چادر 3 نفره اوزتريل مدل فليندرز

Oztrail DTM3P-B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر 3 نفره اوزتريل مدل فليندرز ، وزن: 2.9 کیلو گرم  ، مناسب برای کمپینگ ، مقاوم در برابر باران ، جنس بدنه از پلی استر ضد اشعه ، دارای ستون های مقاوم ، ضد آب

چادر 3 نفره اوزتريل برزنتی عصایی مدل فليندرز یکی از چادر های مسافرتی و کمپینگ می باشد که توسط کمپانی اوزتریل طراحی و ساخته شده است. جنس این چادر از پلی استر می باشد که خاصیت ضد اشعه بودن را دارد و همینطور پارچه آن بدون درز بوده که موجب افزایش خاصیت ضد آب بودن چادر شده است. گنجایش این چادر 2 تا 3 نفر می باشد که می توانند از این چادر در مسافرت ها و یا کمپینگ استفاده کنند و در آن به استراحت بپردازند. وزن این محصول 2.9 کیلوگرم است که به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد. ستون های این چادر از جنس پلی کربنات بوده که مقاومت بسیار بالایی دارد و به راحتی نمی شکند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید و این چادر را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید.

 نوع مسافرتی
 ابعاد بسته بندی15 × 15 × 65 سانتی متر
 وزن بسته بندی2.9 کیلو گرم
 گنجایش 2 تا 3 نفر
 جنس ستونپلی کربنات
 جنس بدنهپلی استر
 قطر ستون ها 7.9 میلی متر
 پنجره خیر
 آفتاب گیر خیر
 ضد آب بله
 تعداد در 1 عدد
 سایر ویژگی ها مناسب برای کمپینگ 
 مقاوم در برابر باران
 ضد اشعه
 اقلام همراهساک حمل، 12 عدد میخ چادر

چادر 3 نفره اوزتريل مدل فليندرز از سری چادر های مسافرتی با کیفیت و پر فروش شرکت اوزتریل می باشد که در همان ابتدای ورودش به بازار های جهانی ، به دلیل کارایی و کیفیت بالا توانست جایگاه خوبی در میان هواداران چادر های مسافرتی پیدا کرد . از این محصول می توان در سفر ها و کمپ های تفریحی در هر شرایط آب و هوایی و جغرافیایی مختلف بهره برد . چرا که بدنه ی آن کاملا مقاوم و کار شده است تا بتواند دوام خوبی را در نقاط مختلف ، چه در بیابان و گرما و چه در کوهستان و سرما داشته باشد و ایمنی افراد را تامین کند  . به همین منظور در ادامه ی این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این مدل شما را در امر خرید چادر مسافرتی محبوب و مد نظرتان راهنمایی کنیم تا با اطلاعاتی کامل تر اقدام به اینکار کنید . پس در ادامه همراه ما باشید. 

طراحی و آرگونومی ساخت

رنگ این چادر مسافرتی مشکی می باشد که قسمت هایی مانند درب و بالای درب آن به رنگ سبز تیره می باشد . شکل هندسی آن به صورت مربعی می باشد و ابعاد بزرگی دارد و می تواند افراد را به خوبی درون خود جای دهد . این مدل دارای پنجره نمی باشد و فقط یک درب در جلوی آن قرار گرفته است که برای ورود و خروج افراد به داخل چادر طراحی شده است . دوخت این مدل بسیار عالی بوده و هیچ درزی در بدنه ی آن دیده نمی شود و به دلیل اینکه فاقد پنجره می باشد ، می توان به ضد آب بودن کامل آن پی برد چرا که هیچ روزنه ای برای ورود هیچگونه آب یا مایعات و حتی سرما به داخل وجود نخواهد داشت . بنابراین می توان آن را در هر شرایطی برپا کرد و از وجود یک چادر مطمعن از سفر خود لذت ببرید.

