چادر 2 نفره هاسکی مدل Burton

Burton 2-3

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره هاسکی مدل Burton از سری چادر های مسافرتی جدید شرکت هاسکی می باشد که برای مسافرت ها و کمپینگ های دو نفره طراحی شده است. جنس پارچه این چادر از پلی استر با روکش پلی اورتان بوده که موجب ضد آب و ضد اشعه شدن آن شده است و به راحتی می توان از آن در هر شرایط آب و هوایی استفاده نمود. جنس قسمت کف چادر نیز از پلی اورتان است که از کف هم اجازه نفوذ آب را به داخل چادر نمی دهد. ستون های این محصول از تکنولوژی DuraWrap برخوردار می باشند که دارای استحکام بسیار بالایی هستند و به راحتی نمی شکنند. همچنین بدنه این چادر علاوع بر ضد آب بودن و ضد اشعه بودن از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار است که مدت زمان بیشتری می توان از آن استفاده کرد چرا که به سادگی پوسیده و پاره نمی شود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری فرمایید.

 نوع مسافرتی
 طول 340 سانتی متر
 عرض 220 سانتی متر
 ارتفاع 115 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفر
 جنس بدنه پلی استر با روکش پلی اورتان
 جنس ستون فایبرگلاس
 آفتاب گیر   -
 پشه بند 
 پنجره   -
 تعداد پنجره   -
 سایر ویژگی ها مقاوم در برابر باران
دارای 1 عدد جیب داخلی
 ضد آب
ضد اشعه
 دارای هواکش
جنس لایه زیرین از نایلون با قابلیت تهویه
 اقلام همراهساک حمل، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی 2 نفره هاسکی مدل Burton

اگر شما هم خواهان یک چادر مسافرتی جذاب با کیفیت بی نظیر هستید و کنار همه این ها قصد دارید تا یک محصول چشم نواز و خاص از نظر نوع ساخت و ارگونومی را همراه خود داشته باشید پیشنهاد می کنیم چادر 2 نفره هاسکی مدل Burton را از دست ندهید. این کالا قیمت ، کیفیت و ظاهری بی نظیر دارد که همه این ها باعث شده تا شما بتوانید با خیال راخت به ان اطمینان کرده و این محصول را خریداری نمایید. با ما همراه باشد تا جزئیات این محصول را به طور کامل در ادامه این مطلب برای شما شرح دهیم............

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از دلایل انتخاب این محصول توسط خریداران و مشتریان نحوه ساخت و ارگونومی تولید ان است که باعث شده تا این چادر مسافرتی بسیار متفاوت با چادر های عادی موجود در بازار باشد. اگر بخواهیم در خصوص همین طراحی بیشتر صحبت کنیم باید عنوان کرد که تمام قسمت های این محصول به صورت شیب دار و دارای سطحی صاف هستند که این عامل باعث شده تا در شرایط بارانی اب به هیچ عنوان بر روی بدنه این محصول جمع نشود و به سادگی بنا به نوع ساخت این محصول به پایین بریزد. در دو سمت این محصول هواکشی دیده میشود که باعث شده تا به سادگی هوا در داخل چادر به جریان افتاده و از یکنواختی خارج شود. در کنار این موارد باید به رنگ این محصول هم اشاره کرد که به صورت یکدست سبز زیتونی تولید گردیده و تنها بخش هایی از این محصول مانند لبه های درب ورود و هم چنین هواکش های این محصول است که با رنگ سبز فسفری تولید گردیده اند. این رنگ را شما در مناطق کوهستانی قادر خواهید بود از نقاط دور دست نیز مشاهده کنید. هم چنین بر روی بدنه این کالا نام تجاری سازنده این چادر هم حک شده است که نشان از کیفیت فوق العاده این محصول خواهد داشت.

جنس بدنه

در کنار طراحی خاص این محصول باید به جنس بدنه ان هم اشاره نمود که بسیار با کیفیت بوده و شما می توانید با اطمینان خاطر این محصول را خریداری کنید. در همین خصوص باید عنوان کرد که بدنه اصلی این چادر ساخته شده از پلی استر با روکش پلی اورتان است که کیفیت فوق العاده ای داشته و به سادگی اسیب نخواهد دید. هم چنین ستون های این محصول هم همگی از نوع فایبرگلاس ساخته شده اند که انعطاف پذیری بالایی دارد.

ابعاد و وزن

این محصول دارای طول 340 ، عرض 220 و ارتفاع 115 سانتی متر است. علاوه بر این ها این چادر دارای ظرفیت 2 نفره می باشد که گاها تا 3 نفر هم می توانند در داخل ان به صورت هم زمان به استراحت بپردازند که بستگی به ابعاد اشخاص استفاده کننده از این محصول دارد. هم چنین این کالا تنها 2.9 کیلو گرم وزن دارد که بسیار سبک می باشد و باعث شده تا خمل و نقل این چادر مسافرتی به سادگی صورت پذیرد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی و نصب یک چادر مسافرتی همیشه دردسر های خاص خود را دارد و بسته به نوع یک چادر مدت زمان ان متفاوت است. در خصوص این چادر مسافرتی اما باید گفت که شما انچنان کار سختی در پیش نخواهید داشت و در مدت زمان بسیار کمی قادر خواهید بود تا این محصول را راه اندازی کنید. در همین خصوص باید عنوان کرد که در ابتدا باید تمام محتویات این چادر را از داخل بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید. سپس به سادگی اقدام به اتصال ستون های اصلی این چادر به یکدیگر کرده و در انتها هم این ستون ها را از داخل محفظه های مشخص شده بر روی بدنه این چادر عبور دهید. با انجام این امور شما قادر خواهید بود تا به سادگی این چادر را سرپا کرده و از ان استفاده کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول نحوه مراقبت و نگهداری از این کالاست که شما باید بتوانید به درستی از ان حفاظت کنید. در همین خصوص باید عنوان کرد که از ضربه زدن و خم کردن بیش از اندازه ستون ها و پایه های این محصول باید دوری کنید. هم چنین از سوراخ کردن و سوزاندن بدنه این محصول هم باید به طور جدی بپرهیزید. با رعایت این دو نکته قادر خواهید بود تا همیشه بدون کوچک ترین افت کیفیتی از این کالا استفاده نمایید.

جمع بندی

چادر سفری 2 نفره هاسکی مدل Burton محصولی خاص و شکیل ساخت شرکت هاسکی است که با بهترین کیفیت ممکن و با رعایت تمام اصول حرفه ای این محصول را به تازگی روانه بازار کرده است. این محصول در برابر باران مقاوم بوده و به صورت ضد اب طراحی شده است. هم چنین بدنه این کالا ضد اشعه بوده و دارای هواکش هم می باشد. هم اکنون پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست نداده و ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...