چادر مسافرتی 8 نفره tahoe gear

TGT-PADRIO-8

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره tahoe gear از سری مدل هایی بوده است که به تازگی این کمپانی آن ها را طراحی و روانه بازار کرده‌ و با استقبال بسیار زیادی توسط خریداران روبرو شده است . طراحی این محصول به صورت نسبتا بیضی شکلی بوده که در آن رنگ های سفید و خاکستری به کار رفته که آن را بسیار جذاب و چشم نواز می کند . این محصول دارای سه پنجره با ابعاد بزرگی بوده که بدین ترتیب به صورت کامل نور گیر خواهد بود ، همچنین این کالا دارای یک در بوده که می توانید با استفاده از بند های کوچک کناری آن ، در ها را به صورت کامل باز بکنید .جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر بوده و پایه های آن از فایبر گلاس می باشد که نسبت به خاصیت ضد آب بودن و مقاومت بالای پایه ها و بدنه می توانید به آسودگی در تمامی شرایط آب و هوایی از آن در مسافرت هایتان استفاده بکنید و لذت ببرید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
 طول 396 سانتی متر
 عرض 279 سانتی متر
 ارتفاع 205 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفر
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها  فایبرگلاس
 اتوماتیکخیر
 دوپوشخیر
 ضد آببله
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ

کیفیت چادر مسافرتی یکی از فاکتورهای بسیار مهمی می باشد که به هنگام خرید باید مورد توجه قرار بگیرد . کیفیت چادر های مسافرتی را جنس پارچه استفاده شده در ساخت بدنه ، ستون های استفاده شده برای نگهداری چادر و همچنین برند سازنده یک چادر می تواند مشخص کند . این چادر مسافرتی در بخش بدنه خود از پارچه پلی استر بهر برده است که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

چادر مسافرتی 8 نفره tahoe gear دارای ظاهری زیبا که شامل دو ترکیب رنگی نقره ای و مشکی می باشد است ، این چادر مسافرتی آمریکایی دارای سه عدد پنجره در طرفین خود می باشد که مجهز به توری بوده و تعداد بالای پنجره ها در نورگیری ایده آل چادر نقش بسزایی را ایفا می کند . تمامی پنجره ها به همراه درب بزرگی که در بخش جلویی چادر وجود دارد شامل توری می باشد و این امر در جلوگیری از ورود حشرات نقش بسزایی را ایفا می کند .

اما همانطور که در بخش های ابتدای این نقد و بررسی گفتیم بدنه این محصول از پارچه پلی استر بهره برده است که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه است . پارچه پلی استر از محبوب ترین و پر کاربردترین پارچه ها در تولید چادرهای مسافرتی می باشد و این استفاده متداول به دلیل ضد آب بودن آن نیز می باشد . پلی استر مقاومت بسیار بالایی در هنگام بارش برف و باران های حتی شدید از خود به نمایش می گذارد و تاثیر چشم گیری از جلوگیری از نقوذ آب به بخش داخلی چادر مسافرتی دارد . از این رو این چادر مسافرتی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در آب و هوای زمستانی باشد .

اما ستون های تشکیل دهنده این چادر از نوع فایبرگلاس می باشد که توسط طناب هایی مخصوص به زمین متصل شده و در هنگام وزش بادهای شدید استحکام چادر را به خوبی حفظ می کند . ستون های استفاده شده در ساختار این چادر سبک می باشد و این امر در کاهش وزن کلی چادر نقش بسزایی دارد . وزن کلی این محصول برابر با 10.7 کیلو گرم است که برای چادرهایی با این ابعاد ایده آل و استاندارد می باشد . جا به جایی این محصول با وجود وزن سنگینی که دارد به وسیله ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی امکان پذیر است .

ابعاد این محصول 396 در 279 سانتی متر می باشد که سقف آن نیز از ارتفاع بسیار ایده آل 205 سانتی متری برخوردار است . ارتفاع بالای سقف باعث شده است که به راحتی درون این چادر مسافرتی بتوانید بایستید و همچنین درون این محصول از تخت ها و تشک های بادی به راحتی استفاده کنید . چادر مسافرتی 8 نفره tahoe gear را همین حالا می توانید از نمایندگی فروش چادر مسافرتی تهران اینتکس خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...