چادر 2 نفره واید مدل Campo Compact

Campo Compact 2P

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره واید مدل Campo Compact یک محصول جدید و بسیار زیبای شرکت واید می باشد که نسبت به بقیه ی چادر های مسافرتی قابلیت های بیشتری دارد و فضای کمتری را اشغال میکند. پارچه این چادر ساخته شده از پلی استر است که به هیچ وجه اجازه ی نفوذ آب به داخل چادر را نمی دهد. به همین دلیل شما می توانید از آن در هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید و دیگر نگران برف و باران نباشید. درز های این ادر به گونه ای دوخته شده اند که حتی از آنجا هم آب به داخل چادر نفوذ نمی کند. جنس ستون های این محصول از پلی کربنات بوده که از شکست آنها جلو گیری میکند و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. این چادر مسافرتی به صورت دو پوش بوده که هر دوی آنها ضد آب می باشند با این تفاوت که پارچه اول تا 5000 میلی متر و پارچه دوم تا 3000 میلی متر ضد آب هستند. از این چادر می توانید در کوه نوردی ها، کمپینگ، مسافرت و همینطور در طبیعت گردی استفاده کنید و دیگر نگران شرایط آب و هوایی نباشید چرا که این محصول مناسب استفاده در هر نوع شرایط آب و هوایی می باشد. شما می توانید ای کالا را از فروشگاه اینتکس خریداری فرمایید.

 نوع مسافرتی
 طول 150 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفر
 جنس بدنه پلی استر 
 جنس ستون ها  پلی کربنات
 هواکش 
 پشه بند 
 پنجره   -
 تعداد پنجره   -
 سایر ویژگی ها مقاوم در برابر باران
 ضد آب
 دارای هواکش
 
 اقلام همراهساک حمل، دفترچه راهنما 

چادر 2 نفره واید مدل Campo Compact از سری چادرهای مسافرتی با کیفیت می باشد که در سال جاری توسط توسط برند وایود روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد آب بودن این محصول است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی چادر مسافرتی 2 نفره واید مدل Campo Compact بپردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با نقد و بررسی این چادر مسافرتی زیبا همراه ما باشید .

 

طراحی و آرگونومی ساخت :

 

طراحی این چادر مسافرتی دو نفره مطابق با  استاندارد های جهانی می باشد که فضای ایده آلی را در حالت خوابیده برای استفاده دو نفر به طور همزمان فراهم می آورد . همچنین در طراحی این چادر مسافرتی از هواکش استفاده شده است که نقش بسزایی در تهویه هوای داخلی این محصول دارد و از همین رو به خوبی می تواند گزینه مناسبی برای استفاده دز مناطق گرمسیر به حساب بیاید . این چادر مسافرتی در رنگبندی زیبایی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پرفروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم تا به خیالی راحت خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید . همچنین در بخش جلویی این چادر مسافرتی علاوه بر پشه بند از پارچه محافظ نیز استفاده شده است که در صورت بستن این پارچه این چادر مسافرتی به محصولی مستحکم و مقاوم در برابر باد و طوفان تبدیل می شود .

 

 

جنس بدنه :

 

جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . پلی استر از جنس های رایج استفاده شده در تولید چادر های مسافرتی می باشد و از محبوبیت بسیار بالایی به دلیل کیفیت و مقاومت بالا در کنار انعطاف پذیری که دارد برخوردار است . همچنین پایه های نگهدارنده این چادر  مسافرتی از جنس پلی کربنات می باشد که از استحکام و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر محصول به طور  کلی راحت می  کند . در آزمایش های انجام شده بر روی این چادر مسافرتی در کمپانی تولید کننده ، محصول مقاومت بالایی را از خود نشان داده است و از همین رو به خوبی توانسته است توجه هواداران چادر های مسافرتی را به خود جلب نماید .

 

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

 

چادرهای مسافرتی با توجه به ظرفیتی که دارند از ابعاد استانداردی برخوردار می باشند . این چادر مسافرتی نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای ابعاد استانداردی به اندازه ( ابعاد داخلی چادر مسافرتی 3 متر مربع و ابعاد خارجی این چادر مسافرتی 3.9 متر مربع ) می باشد که در مقایسه با چادرهای مسافرتی هم رده خود از فضای ایده آلی برای استفاده برخوردار می باشد . همچنین وزن نیز در تولید هنگام خرید چادرهای مسافرتی می تواند از فاکتورهای مهم به حساب بیاید و در تصمیم گیری شما نقش بسزایی داشته باشد ، وزن این چادر مسافرتی به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 2.7 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . همچنین ظرفیت این چادر مسافرتی به صورت درازکش دو نفر و به صورت نشسته هار نفر می باشد که با توجه به شرایط و محیط هایی که می خواهید از آن استفاده نمایید از جمله فاکتورهای مهم به شمار می آید .

 

جمع بندی :

 

چادر 2 نفره واید مدل Campo Compact یکی از با کیفیت ترین و زیبا ترین چادرهای مسافری می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از  جنس پلی استر می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد آب بودن می باشد . همچنین جنس پایه های استفاده شده در  این محصول از پلی کربنات می باشد که از انعطاف پذیری ایده آلی برخوردار است و خیال شما را از بابت مقاومت در شرایط نامساعد جوی راحت می کند . چادر 2 نفره واید مدل Campo Compact با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در  کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...