چادر مسافرتی 8 نفره ASIM نارنجی

ASIM 8 Persons

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره ASIM نارنجی از سری چادر های مسافرتی پر فروش می باشد که به تازگی روانه بازار شده است و با توجه به کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر باد های شدید و طوفان از خود نشان داده است به خوبی توانسته است در میان هواداران کمپینگ و کوهنوردی جای خود را باز کند . جنس رویه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که از خود نشان می دهد دارای خصوصیت ضد آب بودن نیز است . همچنین ستون های بکار گرفته شده در این چادر مسافرتی از جنس فلز ضد زنگ می باشد که استحکام بسیار بالایی را از خود نشان داده و باعث شده است که این چادر مسافرتی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در شرایط باد و طوفان باشد . به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل نیز وجود دارد که برای جا به جایی محصول می توانید از آن استفاده نمایید به همین خاطر این چادر مسافرتی یکی از بهترین گزینه ها برای همراه داشتن در سفرهای طولانی مدت می باشد . چادر مسافرتی 8 نفره ASIM نارنجی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع مسافرتی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 190 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت 8 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 ابعاد بسته بندی: 75 در 75 در 20 سانتی متر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی 8 نفره ASIM نارنجی از سری چادرهای مسافرتی زیبا و با کیفیت می باشد که گزینه مناسبی برای استفاده در یک آخر هفته شاد به حساب می آید . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که کاملا ضد آب بوده و قابل استفاده در شرایط بارش برف و باران است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 8 نفره ASIM نارنجی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی ساختار این چادر مسافرتی به صورت ساده و به رنگ نارنجی می باشد که درب ها و پنجره آن به رگ سرمه ای است و از زیبایی منحصربفردی نیز برخوردار است . در بدنه این چادر مسافرتی دو عدد پنجره و یک عدد درب ورودی نیز تعبیه شده است که مجهز به پشه بند می باشد و علاوه بر تهویه هوای داخلی از ورود حیوانات موذی به داخل چادر مسافرتی نیز جلوگیری به عمل می آورد . لازم به ذکر است که در بخش بالای درب ورودی این چادر مسافرتی سایبان وجود دارد . همچنین به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل نیز وجود دارد که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی چادر مسافرتی در مسافت های طولانی نمایید .

جنس بدنه :

جنس پارچه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که از پارچه های محبوب در ساخت چادر مسافرتی به شمار می آید و از کیفیت و مقاومت ایده آلی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . شایان ذکر است که این چادر مسافرتی کاملا ضد آب بوده و در همین راستا درزهای بدنه این چادر مسافرتی نیز به خوبی دوخت شده است تا از نفوذ آب جلوگیری کند . ستون های استفاده شده در ساخت این محصول به صورت فلزی می باشد که استحکام فوق العاده ای در برابر بادهای شدید و طوفان از خود به نمایش می گذارد به همین خاطر می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط نامساعد جوی باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

ابعاد این چادر مسافرتی به مشخصات ( طول : 250 سانتی متر ، عرض : 250 سانتی متر و ارتفاع : 190 سانتی متر ) است که فضای ایده آلی را برای استفاده هشت نفر به صورت نشسته و 4 نفر به صورت خوابیده فراهم می آورد . وزن این چادر مسافرتی برابر با 12 کیلو گرم می باشد که کمی سنگین تر از چادرهای مسافرتی دیگر است و دلیل آن استفاده از ستون های فلزی و مقاوم در برابر طوفان می باشد .  

جمع بندی :

این چادر مسافرتی از سری چادر های مسافرتی با کیفیت و مقاومت در برابر باران می باشد که در همین راستا به خوبی ضد آب شده است . این چادر مسافرتی با توجه به ستون های فلزی که برای آن تعبیه شده است دارای استحکام فوق العاده ای است . چادر مسافرتی 8 نفره ASIM نارنجی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...