چادر 3 نفره سولو زرد رنگ

ST-CD-6

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر 3 نفره سولو یک از چادر های مسافرتی تولید شده توسط کمپانی سولو تنت است که کاربرد آن در مسافرت ها و کمپینگ ها می باشد. جنس بدنه اصلی این چادر از پلی استر بوده و یک عدد پارچه اضافی نارنجی رنگ از جنس پلی اورتان به صورت دستی روی این چادر وجود دارد که می توان از آن در مواقع بارانی استفاده کرد. پلی اورتان خاصیت ضد آب دارد و نمی گذارد که باران به داخل چادر نفوذ کند. هم پلی استر و هم پلی اورتان مقاومت بسیار بالایی در برابر پوسیدگی و پاره شدگی را دارند و همینطور ضد اشعه نیز می باشند. جنس ستون های این محصول از آلومینیوم می باشد و قطر آنها 8.5 میلی متر که از مقاومت بسیار بالایی در برابر باد برخوردار است. این چادر دارای یک در، یک پنجره و یک پشه بند می باشد و در قسمت هایی از بدنه، هواکش های سرخود تعبیه شده است تا عمل تهویه درون چادر را انجام دهد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

 

 نوع مسافرتی
 طول 206 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 105 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 قابلیت افزایش فضا 
 پشه بند 
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها دارای روکشی از جنس پلی اورتان
 دارای بدنه توری با روکش
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 دارای هواکش و پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر 3 نفره سولو زرد رنگ از سری جدید چادر های مسافرتی تولید شده توسط کمپانی solo  می باشد که در سال جاری روانه ی بازار شد . چادر های مسافرتی امروزه بسیار پرطرفدار هستند چرا که اغلب مردم دارای وسیله های نقلیه ی شخصی می باشند و با ماشین های خود به مسافرت می روند و از آنجا که این چادر ها حجم بسیار کمی را اشغال می کنند و نیز سبک هستند ، به راحتی قابل حمل می باشند و در طول سفر با بهره گرفتن از آن می توان بستری ایمن و نرمی را برای خود تعبیه کرد . چادر های مسافرتی طراحی های متفاوتی دارند و بسته به آرگونومی ساختی که دارند می توان آن ها را در شرایط گوناگون آب و هوایی استفاده کرد . این چادر مسافرتی با توجه به نحوه ی ساخت و بدنه ی مقاوم می تواند در شرایط بد جوی نیز کارایی مطلوب و خوبی را داشته باشد . در ادامه ی مطلب نیز قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول شما را در امر خرید چادر مسافرتی محبوبتان یاری کنیم تا با اطلاعات کامل تری اقدام به این کار کنید . 

طراحی و آرگونومی ساخت

این چادر مسافرتی مستطیلی شکل بوده و برای قرار گیری سه نفر طراحی شده است که در ادامه ابعاد آن را کامل خواهیم گفت . از طراحی های مهم آن می توان به وجود درب بزرگی که در جلوی چادر تعبیه شده است اشاره کرد . این چادر مسافرتی دارای یک پنجره نیز می باشد که می توان از آن به خوبی برای دید داشتن یا روند تهویه ی مناسب هوا استفاده کرد . بر روی درب و پنچره های توری هایی وجود دارد که می توان با بستن آن ها در برابر ورود حشرات به داخل ممانعت کرد . در بدنه ی این چادر هواکش های سرخودی قرار گرفته است که روند تهویه را به خوبی انجام میدهد . با وجود روکش جداگانه ی این چادر باعث شده است که در هنگام بارش باران یا برف ، آن را بر روی چادر کشیده تا از نفوذ سرما به داخل چادر به خوبی جلوگیری کند .

