تخت بادی تاشو یکی از بهترین تخت خواب بادی و کاناپه بادی شرکت اینتکس بوده که قابلیت استفاده چند کاره در این کالا وجود دارد. این محصول در میان پر کاربرد ترین وسیله های استراحت و خواب قرار گرفته که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است. این محصول هم به عنوان تخت بادی ، هم به عنوان تشک بادی و هم به عنوان کاناپه بادی در هر محلی از منزل ، محل کار و یا ویلای خود قابل استفاده خواهد بود. این محصول در مدل های دیگری نیز مانند مدل 68566 نیز تولید شده که تنها در طراحی بدنه دارای تفاوت هایی در خود می باشند. کاناپه های بادی را نمی توان با مبل بادی ، تشک بادی و یا تخت بادی از لحاظ استفاده مقایسه کرد زیرا هر کدام به شکل خاصی دارای کاربرد های مخصوص به خود هستند. اما کاناپه هایی مانند این مدل که قابلیت تبدیل به چند محصول را دارند می توانند گزینه خوبی برای استراحت های سطحی باشند. بخصوص برای به کار بردن در انواع سفر های کوتاه و یا بلند.

در ابتدا باید به یکی از مهمترین آیتم های این محصول که جنس بدنه بوده اشاره کنیم. آیتمی که در زمان خرید و استفاده از این نوع محصولات توجه زیادی به آن می شود. این کاناپه بادی تخت خواب شو نیز تولید شده از جنس پلاستیک PVC با رویه تمام جیر بوده که علاوه بر داشتن ضخامت بالا برای ایجاد مقاومت بیشتر از محلی بسیار راحت و نرم برای نشستن و یا خوابیدن بهره مند است. جنس بدنه این کاناپه بادی انعطاف بالایی داشته که می تواند به راحتی جمع شده و در زمان جمع شدن ابعاد بسیار کمی را به خود بگیرد. این ویژگی باعث می شود تا مصرف کنندگان به راحتی محصول خود را در بسیاری از محل های مورد نظر خود جای داده و یا در هر مکانی حمل و جا به جا کنند. گرچه وجود یک ساک حمل در کنار این محصول حمل و جا به جایی آن را بسیار آسوده تر کرده است.

یکی از مهمترین قسمت های ساخت این بدنه لایه های نگهدارنده داخل بدنه این کاناپه بادی بوده که وظیفه اصلی آن نگهداری بدنه اصلی و تحمل فشار ناشی از اوزان بالا می باشد. این لایه ها به صورت موازی و پشت سرهم تعبیه شده و جنس آنها از نوع PVC و فایبرتک می باشد. لایه هایی که از قابلیت کشسانی بالایی برخوردار بوده و به این محصول کمک می کند تا هنگام باد زدن زیاد به بدنه آسیبی به این کاناپه وارد نشود. گرچه این لایه ها نیز ظرفیت خاص خود را دارد، بنابر این باید مقدار باد کردن آن به اندازه باشد.

اما طراحی این کاناپه بادی بسیار متفاوت بوده و از مزیت های فراوانی بهره مند است. این کاناپه در اصل از دو تشک بادی متصل به بدنه اصلی برخوردار بوده که قابلیت باز و بسته شدن توسط خود مصرف کننده را دارد. این تشک ها می توانند ارتفاع سطح نشیمنگاه را افزایش داده و باعث افزایش ضخامت تکیه گاه این کاناپه بادی شوند. گرچه خود این محصول از تکیه گاه و نشیمنگاه مجزایی برخوردار بوده که از رویه ساده با روکش جیر برخوردار می باشد. روکش جیر خود می تواند در جلوگیری از تعریق بالا بسیار موثر باشدو گرچه دو تشک متصل به این کاناپه رویه ای مواج داشته که هنگام نشستن و یا خوابیدن روی آن به خوبی اعضای بدن را فرا گرفته و به دلیل رد و بدل شدن هوا می تواند از تعریق بالا جلوگیری لازم را داشته باشد. از همین رو این کالا را به یکی از کاناپه های بادی تاشو ضد تعریق تبدیل کرده است.

تفاوت هایی که بین کاناپه های بادی و دیگر کاناپه های غیر بادی مانند فلزی و یا چوبی وجود داشته در جنس بدنه ، وزن و قیمت می باشد. کاناپه های بادی به دلیل جنس بدنه خود و قابلیت حمل از وزن کمتری برخوردار بوده به همین دلیل می توان از آنها در هر مکانی حمل کرده و استفاده کرد. مزیتی که نمی توان در هیچکدام از کاناپه های غیر بادی یافت. همچنین قابلیت تاشو بودن و تبدیل این کاناپه به تخت و تشک بادی نیز به ویژگی های آنها افزوده است تا استفاده از کاناپه های بادی را بسیار کاربردی تر از دیگر کاناپه ها کند. یکی دیگر از آیتم هایی که برای مصرف کنندگان نیز بسیار مهم بوده قیمت خرید کاناپه های بادی و یا غیر بادی می باشد. آیتمی که در کاناپه های بادی بسیار کمتر از دیگر همنوعان خود بوده، به همین دلیل خرید آنها بسیار مقرون به صرفه تز از کاناپه های چوبی یا فلزی خواهد بود.

ابعادی که برای این محصول در نظر گرفته شده همانند دیگر مدل های مشابه خود بوده و به راحتی می تواند 2 الی 3 نفر را در خود برای خواب و یا استراحت های سطحی جای دهد. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و در زمان جمع کردن آن بسیار کاهش خواهد یافت. ابعادی معادل (طول: 234 سانتی متر ، عرض: 185 سانتی متر ف ارتفاع: 64 سانتی متر) که به راحتی امکان استفاده در هر محل مورد نظری را برای افراد فراهم خواهد کرد. اما بر اساس جنس بدنه و ابعاد، تحمل وزن این محصول 200 کیلوگرم بوده که نشان دهنده مقاومت بالای این کاناپه تخت شو می باشد. این تحمل وزن زمانی 200 کیلوگرم خواهد بود که بدنه اصلی را به صورت استاندارد باد کرد. در صورتی باد بدنه بیش از حد شود بادی از مقدار نیز کاست. زیرا فشار روی بدنه بیشتر خواهد شد.

راه های ساده ای برای راه اندازی یک محصول بادی وجود دارد. برای راه اندازی این کاناپه بادی تختخواب شو نیز در ابتدای هر چیزی باید از یک پمپ باد استفاده کرد. پمپ باد های مخصوص محصولات بادی در سه نوع اصلی ساخته شده و به بازار عرضه شده اند. پمپ های باد دستی ، پدالی و برقی که هر کدام به نسبت محصول مورد نظر خود استفاده می شوند. برای سریع و آسوده باد کردن این کاناپه می بایست از پمپ های برقی استفاده کرد. پمپ های باد برقی علاوه بر پمپاژ باد با قدرت بالا از قابلیت مکش باد نیز با همان قدرت پمپاژ برخوردار می باشند. گرچه می توان از دیگر پمپ های باد نیز برای راه اندازی این محصول استفاده کرد.

برای راه اندازی کافیست ابتدا کالای مورد نظر را در محلی مسطح و مطمئن پهن کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه این کاناپه، نازل پمپ باد به آن وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. این محصول را باید تا زمانی باد کرد که شکل کامل را به خود گرفته و در نتیجه بدنه زیاد سفت نشود، زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب خواهند دید. برای خالی کردن باد بدنه نیز می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد.