سرسره بادی شناور روی آب

intex 99901

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سرسره بادی روی آب اینتکس یکی از بهترین و سر گرم کننده ترین محصولات فروشگاه تهران اینتکس می باشد . جنس بدنه این محصول از پی وی سی سه لایه ضخیم می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا دارد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . این محصول از یک استخر سر خود در قسمت پایینی خود بهرمند می باشد که دارای ظرفیت آب 150 لیتری می باشد به همین جهت در زمان استفاده هیجان خاصی را تجربه خواهید کرد . این محصول با توجه به بدنه مستحکم این شرایط را برای شما فراهم می کند که این محصول را در مکان های مختلف در دمای آب مختلف استفاده نمایید . در قسمت بالایی این محصول یک دریچه برای ریختن آب در کف استخر وجود دارد و همچنین این محصول دارای پله می باشد که به راحتی بروی سرسره رفته و از آن استفاده نمایید . این محصول دارای تحمل وزن حداکثر 90 کیلوگرم می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای نوجوانان و بزرگسالان می باشد . در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات برای زمانی که محصول دچار صدمه می شود و یک دفترچه راهنما می باشد که به شما کمک می کند که این محصول را به راحتی راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید سرسره بادی روی آب از تنها نمایندگی این شرکت با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

 نوع تفریحی، مسافرتی
 طول 400سانتی متر
 عرض 220 سانتی متر
 ارتفاع 140 سانتی متر
 جنس بدنه پی وی سی طرح چرم 
 ضخامت بدنه 0.5 میلی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی ها مناسب برای سنین مختلف
 قابل استفاده بر روی آب
 استفاده در لبه استخر
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

سرسره بادی شناور روی آب

سرسره بادی شناور روی آب محصولی فوق العاده با کیفیت و زیباست که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول یک سرسره بادی بوده که در انتهای خود دارای استخر نیز می باشد که محصولی جذاب بوده و یک تفریح خاص را برای شما به ارمغان خواهد اورد. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی کامل این محصول بپردازیم و ان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید........

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از دلایلی که این محصول توسط مشتریان انتخاب می شود نوع طراحی و ساخت این کالاست که به زیبایی هر چه تمام تر پیاده سازی شده است. در همین خصوص اگر بخواهیم بیشتر صحبت کنیم باید گفت که این محصول ارگونومی ساخت کلی مستطیلی شکلی دارد. در قسمت بالایی این سرسره یک عدد دروازه قرار دارد که در بالای این کالا قرار دارد و به حالت نیم دایره ای ساخته شده است. این قسمت از چند لایه کنار هم ساخته شده که مرکز ان سفید رنگ بوده و بقیه نقاط ابی است. در کناره های این محصول قسمتی تعبیه شده که نمی گذارد شما از روی این سرسره به بیرون پرت شوید. این قسمت محافظ نیز ابی رنگ می باشد. هم چنین در قسمت انتهایی این کالا هم قسمتی برامده وجود دارد که طرح دار بوده و به شکل موج طراحی گردیده است که محیط بسته ای را برای شما به ارمغان اورده و نمی گذارد اب داخل این محصول بیرون بریزد. رویه اصلی این سرسره هم دقیقا شبیه سازی شده آب می باشد که از رنگ های ابی و سفید به صورت لکه ای طراحی شده که فوق العاده زیباست. علاوه بر این ها در کنار این محصول دو عدد شناور روی اب دارای دستگیره هم وجود دارد که از ان ها هم می توانید استفاده کنید. تمام این موارد کیفیت فوق العاده ای داشته و طرح های جذابی را بر روی خود می بینند.

جنس بدنه

یکی از خصوصیات خوب این محصول در کنار طراحی فوق العاده زیبایش جنس بدنه این کالاست. در همین خصوص باید عنوان نمود که بدنه اصلی این کالا ساخته شده از پی وی سی طرح چرم بوده که کیفیت فوق العاده بالایی داشته و به سادگی اسیب نخواهد دید. علاوه بر این ها ضخامت هر یک از لایه های این محصول 0.5 میلی متر است که نشان از کیفیت و ضخیم بودن این کالا می دهد.

ابعاد و وزن

این سرسره ابعاد استانداردی داشته و مناسب برای یک تفریح فوق العاده می باشد. اگر بخواهیم در ارتباط با ابعاد این محصول با شما صحبت کنیم باید عنوان نمود که طول این سرسره 400 سانتی متر ، عرض ان 220 سانتی متر و ارتفاع این محصول هم 140 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها این محصول می تواند تا 90 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که مقدار معقول و بالایی است. هم چنین این کالا 18 کیلو گرم وزن دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ارتباط با راه اندازی این محصول باید عنوان کرد که در کنار بسته بندی این کالا یک عدد دفترچه راهنما قرار دارد که می توانید به صورت کامل و تصویری اموزش های لازم را از ان فرا گرفته و به درستی این سرسره را راه اندازی و نصب کنید. اگر بخواهیم در حالت کلی هم این محصول را اموزش دهیم باید عنوان کرد که شما نیاز به یک عدد پمپ باد برای راه اندازی این کالا خواهید داشت. پس از خریدن این پمپ باد شما باید به دنبال محفظه باد موجود بر روی قسمت های مختلف این کالا بگردید. پس از ان نیز می توانید به سادگی و در عرض چند دقیقه این کالا را باد کرده و به تفریح بپردازید.نکته مهم این است که در قسمت پایینی این سرسره نیز 150 لیتر اب جای می گیرد که می توانید با پر کردن ان هم تفریح خود را کامل کنید. برای مراقبت از این کالا هم رعایت چند نکته بسیار حائز اهیمت است. نکته اول دور کردن وسایل نوک تیز است که باید از کنار بدنه این کالا ان را دور کرده تا سوراخ نشود. هم چنین باید از وارد کردن فشار زیاد و سوار شدن افراد سنگین تر از 90 کیلو گرم هم خودداری کنید تا این محصول دچار اسیب جدی نشود.

جمع بندی

سرسره بادی شناور روی آب محصولی فوق العاده شکیل و زیبا می باشد که با قیمت استثنایی توسط شرکت تهران اینتکس روانه بازار شده است. این محصول قابل استفاده بر وی اب هم بوده و می توانید از ان در لبه استخر خود هم استفاده کنید. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...