تور بسکتبال بادی اینتکس

intex 58504

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تور بسکتبال مخصوص روی آب و خشکی اینتکس محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم که از کیفیتو مقاومت بالایی در برابر فشار آب و دمای آب بهره مند است. این محصول در واقع به گونه ای بوده که می تواند به خوبی بر روی آب تعادل لازم را به وجود آورد. تور بسکتبال بادی اینتکس، محصولی فوق العاده و منحصر به فرد مناسب استفاده بر روی آب و یا اتاق کودکان. با رنگ های شاد و زیبا. با کیفیت بالا و متناسب، به همراه یک توپ رایگان در بسته بندی و قابلیت استفاده با توپ های شماره 4 و کوچکتر، یکی از بهترین لوازم برای تفریح های روی آبی و سرگرمی برای کودکان به همراه خانواده و یا دوستان.

 نوع تفریحی
 قطر 67 سانتی متر
 ارتفاع 55 سانتی متر
 وزن 6.8 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس توپ  PVC طرح چرم
 پمپ 
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 دارای توپ همراه
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تور بسکتبال بادی اینتکس از سری محصولات بادی منحصر به فرد و بسیار محبوب کمپانی اینتکس می باشد که این محصول را برای بازی ها و سرگرمی های شاد کودکان تولید کرده است . همانطور که از نام محصول مشخص است این محصول به صورت تور بسکتبال طراحی شده است که در کنار خود یک توپ بادی بسکتبال نیز دارد تا کودکان بتوانند آن را به داخل تور انداخته و امتیاز بگیرند . این بازی شاد و مفرح را کودکان می توانند به صورت یک نفره و یا گروهی انجام بدهند . نوع طراحی بادی این تور بسکتبال به شما اجازه خواهد داد تا از آن بتوانید در خشکی و هم در آب استفاده کنید ، چرا که این محصول بر روی آب شناور باقی خواهند ماند . در ادامه مطلب با نقد و بررسی کامل محصول ، شما را با ویژگی های این محصول همچون نوع طراحی ، جنس استفاده شده برای ساخت ، نحوه استفاده ، راه اندازی و مراقبت آشنا خواهیم کرد .

طراحی و تولید تور بسکتبال بادی اینتکس

هدف اینتکس از تولید تور بسکتبال بادی اینتکس این است که ، این محصول بادی بر روی زمین و خشکی و همچنین بر روی آب قابل استفاده باشد ، به همین دلیل این محصول را به مانند اغلب محصولات خود به صورت بادی طراحی کرده است . محصولات بادی به دلیل داشتن مخازن بادی ، بر روی آب شناور می مانند . برای شناوری بسیار خوب این تور بسکتبال ، اینتکس از طراحی حلقه ای برای ساخت محصول استفاده کرده است . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این تور بسکتبال بادی از دو حلقه بادی زرد رنگ ساخته شده است که با سه ستون بادی دیگر به یکدیگر متصل شده اند .

حلقه های بادی شناور های بسیار خوبی بر روی آب هستند و تعادل خوبی را دارند ، از این رو می توان گفت که تور بسکتبال بادی اینتکس به صورت ایستاده بر روی آب قرار خواهند گرفت ، حتی اگر آب کمی مواج باشد . در بخش مرکزی این محصول نیز توری طراحی شده است که پس از افتادن توپ داخل سبد ، در دخل محصول باقی مانده و کودکان حتی اگر از راه دور نیز تور را وارد سبد کنند می توانند از گل زدن مطمعن شوند .

جنس تور بسکتبال بادی اینتکس

اینتکس برای تولید تور بسکتبال بادی خود به مانند بیشتر محصولات بادی از پی وی سی استفاده کرده است . پی وی سی از سری مواد پلاستیکی طبیعی می باشد که انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد ، این جنس کاملا سازگار با محیط زیست و سلامت انسان بوده و همچنین خاصیت ضد آبی دارد ، به همین دلیل در صورت استفاده مداوم از آن داخل آب ، صدمه ای نخواهد دید . البته این جنس در برابر اشعه های فرابنفش خورشیدی و آسیب رسان آن ، مقاوم بوده و به همین دلیل می توانید از آن در محیط های باز نیز استفاده کرد .

راه اندازی تور بسکتبال بادی اینتکس

راه اندازی تور بسکتبال بادی اینتکس ساده و آسان است ، شما می توانید حتی با استفاده از یک پمپ باد این محصول را با سرعت بیشتری نیز باد کنید . دریچه ای در بدنه این محصول به منظور راه اندازی قرار گرفته است که از آن طریق می توانید تمامی بخش های بادی این محصول را راه اندازی کنید . در صورت کم باد بودن محصول ، شناوری آن با اختلال مواجه خواهد شد . از سوی دیگر باد زیاد نیز می تواند به محصول آسیب وارد کند .

مراقبت و تعمیرات تور بسکتبال بادی اینتکس

محصولات بادی به دلیل اینکه دارای محفظه های بادی بوده و بدنه تقریبا نازکی دارند ، نیازمند مراقبت و نگهداری هستند ، زیرا برخورد اجسام تیز و برنده ، ساییدگی بر سطوح زبر و ... می تواند به بدنه آن ها آسیب وارد کند . بنابراین بهتر است به خوبی از این محصولات نگهداری و استفاده کنید . بهتر است در هنگام استفاده از محصول در خشکی ، تور بسکتبال را در زمین های صاف و تمیز قرار دهید . در صورتی که محصول آسیب دید شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی محصول بادی خود را تعمیر کنید . برای تعمیر برچسب هایی طراحی شده اند که می توانید پس از یافتن بخش آسیب دیده نسبت به پنچرگیری اقدام کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...