جنس بدنه

جنس بدنه ی این محصولات بسیار مهم است و یکی از نکاتی که همواره باید در هنگام خرید به آن توجه داشت همین موضوع است ، چرا که جنس بدنه ی با کیفیت می تواند نشان از کارایی و دوام بالای محصول در هر شرایطی باشد . جنس بدنه ی این محصول از پارچه ی شمعی ضد آب به نام پلی استر ساخته شده است . پلی استر یکی از اجناسی می باشد که پوسیده نمی شود و خاصیت ضد آبی و ضد اشعه ای دارد . در همین راستا با وجود ویژگی های منحصر به فرد این جنس ، باعث شده بسیاری از تولید کنندگان مطرح چادر های مسافرتی محصولات خود را با بدنه ی پلی استری ساخته و به دست مشتری برسانند . جنس پایه ها و ستون های این چادر نیز از پلی کربنات 7.9 میلی متری ساخته شده است . لازم به ذکر است که پلی کربنات مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و انعطاف پذیر است ، به همین خاطر به سختی می شکند و دوام خوبی دارد .

ابعاد و وزن 

ابعاد این چادر به گونه ای است که می تواند دو تا سه نفر را به راحتی و بدون کمبود فضا درون خود جای دهد و در مقیاس استاندارد برای قرار گیری سه نفر تبعیت می کند . حجم بسته بندی شده ی این چادر مسافرتی 15در 15 در 65 سانتی متر می باشد که گویای حجم بسیار کم این مدل می باشد و با توجه به وزن 2.9 کیلوگرمی که دارد به راحتی قابل حمل و جابجایی باشد . علت وزن پایین این چادر را می توان بدنه ی پلی کربنات آن دانست چرا که وزن پایه ها سبک بوده و در نهایت باعث شده تا وزن کلی محصول کاهش یابد.

راه اندازی و مراقبت 

راه اندازی این چادر مسافرتی به دلیل کوچک بودن آن به نسبت سایر چادر های مسافرتی 8 یا 10 نفره بسیار راحت بوده و در کمترین زمان می توان آن را برپا کرد . بعد از برپا سازی ستون ها و پایه ها پارچه را بر روی آن پهن کرده و چهار گوشه ی پارچه را به پایه ها متصل کنید . در کنار این محصول ساک حمل و 12 عدد میخ مخصوص وجود دارد که می توان از میخ ها برای محکم سازی بدنه استفاده کرد . برای راهنمایی بشتر و نحوه ی صحیح راه اندازی می توانید از دفترچه ی راهنمایی که همراه محصول وجود دارد استفاده کنید . در مراقبت و نگهداری این محصولات کوشا باشید . برای اینکار رعایت چند نکته ضروری است . بهتر است محل هموار و تمیزی را برای قرار گیری چادر انتخاب کنید و محل را از هر گونه سنگ ریزه یا شاخ و برگ پاکسازی کنید . با وسایل تیز و برنده به بدنه ضربه نزنید چون امکان آسیب رسیدن وجود دارد . همچنین وسایل گرمایشی  و حرارتی را بدنه ی چادر نزدیک نکنید . با رعایت نکات ساده و پیش پا افتاده می توانید طول عمر چادر خود را افزایش دهید . 

جمع بندی

با توجه به مطالبی که در متن بالا گفته شد به کاربردی بودن چادر های مسافرتی در سفر ها و کمپ های تفریحی پی بردیم . چادر 3 نفره اوزتريل مدل فليندرز نیز یکی از چادر های مسافرتی می باشد که با توجه به طراحی مدرن و منحصر به فرد خود ، همچنین بدنه ی پلی استری و پایه های پلی کربنات آن باعث شده تا در هر شرایط جغرافیایی و آب و هوایی به خوبی استقامت کرده و امنیت افراد را تضمین کند . در همین راستا با درخواست زیاد مشتریان برای اراِئه ی چادر های مسافرتی مرغوب ؛ شرکت intex نیز این محصول بی نظیر را به دسته بندی چادر های مسافرتی خود افزود تا شما عزیزان در کمترین زمان این محصول با کیفیت را با قیمتی بسیار ارزان تر خریداری کرده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...