آبپاش بادی طرح راسو

bestway 52263

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
280,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آبپاش بادی طرح راسو یکی دیگر از وسایل بادی و جذابی است که برای سنین کودکان به بازار عرضه شده است. این محصول با توجه به خصوصیات فوق العاده ای که دارد باعث شده تا از ان بتوانید در چند کاربرد گوناگون استفاده کنید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که قبل از هر چیز می توانید از این کالا به عنوان یک اسباب بازی بادی نام برد که کودک می تواند حتی بر روی ان سوار شده و به تفریح بپردازد. مسئله بعدی و کاربرد بعدی این محصول نیز دارا بودن یک عدد دکمه زرد رنگ بر روی قسمت سر این حیوان است که با فشار دادن ان می توانید آبپاش را فعال کنید. هم چنین این محصول وزن بسیار کمی را هم داراست که جا به جایی ان حتی پس از راه اندازی و باد کردن این محصول نیز کاری اسان خواهد بود. بهره مندی از رویه ای با جنس PVC نیز باعث شده تا بتوانید با خیال راحت و بدون نگرانی از اسیب دیدن این محصول از ان استفاده نمایید.

نوع تفریحی
 طول 119 سانتی متر
 عرض 81 سانتی متر
 ارتفاع 137 سانتی متر
 وزن 2 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 3 سال
 دارای طراحی جذاب
 قابلیت تعادل بالا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

آبپاش بادی طرح راسو از زیبا ترین و جذاب ترین آبپاش های بادی طراحی شده برای لوازم شنا تفریحات آبی می باشد که با توجه به ساختاری که دارد ، می تواند به عنوان یک وسیله عروسکی برای بازی و تفریح باشد و با توجه به طراحی که دارد ، به عنوان یک آبپاش نیز عمل کند . این محصول بادی زیبا و دوست داشتنی توسط برند بست وی تولید شده و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد . رده سنی آن نیز برای کودکان 2 تا 5 سال می باشد که می توانند با استفاده از این محصول در کنار استخر و یا در یک محیط باز مانند حیاط به همراه دوستان خود به بازی و تفریح بپردازند . در ادامه مطلب به نقد و بررسی کامل آبپاش بادی طرح راسو می پردازیم .

طراحی و ساخت آبپاش بادی طرح راسو

تصاویری از محصول در بخش بالا و در داخل متن که توسط فروشگاه تهران اینتکس تهیه شده ، قرار گرفته است که می توانید آن را مشاهده کنید . همانطور که از نام آن نیز مشخص است ، طراحی آبپاش بادی به عنوان حیوان دوست داشتنی راسو می باشد که با طراحی عروسکی و همچنین استفاده از بدنه رنگی و استفاده از طراحی چاپی چشم ، بینی و ... جلوه زیبا و واقعی تری را به خود گرفته است . این حیوان به دلیل داشتن دو دست و دو پا به خوبی می تواند به صورت ایستاده قرار بگیرد و استراحت کند .

در پشت و برجستگی کمر راسو ، آبپاش قرار دارد که می توانید با اتصال بدنه آبپاش بادی طرح راسو به شلنگ آب ، سبب فوران آب شدن آب بشوید تا در روز های گرم تابستان ، کودکان با بازی با آبپاش ، خنک و سرزنده شده و به بازی و تفریحات دوست داشتنی و لذت بخش بپردازند . همچنین کودکان می توانند از این محصول به عنوان یک عروسک بادی در داخل خانه نیز استفاده کنند .

جنس آبپاش بادی طرح راسو

برای ساخت بدنه آبپاش بادی طرح راسو شرکت بست وی از لایه هایی به نام pvc استفاده کرده است که این پی وی سی استفاده شده ، دارای طراحی چرمی می باشد . ضخامت لایه استفاده شده نیز بسیار خوب بوده و محصول را در برابر آسیب دیدگی نیز مقاوم کرده است . از ویژگی های بسیار خوبی که شرکت های تولید کننده محصولات بادی را مجاب به استفاده از این جنس کرده است ، می توان به ضد آب بودن و دوام عالی در برابر نور آفتاب می باشد که سبب شده تا از آن برای ساخت بسیاری از محصولات بادی استفاده شود .

راه اندازی آبپاش بادی طرح راسو

راه اندازی آبپاش بادی طرح راسو کاری ساده و آسان است ، ولی بهتر است که شما خودتان محصول را راه اندازی کنید و در صورت یادگیری کودک ، اینکار را به خود آن ها بسپارید . برای راه اندازی شما می توانید از پمپ های باد نیز کمک بگیرید که بهترین آن ها پمپ باد دستی است که نیازی به برق نداشته و می توانید به راحتی و در کمترین زمان محصول را راه اندازی کنید . یکی از دریچه هایی که بر روی بدنه قرار داده شده است دریچه باد می باشد که از آن طریق محصول را راه اندازی می کنید ، و دیگری نیز دریچه آب است که برای آبپاش به کار گرفته شده است .

مراقبت و نگهداری از آبپاش بادی طرح راسو

این محصول با توجه به اینکه توسط کودکان مورد استفاده قرار می گیرد ، بسیار نیاز به مراقبت و نگهداری داشته و بهترین راه این است که والدین به کودکان خود روش استفاده و نگهداری از این محصولات بادی را یاد بدهند . بدنه این محصولات به واسطه ساختار بادی و بدنه نازکی که دارند بسیار آسیب پذیر است و می تواند با مواردی که در ادامه خواهیم گفت به سادگی سوراخ یا پاره بشوند .

از این رو بایستی به کودکان بیاموزید که از برخورد اجسام تیز با بدنه محصولات بادی اجتناب کنند ، آن را بر روی سطوح زبر به عنوان مثال بر روی زمین و یا به دیوار نکشند ، بر روی آن نپریده و آن را پرتاب نکنند ، گاز گرفتن و چنگ زدن بدنه نیز می تواند از سوی کودکان منجر به آسیب دیدن محصول بادی بشود . بنابراین شرایط محیطی و رطوبت به این محصولات آسیبی وارد نخواهد کرد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...