چادر کمپ 5 نفره ناگوا vplus

vplus 5

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 5 نفره ناگوا در مدل وی پلاس یکی چادر های مسافرتی با کیفیت و بسیار مقاوم می باشد. محصولی که قسمت بیرونی آن ساخته شده از جنس پلی استر و داخل آن نیز از نوع پلی اتیلن بوده که قابلیت ضد آب بودن تا 1500 میلی لیتر را به همراه خواهد داشت. محصولی که به صورت عصایی نصب شده و فریم های آن نیز از جنس فایبرگلاس ساخته شده است. چادری برای استفاده در انواع سفر های مختلف بخصوص سفر های کوهستانی که می تواند گزینه بسیار مناسبی نیز باشد. این چادر از بسته تعمیرات مخصوصی بهره مند بوده و نصب از میخ های فولادی بهره مند است.

  • چادر مسافرتی 5 نفره کمپ ناگوا
  • ابعاد بسته بندی: 66 در 23 سانتی متر
  • جنس بدنه: پلی استر و پلی اتیلن
  • جنس فریم ها: فایبرگلاس
  • ظرفیت: 5 نفره
  • وزن: 9 کیلوگرم
  • کد محصول: vplus 5

چادر کمپ 5 نفره ناگوا vplus یکی از برترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی تولید توسط برند ناگوا می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . این چادر مسافرتی از جنس پلی استر می باشد که یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد آب بودن آن می باشد و از همین رو می توانید از این محصول در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده نمایید . در این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی چادر کمپ 5 نفره ناگوا vplus بپردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر کمپ 5 نفره ناگوا vplus همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این چادر مسافرتی به گونه ای می باشد که از فضای بسیار ایده آلی برخوردار است و به راحتی و بدون کمبود فضا می تواند مورد استفاده ی 5 نفر قرار بگیرد . این چادر مسافرتی دارای لبه ای در بخش جلویی خود می باشد که می توانید از آن در جهت گسترش فضای داخلی چادر استفاده نمایید . همچنین تهویه ی هوای داخلی این چادر مسافرتی توسط ترفندهایی که در طراحی این محصول زده شده است به خوبی صورت می گیرد و از همین رو می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای استفاده در هوای گرم و شرجی نیز باشد .

جنس بدنه :

جنس بدنه این چادر مسافرتی از ترکیب پلی استر و پلی اتیلن می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و همچنین یکی از برترین ویژگی های آن ضد آب بودن می باشد که در میان هواداران چادر های مسافرتی و کمپینگ از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است . پایه های استفاده شده در این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که از استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و از همین رو می توانید از این محصول در شرایط باد و طوفان نیز با خیال راحت استفاده نمایید .

ابعاد و وزن :

ابعاد این چادر مسافرتی به گونه ای می باشد که به خوبی می تواند مورد استفاده ی 5 نفر و بدون کمبود فضا قرار بگیرد . اندازه های چادر کمپ 5 نفره ناگوا vplus به مشخصات ( طول : 370 سانتی متر ، عرض : 250 سانتی متر و ارتفاع : 150 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر چادر های مسافرتی از فضای ایده آلی برخوردار است و می تواند انتخاب خوبی برای سفر آخر هفته ی شما عزیزان به حساب بیاید . وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 9 کیلو گرم می رسد که در مقایسه با چادر های مسافرتی پنج نفره از وزن سبک و قابل قبولی برخوردار است و می توانید در سفرهای خود به راحتی آن را حمل نمایید .

جمع بندی :

چادر کمپ 5 نفره ناگوا vplus یکی از برترین چادر های مسافرتی تولید در سال جاری توسط کمپانی ناگوا می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است . این چادر مسافرتی از جنس پلی ساتر ضد آب می باشد که از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است و خیال شما را از بابت کیفیت چادر مسافرتی راحت می کند . چادر کمپ 5 نفره ناگوا vplus با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...