چادر مسافرتی fit ده نفره عصایی

fit single 10

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی fit ده نفره عصایی اف آی تی چادری مقرون به صرفه از شرکت ایرانی فخر ایران که برای انواع سفر های معمولی طراحی و تولید شده است. محصولی با ارگونومی ساخت راحت و ساده که می تواند در راه اندازی آن نیز موثر باشد. کالایی که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی بوده که در برابر آب باران مقاوم خواهد بود. این محصول از سه پنجره و یک درب بزرگ بهره برده که هر کدام آنها از محافظ توری برای جلوگیری از ورود حشرات و همچنین یک روکش پارچه شمعی برخوردار است که توسط زیپ و طناب سرخود باز و بسته می شود. از ویژگی های بسیار خوب این محصول داشتن وزن سبک و همچنین قابلیت استفاده برای 5 نفر به صورت درازکش می باشد. اما نوع راه اندازی این چادر مسافرتی fit به صورت عصایی بوده و توسط فریم های آلومینویمی منعطف نصب می شوند. فریم هایی که در برابر آب مقاوم بوده و با قدرت بالایی بدنه چادر را نگه می دارند. البته راه اندازی این چادر نسبت به چادر های اتوماتیک و یا فنری کمی زمان بر تر بوده و برای استحکام بیشتر بر روی زمین از طناب و میخ قرار داده شده در کنار چادر استفاده می شود. این چادر مسافرتی نیز بیشتر به منظور استفاده در سفر های جنگلی و ساحلی و سفر های راهی ساخته و تولید شده است.

 نوع عصایی میله ای
 طول 320 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت F.I.T
 ظرفیت دراز کش 5 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 10 نفره عصایی T FI

چادر مسافرتی 10 نفره عصایی FIT یکی دیگر از چادر های مسافرتی در خانواده چادر های عصایی شرکت FIT بوده که برای استفاده در سفر های معمولی طراحی و ساخته شده است. چادری با کیفیت استاندارد که با داشتن ویژگی هایی همچون سبک و قبل حمل بودن به یکی مقرون به صرفه ترین چادر های مسافرتی این شرکت تبدیل شده است. محصولی که با توجه به قیمت و کیفیت خوب خود از فروش بالایی برخودار بوده است. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی که از آیتم های مهم ساخت یک چادر مسافرتی محسوب شده در این کالا نیز از توجه بالایی برخوردار بوده است. این چادر نیز همانند بسیاری از همنوعان خود ساخته شده که از حالت هرمی تبعیت می کند. حالتی که همیشه به یک چادر کمک می کند تا هنگام بارش باران به راحتی به سوی زمین جاری شود. اما از دیگر ویژگی های این کالا می توان به داشتن یک درب بزرگ به همراه سه پنجره اشاره کرد. درب و پنجره هایی که علاوه بر داشتن یک لایه پوشاننده از جنس بدنه خود چادر از یک لایه توری با زیپ سرخود نیز بهره می برد. توری ای که می تواند در برابر ورود هر گونه حشرات مقاوم باشد. از دیگر ویژگی های طراحی این چادر می توان به فریم و یا عصایی بودن بودن بدنه آن و نحوه راه اندازی عصایی آن اشاره نمود. نوعی راه اندازی که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت. 

ابعاد و ظرفیت

ابعاد در نظرگرفته شده برای این چادر به اندازه ای بوده که می تواند تا 10 نفر را به صورت نشسته و 5 نفر را نیز به شکل درازکش در خود جای دهد. ابعادی معادل (طول: 320 سانتی متر ، عرض: 240 سانتی متر ، ارتفاع: 180 سانتی متر) که بر خلاف بسیاری از چادر های مسافرتی هنگام جمع کردن آن جایگیری بسیار کمتری را خواهد داشت. همین موضوع باعث شده تا حمل آن در هر مکانی آسوده شود. بزرگ بودن ابعاد درب این چادر نیز یکی از مزیت های این چادر بوده که می تواند به راحتی مسرف کننده از آن رفت و آمد کند.

جنس بدنه

جنس بدنه که از مهمترین ویژگی های خرید چادر های مسافرتی محسوب شده در این محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. چادری که ساخته شده از جنس پارچه شمعی با رویه برزنتی بوده که می تواند در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب باران مقاوم باشد. بدنه ای که قابلیت انعطاف بالایی داشته و به راحتی می تواند تا حد بسیار زیادی جمع شود. اما جنس فریم های بدنه این چادر نیز از نوع پلاستیک با کیفیت بوده که از چند قسمت تشکیل شده است. تمامی این فریم ها توسط بند کشی به هم متصل بوده تا هنگام نصب از هم جدا نشوند. این فریم ها در برابر آب و شرایط جوی مختلف مقاومت خوبی خواهند داشت.

روش راه اندازی و نصب

برای راه اندازی چادر های مسافرتی عصایی نیاز با زمان بیشتری نیست به چادر های مسافرتی دیگر دارند. برای نصب چادر های مسافرتی عصایی باید ابتدا بدنه اصلی را بر روی سطحی صاف پهن نموده و سپس فریم ها را تک تک وارد دریچه های مخصوص آن کنیم. این کار را باید تا زمانی ادامه دهیم تا از خروجی دریچه پایه ها خارج شوند. در انتها نیز باید نوک این پایه ها را به اهرم پلاستیکی چادر متصل نمود. برای استحکام بیشتر می توان از طناب و میخ های مخصوص همراه چادر آن را به زمین وصل نمود. 

شیوه مراقبت و نگهداری

بهترین روش های نگهداری و مراقبت از این چادر دور نمودن هر گونه اشیای بسیار تیز و داغ از بدنه و همچنین عدم فشار آوردن بر روی فریم های چادر می باشد. علاوه بر این محل و نوع راه اندازی و استفاده از این کالا نیز می تواند در نگهداری و مراقبت بهتر از آن بسیار موثر باشد. هنگامی که استفاده ای از چادر نداشتیم بهتر است آن را پس از جمع نمودن در ساک حمل مخصوص خود قرار دهیم.

سایر ویژگی ها

چادر مسافرتی 10 نفره اف آی تی از ویژگی هایی چون مقاوم بودن سطحی در برابر آب باران، داشتن پنجره ها و درب با توری و روکش پوشاننده، میخ و طناب برای نصب چادر بر روی زمین ، داشتن حجم و وزن بسیار  مناسب برای حمل در نقاط مختلف و ... اشاره  نمود

جمع بندی

چادر های مسافرتی عصایی اف آی تی به دلیل داشتن وزیژگی های خوب به نسبت قیمت خود از طرفداران زیادی برای استفاده در سفر های عادی برخوردار بوده که از فروش خوبی نیز بهره می برد. این چادر ها با هدف بر طرف کردن نیاز های معمولی در مسافرت های کوتاه مدت طراحی شده، گرچه در سایر موارد نیز قابل استفاده خواهد. چادری که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...