چادر مسافرتی 9 نفره wenzel

36423R

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 9 نفره wenzel محصولی با طراحی منحصر به فرد و خاص بوده ، که بدون شک استفاده از آن در مناطق مختلف طبیعی بسیار لذت بخش می باشد . رنگ بدنه این محصول از قهوه ای روشن ، قرمز و سفید بوده است که دارای دو پنجره در سقف بوده است تا در شب های مسافرت شما ، بخصوص در کویر از تماشای ستارگان بی نصیب نمانید . اما از دیگر مزایای این چادر مسافرتی جنس بدنه آن بوده ،که از پلی استر می باشد و دارای پایه هایی از جنس فایبر گلاس خواهد بود که نسبت به دوخت های مقاومی که داراست و بدنه با کیفیت آن ، در برابر طوفان از مقاومت بالایی برخوردار می باشد . همانطور که در عکس مشاهده می کنید این محصول دارای 6 پنجره و یک در بوده که به همراه هر کدام یک پشه بند نصب و تعبیه شده است تا در هنگام تهویه هوا ، مناظر طبیعی را تماشا بکنید . پس اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .

نوع کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
 طول 426 سانتی متر
 عرض 365 سانتی متر
 ارتفاع 213 سانتی متر
 ظرفیت 9 نفر
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها  فایبرگلاس
 اتوماتیکخیر
 دوپوشخیر
 ضد آببله
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 5 نفر
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ

36423R این چادر مسافرتی با بدنه سفید ، قهوه ای و همچنین سقف قرمز رنگی که دارد از زیبایی منحصربفردی برخوردار می باشد . ظرفیت این جادر مسافرتی در حالت نشسته 9 نفر و در حالت درازکش 5 نفر می باشد که ابعاد ایده آلی را برای مسافرت های خانوادگی دارد .

این چادر مسافرتی با توجه به بدنه مقاومی که در برابر نفوذ آب دارد می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در شرایط بارانی باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی چادر مسافرتی 9 نفره نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی کمپینگ راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید . این چادر مسافرتی زیبا از دو اتاق مجزا تشکیل شده است که یکی از مزیت های ساختار این چادر مسافرتی را می توان پنجره های بزرگ مجهز به توری آن دانست که دید به فضای بیرونی را به خوبی امکان پذیر می کند و این امر باعث می شود که فضای ایده آلی را در طبیعت به همراه خود داشته باشید .

در بخش داخلی این چادر کمپینگ نیز همانطور که در تصاویر محصول می بینید در دیواره های آن ، دو بخش وجود دارد که از بدنه چادر مسافرتی کمی بیرون زده است ، این بخش های در واقع قسمت هایی تعبیه شده برای نگهداری لوازم شخصی می باشند . از این بخش های می توانید برای نگهداری کفش هایتان به هنگام بارندگی استفاده کنید . همچنین به هنگام خواب نیز قرار دادن وسایل کمپینگ درون این محفظه های تعبیه شده فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد .

سقف این چادر مسافرتی مجهز به توری می باشد و پوششی قرمز رنگ از جنس پارچه بدنه چادر مسافرتی بر روی آن قرار می گیرد ، در صورت لزوم و در شرایط آب و هوای مساعد می توانید سقفی توری را در اختیار داشته باشید و از هوای مطلوب طبیعت از درون چادر خود لذت ببرید . جنس پارچه استفاده شده در ساخت بدنه این چادر مسافرتی از نوع پلی استر کره ای می باشد که کیفیت آن در جهان زبان زد است . این نوع پارچه علاوه بر سبک بودن دارای لایه هایی نازک و همچنین مقاوم در برابر نفوذ آب می باشد . این مقاومت بالا در برابر نفوذ آب می تواند این چادر مسافرتی را به گزینه مناسبی در شرایط آب و هوایی بارانی برای استفاده تبدیل کند . همچنین ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس نیز است که استحکام بالایی را برای شما در هنگام وزش بادهای نه چندان شدید فراهم می کند .

ابعاد این چادر مسافرتی به طول 426 سانتی متر و عرض 365 سانتی متر می باشد که به همراه ارتفاع 213 سانتی متری که برای آن در نظر گرفته شده است قابلیت جای گیری 5 نفر به صورت درازکش و همچنین 9 نفر به صورت نشسته را دارد . وزن این چادر مسافرتی کمپینگ برابر با 10.7 کیلو گرم می باشد که توسط ساک حملی که برای آن ساخته شده است جا به جایی کمی راحت تر می شود .

میخ و طناب نصب نیز به همراه این چادر مسافرتی برای شما عزیزان ارسال می شود . چادر مسافرتی 9 نفره ونزل را می توانید با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی چادر مسافرتی تهران اینتکس خریداری نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...