عنوان مقاله : بهترین تخت خواب بادی تاشو اینتکس

تخت خواب بادی یکی از برترین انتخاب ها چه برای مسافرت ها و چه برای استفاده در محیط های خانگی و حتی کاری می باشد که با ساختار مهندسی شده ای که دارد می تواند خوابی راحت و لذت بخش را برای شما فراهم آورد . اما روند خرید تخت بادی بهتر است با سخت گیری هایی از طرف مصرف کنندگان صورت بگیرد تا با اشراف ویژه ای که بر روی ویژگی های محصولات مختلف دارید ، بتوانید تختی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای تان باشد و بهترین عملکرد را از محصول مشاهده کنید . بسیاری از افراد به دنبال بهترین تخت خواب بادی تاشو اینتکس هستند تا بتوانند محصولی را انتخاب کنند که از نظر مصرف کنندگان دیگر در واقع بیشترین امتیاز را کسب کرده است ؛ در این مقاله سعی داریم تا چند مدل از برترین تخت خواب های بادی اینتکس را به شما معرفی کنیم و اقدام به بررسی این مدل ها نماییم ، پس اگر شما هم به دنبال خرید تخت بادی اینتکس با کیفیت و البته مقرون به صرفه هستید در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

تخت خواب بادی  یک نفره اینتکس مدل intex 64122

این تخت خواب بادی تاشو اینتکس را می توان از گزینه هایی دانست که هر ساله نمونه ای آپدیت شده از آن در کاتالوگ این برند مشاهده می شود . این محصول علاوه بر ساختار مهندسی شده ای که دارد از رویه مواج بهره می برد که به هنگام خوابیدن به خوبی ستون فقرات شما را حفظ می کند و از این رو خوابی راحت و دلچسب را برای شما به همراه می آورد . همچنین مواج بودن رویه این محصول باعث شده تا گردش هوای مطلوبی میان سطح تخت و بدن شما ایجاد شود و از این رو از تعریق بدن جلوگیری به عمل آید تا بتوانید از آن در محیط های روباز نیز علاوه بر محیط های سرپوشیده خانگی استفاده کنید . به همین خاطر این تخت بادی را می توان از گزینه های نسبتا ایده آل برای استفاده در مسافرت ها نیز دانست .


در قسمت رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی ی همان وینیل جیر استفاده شده است که کاملا ضد حساسیت می باشد . همچنین این نوع متریال سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و می توانید از آن برای افرادی با حساسیت پوستی نیز با خیالی راحت استفاده کنید . با نگاهی به قسمت های کناری این محصول می توان وینیل طرح چرم دو لایه با ضخامت لایه ای استاندارد را مشاهده کرد که قابلیت تحمل وزن آن را به 136 کیلو گرم رسانده است که برای افراد سنگین وزن نیز به راحتی قابل استفاده است . در قسمتی از بدنه این تخت بادی می توان پمپ باد برقی خودکار را مشاهده کرد که راه اندازی تخت را در مدت زمان سه دقیقه ای امکان پذیر کرده است و به راحتی آب خوردن با چرخاندن اهرم پمپ می توانید ، تخت را باد و یا خالی از باد نمایید . وجود ساک حمل درون بسته بندی این محصول باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید .

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل intex 64164

اگر به دنبال خرید تخت خواب بادی دو نفره برای استفاده در محیط های خانگی و شخصی هستید ، قطعا یکی از برترین تخت خواب های برند اینتکس را می توان همین مدل دانست . این تخت خواب بادی دارای پمپ باد برقی سرخود می باشد که راه اندازی تخت را به سادگی برای شما امکان پذیر کرده است و لازم به ذکر است که پمپ باد تعبیه شده بر روی محصول قابلیت اتصال به برق شهری را نیز دارد . همچنین شیار میانی دیواره این محصول باعث شده تا به راحتی بتوانید بر روی آن از رو تختی استفاده کنید تا از کثیف شدن تخت جلوگیری به عمل آید . البته باید گفت که جنس رویه این تخت بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که قابلیت تمیز شدن با پارچه های نم دار را نیز به راحتی دارد و برای تمیز نگه داشتن آن کار سختی نخواهید داشت .

انعطاف پذیری بالایی متریال بکار گرفته شده در ساختار بدنه این تخت بادی باعث شده تا به هنگام جمع آوری فضای بسیار کمی را اشغال کند و از این رو مناسب برای خانه هایی است که با کمبود فضا رو به رو هستند و به راحتی می توانید پس از استفاده آن را درون کمد دیواری قرار دهید و به همانند تخت خواب های چوبی نیازی به برپایی دائمی در محیط خانه ندارد . وزن نسبتا سبک 12 کیلو گرمی این محصول و همچنین قابلیت تحمل وزن 270 کیلو گرمی آن باعث شده تا به بهترین انتخاب برای افراد سنگین وزن نیز تبدیل شود . همچنین طول این تخت بادی بالغ بر 203 سانتی متر می باشد و از این رو برای افراد قد بلند نیز می توانید از آن استفاده کنید و در این خصوص محدودیتی نخواهید داشت .


تخت خواب بادی مسافرتی اینتکس مدل intex 64112

این تخت خواب بادی مسافرتی اینتکس به دلیل ارتفاع 30 سانتی متری که دارد به راحتی قابلیت استفاده درون چادرهای مسافرتی را برای شما فراهم می آورد . این ارتفاع از دیگر مدل های تشک بادی تک نفره اینتکس کوتاه تر است و به همین خاطر درون چادر فضای بیشتری را در اختیار دارید و می توانید از آن درون چادرهای مسافرتی و کمپینگ استفاده نمایید . پمپ باد برقی سرخود تعبیه شده بر روی بدنه این محصول ، راه اندازی آن را در مدت زمان دو الی سه دقیقه ای امکان پذیر کرده است و از همین رو برای برپا کردن آن نیز مشکلی نخواهید داشت . رویه مواج این تخت بادی اینتکس نیز در جلوگیری از تعریق بدن شما گام های بسیار مثبتی را برداشته است و از این رو برای استفاده از آن در شرایط آب و هوایی مختلف کار راحت تری را خواهید داشت .

وزن سبک 4 کیلو گرمی این محصول به دلیل بکارگیری متریال درجه یک و سبک در بدنه این تخت بادی می باشد و از همین رو جا به جایی را به واسطه ساک حمل دسته داری که درون بسته بندی محصول وجود دارد را راحت تر کرده است . قابلیت تحمل وزن این تخت بادی یک نفره بالغ بر 136 کیلو گرم می باشد که به راحتی می تواند برای افراد سنگین وزن نیز مورد استفاده قرار بگیرد . این تخت خواب بادی از رویه ای ضد حساسیت و کاملا سازگار با پوست افراد بهره می برد که از این رو خوابی راحت و آرمش بخش را برای شما به همراه خواهد داشت .

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی فروش محصولات اینتکس در ایران ، این سه مدل تخت خواب بادی را به همراه ده ها مدل جدید و با کیفیت با ارزان ترین قیمت برای شما فراهم آورده است و همین حالا می توانید از طریق دسته بندی تخت بادی در منوی سایت این مدل ها را مشاهده ، انتخاب و سفارش دهید و هر جای ایران که هستید در کوتاه ترین زمان ممکن محصول را درب منزل دریافت کنید .