندان به کمپینگ به محبوبیت قابل توجهی دست یابد. این محصول جذاب با تنوع رنگبندی گسترده ای تولید شده تا شما بتوانید در زمان خرید متناسب با سلیقه خود یک نمونه را انتخاب کنید. رویه برزنتی این چادر مسافرتی با دوخت دولایه در بخش داخلی و دوخت یک لایه با استفاده از روکش ابریشمی در بخش خارجی تولید شده تا میزان دوام و استحکام بدنه محصول افزایش یابد.

سازه های این چادر مسافرتی نیز از نوع فنری و با جنس فایبرگلاس بوده که موجب راه اندازی و جمع اوری سریع و اسان محصول شده و راحتی شما را به همراه دارد. برای زمان گرما و روز های افتابی این چادر مسافرتی دارای درب و پنجره هایی استاندارد و مهز به توری بوده که می توانند هوای خنکی را در فضای داخلی محصول برای شما فراهم کنند. این محصول جذاب به راحتی امکان استفاده در تمام نقاط ایران از جمله کوهستان ، ساحل ، دشت ، جنگل و... را داشته و می تواند امنیت و راحتی شما را تضمین کند. برای خرید این چادر مسافرتی به صورت حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت  8 نفره
 جنس بدنه برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 8 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی 8 نفره کمپینگ برزنتی

چادر مسافرتی 8 نفره کمپینگ برزنتی یکی دیگر از تولیدات موفق و پرفروش ایرانی در زمینه تجهیزات ضروری سفر بوده که امکان استفاده در هنگام کوهنوردی ، کمپینگ ، طبیعت گردی ، سفر های خانوادگی و.... را دارد. این محصول زیبا بوده و به دلیل تولید در داخل کشور و ازادی عمل بالاتر تولید کننده دارای تنوع رنگبندی گسترده ای بوده تا بتوانید در زمان خرید با توجه به سلیقه خود یک نمونه را انتخاب کنید. اگر قصد سفر و یا رفتن به کمپینگ را دارید توصیه می کنیم این مقاله را که درباره ساختار کلی این چادر مسافرتی بوده مطالعه کنید. پس همراه با ما باشید.

سایز و ابعاد چادر مسافرتی

یکی از مهم ترین مواردی که در زمان انتخاب چادر مسافرتی نیاز به توجه داشته مربوط به سایز محصول می باشد. اغلب افراد تمایلی به سفر های تک نفره در طبیعت نداشته و از طرفی اصول تولید چادر های مسافرتی برای ایجاد یک اقامتگاه سیار در طبیعت است. پس لازم بوده که متناسب با تعداد همسفران خود یک چادر مسافرتی را انتخاب کرده تا در زمان سفر احساس راحتی داشته باشید. این محصول نیز ساختاری مربع شکل داشته و طول و عرض آن برابر 250 سانتی متر بوده و ارتفاع آن برای استفاده آسان تمام سنین 180 سانتی متر در نظر گرفته شده است. این میزان فضای داخلی برای زمان نشستن و اقامت های کوتاه مدت مناسب 8 نفره بوده اما برای اقامت های طولانی مدت و همچنین زمان درازکش می تواند 4 الی 5 بزرگسال را در خود جای بدهد. توجه داشته باشید این میزان ظرفیت داخلی را با توجه به این میزان استفاده برای بزرگسالان اعلام کرده اما اما طبیعتا ممکن است در زمان استفاده متناسب با سایز و سن همسفران شما تغییراتی نیز داشته باشد.

جنس و کیفیت چادر مسافرتی

مورد دوم مهم و ضروری که هنگام انتخاب چادر مسافرتی نیاز بوده به آن بپردازید توجه ویژه به نوع جنس بدنه محصول می باشد. این مورد از آن جایی دارای اهمیت بوده که در صورت سازگار بودن جنس بدنه چادر مسافرتی شما می توانید از آن در تمامی 4فصل و نقاط مختلف کشور استفاده کرده در نتیجه در هزینه های شما صرفه جویی شده و دیگر نیاز به تهیه چادر مسافرتی مجزا برای هر سفر را ندارید. به همین دلیل بوده که این چادر مسافرتی را با رویه اصلی از پارچه برزنتی که کاملا ضدآب و باداوم بوده تولید کرده اند.این نوع رویه علاوه بر استحکام عالی در برابر باد و باران به خوبی می تواند در روز های افتابی اشعه مضر خورشید را بازتاب کرده و از سلامتی شما مراقبت کند. جنس سازه های محصول نیز از فایبرگلاس انتخاب شده است. زیرا برای تولید سازه های فنری نیاز به جنس مواد اولیه بوده که ساختاری حالت پذیر در کنار طول عمر بالا و همچنین وزنی کم داشته باشد. کف چادر مسافرتی نیز که با سطح زمین همواره در تماس بوده و تمامی وزن وارده به چادر را تحمل خواهد کرد از نوع پلی استر دولایه بوده که در کنار وارد یاد شده با ویژگی ضدآب بودن خود مانع از ورود آب و رطوبت به بخش داخلی چادر مسافرتی شود.

حمل و جا به جایی چادر مسافرتی

یکی دیگر از موارد مهم هنگام خرید چادر مسافرتی توجه به سبک بودن و وزن بدنه محصول می باشد. کوهنوردان و طبیعت گردان همواره ساعت های طولانی را به راه رفتن و پیاده روی مشغول بوده تا بتوانند محیطی مناسب برای اردو زدن پیدا کنند. در تمامی این مدت چادر مسافرتی را همراه با خود دارند. پس محصولات سنگبن علاوه بر کاهش سرعت حرکت آن ها موجب خستگی افراد نیز می شوند. به همین دلیل بوده که برای کمپینگ و کوهنوردی ما به شما چادر مسافرتی 8 نفره کمپینگ برزنتی را توصیه می کنیم. این محصول تنها 5 کیلوگرم وزن داشته و همچنین به دلیل سایز بزرگ که داشته برای اقامت های گروهی شما نیز مناسب است. این محصول مجهز به یک ساک حمل نیز بوده که می توانید با استفاده از آن حمل و جا به جایی اسانی را تجربه کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 8 نفره کمپینگ برزنتی یک محصول ایرانی و مناسب شرایط اب و هوایی داخل کشور بوده که دارای طول عمر فوق العاده زیادی نیز می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را کاملا فابریک و اصل خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...