چسب تعمیرات قایق بادی بست وی

bestway 58275

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
420,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چسب تعمیرات قایق بادی بست وی پک مخصوص تعمیرات حرفه ای قایق های بادی و محصولات بادی بست وی و اینتکس بوده و دارای یک چسب مایع مخصوص ، طلق هایی از جنس PVC و همچنین یک سنباده مخصوص می باشد. برای استفاده از بسته مخصوص تعمیرات بست وی می بایست با توجه به اندازه محل آسیب دیده طلق PVC را به شکل گرد برش داده و سپس به وسیله چسب مایع همراه پک دو طرف را آغشته کرده و سپس طلق را در محل آسیب دیده قرار داد. البته برای صاف کردن سطح آسیب دیده می توان از سنباده همراه این بسته تعمیرات استفاده نمود.

  • مناسب انواع قایق های بادی
  • قابل استفاده برای محصولات بادی دیگر
  • دارای چسب قوی مخصوص PVC و برزنت
  • دارای چند طلق PVC
  • دارای سنباده مخصوص تعمیرات
  • دارای پک پلاستیکی مخصوص
  • کد محصول: bestway 58275

چسب تعمیرات قایق بادی بست ویچسب تعمیرات قایق بادی بست وی از مقاوم ترین نوع چسب های تعمیراتی است که می توانید از آن ها برای تعمیرات قایق بادی خود در انواع مدل ها استفاده کنید . قایق های بادی از نمونه محصولات بادی بسیار پر کاربرد و پر طرفدار است که امروزه محبوبیت بسیار زیادی را در بین مردم کسب کرده اند ، این محصولات نیز به دلیل اینکه دارای بدنه بادی هستند ممکن است به مانند دیگر محصولات بادی مانند تخت خواب بادی ، مبل بادی ، تشک بادی و ... آسیب پذیر باشند ، لازم به ذکر است که بدنه قایق های بادی در مقایسه با دیگر محصولات بادی موجود در بازار از بدنه ای بسیار مقاوم تر برخوردار هستند و به همین دلیل نیز به سختی آسیب می بینند . علت تفاوت در ضخامت لایه های قایق بادی نیز ایمن تر بودن این محصولات است چرا که در صورت آسیب دیدن قایق ، به مراتب ممکن است خطرات بیشتری را به همراه داشته باشد ، به همین دلیل درصد آسیب دیدگی این محصولات بسیار پایین است ، اما با این حال ممکن است که قایق بادی شما در اثر برخورد با صخره ها و همچنین هنگام ساییده شدن در سواحل آب ها و ... دچار آسیب دیدگی شوند ، اینجاست که محصول نیازمند تعمیر خواهد شد .

شرکت های بزرگ که در راس آن ها شرکت معتبر بست وی می باشد با در نظر گرفتن امکان آسیب دیدگی احتمالی قایق های بادی بسته تعمیراتی با عنوان چسب تعمیرات قایق بادی بست وی را طراحی کرده و به بازار عرضه کرد ، در کنار بسیاری از قایق های بادی بست وی این برچسب های تعمیراتی موجود هستند اما در صورت نبود این برچسب ها نگران نباشید چرا که به سادگی می توانید آن ها را از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . اما در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر برچسب تعمیرات قایق بادی بست وی شما را با ویژگی های این برچسب ها و نوع ساختار و نحوه استفاده از آن را توضیح دهیم تا بتوانیم راهنمایی کامل برای شما عزیزان باشیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و جنس

چسب تعمیرات قایق بادی بست ویاین برچسب ها به صورت ورق یا طلق هایی می باشد که از جنس pvc ساخته شده اند چرا که بایستی جنس آن ها به مانند جنس بدنه قایق های بادی باشد تا بتواند این چسبندگی به بهترین حالت انجام شود . pvc از نمونه اجناس بسیار مرغوب می باشد که برای ساخت بسیاری از محصولات بادی به ویژه قایق بادی استفاده می شود ، از مهم ترین ویژگی های pvc می توان به خاصیت ضد آبی آن اشاره کرد ، همچنین طول عمر این جنس بسیار بالا بوده و می تواند در برابر فشار های بالا نیز مقاوم باشد . به همین دلیل نیز برچسب های تعمیرات قایق بادی بست وی نیز از همین جنس ساخته شده است ، همانطور که در ابتدای متن گفته شد این برچسب ها نیز به صورت طلق هایی از جنس pvc ساخته شده اند تا بتوانند به بهترین شکل محل آسیب دیدگی قایق بادی را ترمیم کنند .

این پکیج دارای چند طلق pvc می باشد و می توان با خرید یک پکیج بار ها قایق بادی خود را تعمیر کنید ، همچنین از این بسته و برچسب های تعمیری می توانید برای تعمیر کردن دیگر محصولات بادی چون تشک بادی ، تخت بادی ، مبل بادی ، کاناپه بادی ، قلعه بادی ، وان بادی ، جکوزی بادی و ... نیز استفاده کنید ، روش استفاده از آن ها در محصولات دیگر نیز به مانند قایق بادی می باشد که در ادامه توضیحاتی را ارائه خواهیم داد .

در کنار این طلق ها و در داخل بسته و پکیج تعمیرات قایق بادی چسب مخصوص تعمیرات قرار گرفته است که با استفاده از آن می توانید لیبل یا برچسب را به بدنه قایق بادی بچسبانید . این چسب به صورت فشاری بوده و یکی از بهترین چسب ها با قدرت چسبندگی بالا می باشد به طوریکه در برخورد با رطوبت نیز خاصیت چسبندگی خود را از دست نمی دهد .