جنس بدنه

جنس بدنه ی این چادر مسافرتی سه نفره از پارچه ی شمعی پلی استر ساخته شده که بسیار با دوام و مقاوم است . لازم به ذکر است که پلی استر در برابر آب و اشعه نفوذ ناپذیر است و می تواند در شرایط بد جوی نیز به خوبی مقاومت کند ، طول عمر بالایی دارد و در گذر زمان و در برخورد با آب یا چیز های دیگر به راحتی پوسیده نمی شود . به همین خاطر اغلب تولید کنندگان مطرح چادر های مسافرتی نیز جنس بدنه ی محصولات خود را  از پلی استر می سازند تا در نهایت محصول با کیفیتی را به دست مصرف کننده برسانند و رضایت مشترین را جلب کنند . جنس ستون ها و پایه های این مدل نیز از آلومینیوم با قطر 8.5 میلی متر می باشد . همانطور که می دانید آلومینیوم یکی از فلز های مقاوم در برابر فشار یا ضربه می باشند که علاوه بر آن از وزن کمی نیز برخوردار است ،  استفاده از آن در محصول باعث شده وزن کلی چادر به شدت کاهش یابد . این محصول همچنین همراه خود یک روکش مقاوم از جنس پلی اورتان می باشد که با استفاده از آن می توان به خوبی حتی جلوی ورود هوای سرد را نیز به داخل چادر گرفت و تمام درز ها را پوشاند .

ابعاد و وزن 

ابعاد این چادر مسافرتی سولو زرد رنگ ( طول : 206 سانتی متر ، عرض : 120 سانتی متر و ارتفاع : 105سانتی متر ) می باشد که در اندازه های استاندارد برای قرار گیری سه نفر حتی به صورت دراز کش تبعیت می کند . وزن کلی آن نیز 3.3 کیلوگرم است ، که می توان گفت این چادر وزن کمش را مدیون ستون ها و پایه های آلومینیومی خود می باشد . بنابراین با وجود وزن بسیار کمی این چادر با توجه به ابعاد بزرگش دارد و نیز وجود ساک حمل مخصوصش ، باعث شده تا به راحتی این چادر مسافرتی را همراه خود به هرجایی برد و از آن به بهترین شکل استفاده کرد .

راه اندازی و مراقبت

این چادر مسافرتی به دلیل اینکه خاصیت اتوماتیکی که دارد به راحتی و بدون هیچ دردسری ؛ در کمترین زمان راه اندازی و یا بسته بندی می شود ، چرا که دیگر لازم نیست میله ها را به صورت جداگانه به هم متصل کنید . در هنگام استفاده از چادر مسافرتی در حفظ آن نیز کوشا باشید . بهتر است محل مناسب و همواری را برای قرار گیری چادر تعیین کنید و سطح آن را از هرگونه آشعال و وسایل تیز و برنده پاک کنید چرا که امکان آسیب دیدگی وجود خواهد داشت . همچنین وسایل گرمایشی پر حرارت را نیز به بدنه ی آن نزدیک نکنید . برای باز کردن یا جمع کردن محصول نیز می توانید از دفترچه ی راهنمایی که همراه محصول برای شما ارسال می شود استفاده کنید.

جمع بندی

با توجه به ویژگی هایی که در متن بالا ، در مورد چادر 3 نفره سولو زرد رنگ گفته شد ، دیدیم که ویژگی های زیاد این مدل باعث شده تا  یکی از آرگونومیک ترین چادر های مسافرتی در میان دیگر مدل ها باشد ، چرا که جنس بدنه ی بسیار مرغوبی دارد و با توجه به روکشی که از جنس پلی اورتان در کنار محصول قرار گرفته است می تواند خیال افراد را برای مقابله با باران یا سرما و هر چیز دیگری راحت کند . ابعاد این چادر مسافرتی نسبتا بزرگ است و می تواند سه نفر را حتی به صورت دراز کش درون خود جای دهد . همچنین وزن کمی را به دلیل پایه های محکم و سبک آلومینیومی دارد . در همین راستا با توجه به درخواست زیاد مشتریان عزیز ، فروشگاه اینترنتی اینتکس که پیش تر اقدام به فروش چادر مسافرتی می کرد ، این محصول جدید و بی نظیر را هم به لیست چادر های مسافرتی خود اضافه کرد تا شما عزیزان ابن چادر ها را با کیفیت عالی و قیمتی ارزان تر تهیه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...