چادر مسافرتی FIT قیمت چادر مسافرتی fit

62000

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره F.I.T  با قیمت نمایندگی محصولی ساخته شده از جنس پارچه شمعی با روکش برزنتی که از ظرفیت مناسبی برای مصارف خانواده هایی با جمعیت معمولی بهره می برد. چادری با داشتن 3 پنجره و درب ورودی بزرگ که از لایه پارچه توری نیز برخوردارند. راه اندازی این چادر به صورت عصایی بوده که می توان آن را به صورت مقاوم به زمین متصل کرد تا از برخورد جریان باد با بدنه چادر در امان باشد.

چادر مسافرتی FIT در ابعاد طول 240 ، عرض 220 ، و ارتفاع 180 سانتی متر ، با کیفیت عالی ، کاملا" ضد آب ، دوخت پرسی ، رنگ آبی ، دارای روکش درب و پنجره ها ، دارای توری روی درب ها و پنجره ها ، دارای کف پوش از جنس خود چادر مسافرتی ، بسیار کم حجم و سبک ، قابل استفاده در کوه ، طبیعت ، مقاوم در برابر سرما و گرما ، قابلیت نصب در 3 دقیقه ، مدل عصایی در کناره های آن شاهد ظاهری شیک و یکدست هستیم که تنها بخش پنجره توری و لوگو FIT به جشم می خورد. این محصول مناسب برای استفاده در شرایط جوی مختلف است که دلیل آن کیفیت فوق العاده بالای آن می باشد. از سایر ویژگی های آن می توان به وزن سبک و حجم کم در هنگام جمع بودن آن اشاره کرد. برای خرید تنها کافیست با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کرده و این محصول را به سرعت برایتان ارسال نمایند.

 نوع عصایی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 220 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت F.I.T
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای توری برای پنجره ها و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

شرکت اف آی تی fit از تولید کنندگان برتر در زمینه ی چادر های مسافرتی و کمپینگ می باشد که با تولید محصولات با کیفیت توانسته است به یک برند محبوب بین خریداران تبدیل شود . چادر مسافرتی 8 نفره نیز یکی از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی همانند اکثر چادر های این شرکت بوده و به صورت حلالی می باشد . در قسمت روبرویی این چادر درب بزرگی را مشاهده می کنید که از دو قسمت در و توری بای جلوگیری از ورود حشرات و همچنین رد و بدل شدن هوا تعبیه شده است . در قسمت های کناری این محصول نیز پنجذه هایی با ابعاد مناسب مشاهده خواهید کرد که در قسمت زیرین یکی از این پنجره ها لوگوی شرکت اف آی تی حک شده است . پنجره ها نیز همانند درب ورودی دارای توری جداگانه ای می باشند که از مزایای این محصول محسوب می شود . استفاده از رنگ های آبی و سفید نیز به چادر زیبایی خاصی را بخشیده است و در نگاه اول برای شما جذاب به نظر می رسد . 

جنس بدنه

بدنه ی این محصول شرکت اف آی تی از پارچه شمعی برزنتی می باشد که در تولید برخی از چادر ها استفاده می شود . دلیل استفاده از این پارچه این است که علاوه بر اینکه دارای استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد همچنین به طور کامل در برابر آب و باران نیز مقاوم می باشد . استفاده از میله های آلومینیومی در بدنه ی این چادر نیز موجب استحکام بیشتر در مقابل فشار و جابجایی شده است . 

ابعاد و ظرفیت

چادر مسافرتی اف آی تی 8 نفره دارای 240 سانتی متر طول ،220 سانتی متر عرض و 180 سانتی متر می باشد که اندازه ی مناسبی برای سفر های کوتاه مدت و یا کمپینگ می باشد . ابعاد استاندارد باعث این شده است تا بتوان از آن در هر مکانی استفاده نمود و آن را به هر مکانی نیز انتقال داد . چادر مسافرتی اف آی تی به صورت 8 نفره عرضه شده است اما در حالت استاندارد 4 نفر به صورت درازکش می توانند از آن استفاده کنند و 8 نفر نشسته نیز می توانند از این چادر استفاده کنند . 

نحوه مراقبت و راه اندازی

چادر های مسافرتی اکثرا خاصیت ضدآب داشته و می توان با خیال راحت از آن ها استفاده نمود . البته در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن و یا پاره شدن چادر ، ممکن است تا این خاصیت را از دست بدهند پس برای مراقبت از چادر می بایست از پاره شدن آن جلوگیری نمود . البته در صورت بروز مشکل نیز می توان آن را تعمیر کرد و از آن استفاده نمود . راه اندازی چادر های مسافرتی اف آی تی نیز بسیار ساده بوده و در کمتر از 3 دقیقه می توان آن را برپا نمود و از آن استفاده کرد . در عین حال جمع کردن آن نیز در کمتر از 1 دقیقه صورت میگیرد . 

جمع بندی

چادر مسافرتی اف آی تی محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا می باشد که این شرکت عرضه کرده است . بدنه ی مستحکم ، ضد آب و قرار دادن توری بر روی درب و پنجره های چادر از مزایای این چادر محسوب می شود . البته وزن کم و قابلیت جابجایی ساده آن را نیز می توان از ویژگی های این چادر به حساب آورد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...