چادر کمپ 4 نفره ناگوا ivplus

ivplus 4

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره مدل ivplus محصولی با کیفیت و زیبا از شرکت ناگوآ در ظرفیت 4 نفره که بدنه ای ساخته شده از جنس پلی استر و پلی اتیلن دارد. این چادر مسافرتی در واقع از ارگونومی ساخت بسیار شیک و مقاوم طراحی شده که می تواند در هر سفری بخصوص سفر های کوهستانی نیز استفاده شود. علاوه بر این وجود پوشش اضافی در قسمت جلویی این کالا نیز می تواند آفتاب گیری مناسب برای این چادر باشد. همچنین این کالا به دلیل داشتن بدنه ای با کیفیت می تواند قابلیت هایی همچون ضد آب بودن تا مقدار 1000 میلی متر و همچین مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف را به ارمغان آورد. از سایر ویژگی های این چادر می توان به داشتن درب بزرگ و پنجره و همچنین بسته تعمیرات مخصوص چادر اشاره کرد.

  • چادر مسافرتی 4 نفره ivplus
  • ابعاد بسته بندی: 23 * 66 سانتی متر
  • ظرفیت: 3 الی 4 نفره
  • فریم های فایبرگلاس
  • جنس بدنه: پلی استر و پلی اتیلن
  • کد محصول: ivplus 4

چادر مسافرتی 4 نفره ivplus

شرکت ناگوآ از شرکت های تولید کننده ی چادر های مسافرتی می باشد که توانسته است در سالهای اخیر محصولاتی با کیفیت تولید کند و بتواند با رقیبانی همچون بست وی و کلمن نیز رقابت کند . در ادامه به توضیح درباره چادر مسافرتی 4 نفره این شرکت خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود .

 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی یکی از طراحی های بسیار کاربردی و همچنین زیبا بوده و می توان از این چادر به عنوان یک چادر مسافرتی کمپینگ یاد کرد و از آن در مسافرت های طولانی مدت استفاده نمود . از ویژگی های این محصول می توان به سایبان بزرگ این محصول اشاره کرد که به کمک این سایبان می توان از تابش مستقیم آفتاب به داخل چادر جلوگیری کرد . همچنین در روز های بارانی می توان وسایل اضافی خود را در زیر سایبان قرار داد تا فضای بیشتری را در داخل چادر در اختیار داشته باشید . رنگ های آبی ، مشکلی و قرمز استفاده شده در این محصول نیز به زیبایی آن افروده است و به سبب استفاده از این ترکیب رنگ ، چادر به یک محصول جذاب و عامه پسند تبدیل شده است . از ویژگی های این محصول می توان به طناب های مخصوص این محصول اشاره کرد که می توانید با اتصال این طناب ها به زمین ، از برهم خوردن تعادل چادر در روزهای طوفانی جلوگیری کنید . همچنین میخ های مخصوصی نیز برای این امر تعبیه شده است که می توانید به کمک این میخ ها نیز چادر را به زمین متصل کنید و امنیت بیشتری داشته باشید . 

جنس بدنه

بدنه این چادر مسافرتی ناگوآ از پلی استر و پلی اتیلن می باشد که در نوع خود یک پارچه بسیار مقاوم می باشد . این نوع از پارچه در برابر سرما و همچنین آب و باران مقاومت کامل دارد و می توانید از این محصول در شرایط جوی مختلف و همچنین در کمپینگ ها و کوهستان از آن استفاده کنید و مشکلی برای بدنه این محصول پیش نخواهد آمد . پایه های فایبرگلاسی استفاده شده در این محصول نیز سبب این شده است که چادر به یک محصول مقاوم و همچنین انعطاف پذیر تبدیل شود و بتوان از آن در همه شرایط جوی استفاده نمود . بر روی بدنه این محصول درب ورودی بزرگ و همچنین پنجره قرار داده شده است که همه این قسمت ها دارای توری های مخصوص برای جلوگیری از ورود حشرات و و گرد و خاک می باشد که از ویژگی های این محصول به شمار می آید . 

ابعاد و ظرفیت

این چادر مسافرتی چهار نفره ناگوآ دارای 450 سانتی متر طول ، 270 سانتی متر عرض و 170 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه بسیار مناسبی برای یک چادر مسافرتی 4 نفره می باشد و با مشکل کمبود فضا روبرو نخواهید شد . همچنین قسمت اضافی بر روی این محصول مشاهده نخواهید کرد و از تمامی بدنه این چادر به خوبی استفاده شده است . ظرفیت این محصول نیز توسط شرکت 4 نفره اعلام شده است که البته در تست های انجام شده توسط همکاران ما ، این ظرفیت بیشتر از این بوده و تا 5 الی 6 نفر نیز توانستند از این محصول به راحتی استفاده کنند . وزن 5 کیلوگرمی این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی این چادر را به مکان دلخواه انتقال دهید و از آن استفاده کنید .

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول کار دشواری نبوده و مبایست پس از خارج نمودن محصول از کیف حمل خود ، بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به برپا نمودن آن کنید . پس از قرار دادن ان بر روی زمین می بایست پیا های این محصول را که به صورت عصایی می باشند به چادر متصل کنید که این کار در کمتر از 1 دقیقه انجام خواهد شد و که البته با چندین بار انجام دادن این کار ، راه اندازی محصول برای شما ساده تر خواهد شد و می توانید در مدت زمان کمی محصول را راه اندازی کنید و از آن استفاده کنید . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست از پاره شدن بدنه آن جلوگیری کنید . البته در صورت بروز این مشکل نیز می توانید به آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

چادر مسافرتی 4 نفره ناگوآ محصولی جدید از این شرکت می باشد که دارای بدنه ای از جنس پلی استر و پلی اتیلن می باشد و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه و همچنین شرایط جوی مختلف داشته و می توانید از این چادر در کوهستان و یا استفاده های طولانی مدت و کمپینگ استفاده کنید . ابعاد این چادر مسافرتی مناسب برای استفاده 4 نفر بوده و می توانید به راحتی از این محصول استفاده کنید و با مشکل فضا رورو نخواهید شد . ارتفاع مناسب این محصول به شما کمک می کند تا بتوانید در آن به راحتی حرکت کنید . سایبان بزرگ ، بدنه ی مقاوم ، پایه های مستحکم و توری مخصوص درب و پنجره از ویژگی های این محصول به شمار می آید که می توانید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را با ما مطرح کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...