این برچسب ها یا لیبل ها از خاصیت چند لایه برخوردار اند و ضمانت آن ها خوب است به همین دلیل استفاده از آن ها می تواند قایق بادی شما را به مانند روز اول ایمن و سالم کند . نکته حائز اهمیت این است که بایستی مراحل تعمیر را به درستی انجام دهید تا بتوانید با اطمینان خاطر از قایق بادی خود استفاده کنید . 

از دیگر اقلام همراه که در داخل پکیج قرار گرفته است سنباده می باشد که می توان از آن قبل و بعد از روند تعمیر برای یک دست کردن قسمت تعمیر شده و برطرف کردن برآمدگی ها استفاده کنید .

نکته : مسئله دیگری که مطرح است این است که از این برچسب ها حتی می توان برای تعمیر قسمت های برزنتی بدنه قایق های بادی نیز استفاده کرد چرا که این برچسب ها قابلیت آن را دارند تا بدنه های برزنتی را نیز به مانند بدنه pvc تعمیر کنند ، پس اگر قایق بادی شما از بدنه برزنتی نیز ساخته شده است می توانید برای رفع آسیب دیدگی آن نیز از این برچسب های تعمیراتی کمپانی بست وی استفاده کنید .

نحوه استفاده از برچسب تعمیرات قایق بادی

در ابتدا بایستی محل آسیب دیده قایق بادی را شناسایی کنید ، برای پیدا کردن محل آسیب دیده قایق بادی می توانید از کف صابون و یا تشت آب استفاده کنید به طوریکه بدنه را با کمی باد پر کرده و بدنه قایق را تحت فشار قرار دهید ، پس از آن محل هایی که شک دارید را با کف صابون آغشته کنید و یا آن را داخل تشت آب قرار دهید تا ایجاد حباب کند ، پس از آن لازم است تا بدنه را کاملا خشک کنید ، طلق برچسب تعمیری را به توجه به آسیب ایجاد شده به صورت گرد و سکه ای برش دهید ، پس از آن یک طرف برچسب یا لیبل را به چسب مخصوص آغشته کنید ( علت اینکه گفته می شود که برچسب را به صورت سکه ای و دایره ای شکل برش دهید این است که برچسب دارای گوشنه نباشد چرا که این گوشه ها ممکن است در مواقعی به جاهایی گیر کنند و یا به خوبی به بدنه نچسبند ) .

میزان چسب نبایستی بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد چرا که در صورت کم بودن مقدار چسب ، لیبل یا طلق به خوبی به بدنه نمی چبسد و ممکن است با برخورد به آب و یا وارد شدن فشار جدا شود ، همچنین میزان زیاد چسب برای چسباندن نیز توصیه نمی شود چرا که ممکن است چسب زیاد از اطراف لیبل بیرون بزند و قسمت آسیب بیرون تر از سطوح دیگر قایق باشد به همین دلیل ممکن است این بیرون زدگی به هر جایی گیر کند و برچسب کنده شود . پس از آن برچسب را بر روی محل آسیب دیده گذاشته و وزنه ای را بر روی آن قرار دهید این وزنه می تواند حتی یک لاشه سنگ باشد تا بتواند مدتی برچسب را تحت فشار قرار دهد تا روند پرسینگ به بهترین حالت صورت گیرد ، پس از آن لازم است تا 24 ساعت محصول را در همان حالت رها کنید و بگذارید تا چسب به خوبی بچسبد ، پس از آن می توانید از قایق بادی خود استفاده کنید .

پس از این مرحله سنباده مخصوص تعمیر که در داخل پکیج قرار دارد را برداشته و قسمت تعمیر شده را سنباده بکشید تا سطح بدنه یک دست شود و در صورت وجود داشتن برچسب های اضافی و زاید ، از بدنه جدا شده و سطح آن یکنواخت شود . توصیه لازم در این مرحله این است که سنباده را نباید بسیار محکم بکشید چرا که ممکن است به بدنه آسیب برساند .

در این نوع تعمیر قایق بادی شما به مانند روز اول ایمن خواهد شد به طوریکه هیچگاه آسیب ندیده و یا سوراخی در بدنه آن ایجاد نشده بود . برای کسب اطمینان از روند تعمیر پیشنهاد می کنیم که مرحله اول تعمیر را که شناسایی محل آسیب دیده بود را انجام دهید ، برای اینکار لازم است تا محل تعمیر شده را در داخل آب قرار داده و یا با کف صابون آن را تست کنید تا ببینید که قایق بادی شما به خوبی تعمیر شده است یا خیر .

جمع بندی

این برچسب ها و پکیج های تعمیری همانطور که گفته شد در کنار برخی از قایق های بادی بست وی وجود دارد ، اما در صورت نبود آن می توانید این برچسب های تعمیری قایق بادی را از فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب خریداری کنید ، شما عزیزان حتی می توانید قایق های آسیب دیده خود را برای شرکت ارسال نموده و آن را تعمیر کنید . لازم به ذکر است که از این بسته تعمیراتی که توسط شرکت بست وی ارائه شده است را می توانید برای تعمیر کردن قایق های بادی دیگر شرکت ها مانند اینتکس نیز استفاده کنید چرا که تمامی این محصولات از pvc یا برزنت ساخته شده اند . نحوه خرید چسب تعمیرات قایق بادی بست وی بدین صورت است که وارد وبسایت رسمی فروشگاه اینترنتی اینتکس شده و پس از آن وارد دسته بندی لوازم جانبی قایق بادی شوید و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید ، همچنین می توانید به صورت حضوری محصول را از دفتر مرکزی خریداری کنید و یا محصول را از طریق تماس ثبت و خرید کنید تا محصول برای شما در اسرع وقت ارسال شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...