آبپاش بادی طرح کوسه

bestway 52246

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
230,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آبپاش بادی طرح کوسه  یک محصول چند کاره است که قطعا برای بازی و تفریح کودکان یک کالای خوب و شگفت انگیز به شمار می رود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این کالا با بهره گیری از طرحی شبیه به کوسه طراحی شده است که همین عامل باعث جذابیت برای کودکان خواهد شد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که بر روی بدنه اصلی این محصول یک عدد دکمه زرد رنگ طراحی شده است که کودکان می توانند با فشار دادن ان این ابپاش را فعال کنند. در حالت عادی اما این محصول یک وسیله بادی جذاب است که کودک می تواند از ان به عنوان کیسه بوکس نیز استفاده نموده و نگران افتادن ان به هیچ عنوان نباشد. راه اندازی این محصول کاری ساده و اسان است که در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام خواهد شد و می توانید این وسیله بازی را در اختیار فرزند خود قرار دهید. هم چنین بسته تعمیرات هم در کنار این محصول وجود دارد که از مزایای این کالا به شمار خواهد رفت.

نوع تفریحی
 طول 74 سانتی متر
 عرض 74 سانتی متر
 ارتفاع 132 سانتی متر
 وزن 1.7 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 3 سال
 دارای طراحی جذاب
 قابلیت تعادل بالا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

آبپاش بادی طرح کوسه ، وسیله و یک محصول بادی بسیار دوست داشتنی برای کودکان است که می تواند برای بازی های آن ها مناسب باشد و یک لوازم شنا تفریحات آبی بسیار عالی برای استفاده در استخر های بادی و ... می باشد که می توانند در روز های گرم تابستانی در آب و هوای باز در کنار دوستان خود به بازی و تفریح بپردازند . شما نیز می توانید با خرید آبپاش بادی طرح کوسه آن را به کودکان خود هدیه بدهید . این محصول می تواند به عنوان کیسه بوکس نیز مورد استفاده قرار بگیرد . در ادامه با نقد و بررسی کامل آبپاش بادی طرح کوسه همراه ما باشید .

طراحی و تولید آبپاش بادی طرح کوسه

طراحی و تولید آبپاش بادی طرح کوسه همانطور که در تصویر مشخص است و در نام آن ذکر شده است ، به صورت طراحی عروسکی کوسه می باشد که به صورت ایستاده قرار گرفته است . استاده از طراحی چاپی برای دهان کوسه و همچنین باله ها و طراحی بی نظیر محصول جلوه زیباتری را به آن بخشیده است . توجه داشته باشید که آبپاش بادی طرح کوسه دارای یک بخش گرد در زیر خود است که می تواند تعادل این محصول بادی را حفظ کرده و آن را به صورت سرپا قرار دهد .

در بخش دهانه و بالایی این آبپاش بادی طرح کوسه ، دریچه هایی برای فوران آب قرار داده شده است که می تواند از آن طریق ، آب را به صورت فواره به هوا پخش کند . همچنین برای اتصال شلنگ آب به آبپاش بادی طرح کوسه نیز یک دریچه در بخش پایین محصول قرار داده شده است که در تصویر اول آن را مشاهده می کنید . این محصول بسیار سبک وزن بوده و کودک می تواند به راحتی آن را جابجا کند . فوران آب می تواند فضایی خنک تر را برای بازی های کودکان فراهم کند و آن ها را از گرمازدگی دور کند .

نحوه راه اندازی آبپاش بادی طرح کوسه

راه اندازی آبپاش بادی طرح کوسه کاری بسیار ساده و آسان است ، البته بهتر است آن را بزرگتر ها راه اندازی کنید و شاید راه اندازی آن برای کودکان کمی دشوار باشد . شما می توانید حتی برای راه اندازی ساده تر و سریع تر نیز از پمپ های باد استفاده کنید که کاملا این امر اختیاری است . برای راه اندازی و استفاده از محصول آن را در یک جای مناسب قرار دهید و از پمپ های باد قوی استفاده نکنید ، زیرا باد کردن زیاد بدنه آبپاش بادی طرح کوسه می تواند به آن آسیب وارد کند .

جنس بدنه آبپاش بادی طرح کوسه

برای ساخت آبپاش بادی طرح کوسه از پی وی سی یا همان وینیل استفاده شده است که هر دو آن ها یک جنس است که در واقع نوعی پلاستیک طبیعی منعطف می باشد . پلاستیک های طبیعی به دلیل اینکه ضد آب هستند ، در برابر رطوبت مقاوم بوده و به همین دلیل از فاکتور های بسیار خوب برای تولید محصولات بادی می باشند . از سوی دیگر این محصولات هیچ حساسیت پوستی را برای کودکان ایجاد نمی کند . طول عمر این لایه ها نیز بسیار بالا بوده و با مراقبت درست می توانید سال های سال از محصول بادی استفاده کرد . 

مراقبت و نگهداری از آبپاش بادی طرح کوسه

برای مراقبت و نگهداری اصولی از آبپاش بادی طرح کوسه بهتر است محصول را در یک محیط مناسب و بر روی یک سطح تمیز قرار دهید که سنگ ریزه و ... در آن وجود نداشته باشد . میزان باد آبپاش بادی طرح کوسه را بسیار زیاد در نظر نگیرید زیرا به بدنه و بخش های پرس شده آن فشار ایجاد خواهد شد . نکته بعدی در نگهداری از آبپاش بادی طرح کوسه این است که برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه می تواند به آن آسیب وارد کند که بهتر است به خوبی از آن مراقبت کنید و این توصیه های مهم را نیز به کودکان گوشزد کنید . با این وجود این امکان برای محصولات بادی وجود دارد تا در صورت آسیب دیدن بتوانید محصول را تعمیر کرده و از آن مجددا استفاده کنید . برای تعمیرات نیاز به برچسب تعمیراتی دارید که در کنار محصول وجود دارد و البته می توانید از فروشگاه اینتکس نیز آن را تهیه کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...