مبل بادی تخت شو

مبل بادی تخت شو مبل های بادی وسیله های بسیار عالی برای نشستن و استراحت کردن هستند ، چرا که بسیار نرم و راحت بوده و داشتن طراحی بادی این نرمی را بیشتر کرده است و افراد می توانند به سادگی برای مدت های طولانی از مبل بادی استفاده کنند بدون اینکه هیچ فشاری را بر روی اندام های خود احساس کنند ، به خصوص اگر طراحی مبل بادی استاندارد باشد و از ویژگی های طبی بودن برخوردار باشد . امروزه تولید کنندگان بزرگ و مطرح دنیا با در نظر داشتن این خصوصیت در مبل های بادی و به دلیل رقابت هایی که در میان انواع برند های تولید کننده وجود دارد ، بیشتر مبل های بادی تولید شده دارای طراحی طبی و نرم بوده که بسیار مناسب برای استراحت کردن و نشستن های طولانی مدت است . تنها با یکبار استفاده از مبل های بادی می توان به ویژگی بسیار خوب این محصولات بادی پی برد .

در میان انواع مبل های بادی نام مبل بادی تخت شو نیز به چشم می خورد . تنوع در مبل های بادی بسیار زیاد است به خصوص مبل های تک کاره که اصلا تغییری نمی کنند ، ولی در این میان مبل هایی نیز با عنوان مبل بادی تخت شو طراحی شده است که می تواند تبدیل به یک تخت بادی بسیار عالی برای استراحت کردن بشود ، به همین دلیل است که محبوبیت بسیار زیاد تری را نسبت به سایر مبل های بادی دارد . مبل های بادی تخت شو پر فروش هستند و کارایی بسیار عالی دارند ، از آن ها نه تنها در منزل بلکه در مسافرت ها نیز استفاده می شود . به طور کلی می توان گفت که علاقه افراد به استفاده از مبل های بادی تخت شو بسیار بیشتر از سایر مدل هاست . با این وجود برای اینکه بیشتر با مبل بادی تخت شو آشنا شوید ، در ادامه این مطلب به بررسی بیشتر این نوع از مبل ها پرداخته و قصد داریم تا راهنمای جامعی برای شما در خرید مبل بادی تخت شو باشیم . بنابراین اگر خیلی با این مبل های بادی آشنا نیستید در ادامه همراه ما باشید . مبل های بادی تختخواب شو عموما به سه دسته تقسیم میشوند : مبل بادی تخت خواب شو چرم مبل بادی تختخوابشو جیر مبل بادی تخت خواب شو تمام جیر این تقسیم بندی بر اساس جنس رویه مبل های بادی تخت شو می باشد که هر فردی می تواند بسته به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کند . مبل بادی تخت خواب شو چرم از ساده ترین مبل های بادی طراحی شده در بازار و فروشگاه تهران اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی چرن است ، این طراحی چرمی باعث شده است تا مبل بادی بسیار شیک و زیبا شود .

برخی از مشتریان نیز به دلیل طراحی خاص این نوع از مبل های بادی تخت خواب شو ، مدل چرمی را انتخاب و از آن استفاده می کنند . این در حالی است که مبل های بادی تخت خواب شو دیگری نیز طراحی شده اند که برخی از آن ها دارای رویه ای از جنس جیر هستند ، این رویه می تواند باعث شیک تر شدن مبل بادی شود ، همچنین به دلیل خاصیتی که این جنس دارد ، سطح مبل بادی لطیف تر خواهد شد . با توجه به اینکه بسیاری از افراد علاقه خاصی به این نوع از مبل های بادی دارند و همچنین استقبال زیادی از این مدل مبل بادی شد ، برخی از تولید کنندگان مبل های بادی تخت خواب شویی را طراحی کردند که دارای بدنه ای تماما جیر هستند ، بنابراین برخلاف مدل قبلی که تنها رویه آن به صورت جیر است ، این نوع از مبل های بادی دارای بدنه ای تماما جیر بوده و بخش های کناری آن نیز جیر است . عمدتا این نوع از مبل های بادی تخت خواب شو ، ظاهری شیک تر داشته و شبیه به یک محصول بادی نیستند . مبل های بادی کاملا فانتزی بوده و طراحی متفاوتی دارد ، همین مسئله باعث شده است تا مبل های بادی طرفداران زیادی را داشته باشد و بسیاری از افراد از آن ها نه تنها در منزل بلکه در محل کار و ... استفاده کنند . مبل های بادی تخت خواب شو مناسب برای سفر نیز می باشد ، چرا که وزن بسیار سبکی دارند و به سادگی جابجا و حمل می شوند . از ویژگی مبل های بادی تخت شو و کاناپه های بادی تختخواب شو میتوان به این نکته اشاره کرد که بسیار سبک و کم حجم هستند و وزن آن ها به کمتر از 5 کیلوگرم می رسد و حتی برخی از مدل ها دارای وزنی 2 کیلوگرمی هستند . مبل های بادی راه اندازی آسان و ساده ای دارند و براحتی میتوان در کمتر از 3 الی 4 دقیقه آنرا باد و استفاده کرد . 

اگر در منزل خود فضای زیادی برای خرید و استفاده از مبل های تختخواب شو چوبی یا فرفورژه و ... را ندارید مبلمان بادی تخت خواب شو بهترین جایگزین آنها هستند که هم به لحاظ هزینه بسیار به صرفه بوده و هم به لحاظ نرمی و راحتی و شرایط استفاده از دیگر کاناپه های تخت شو کاملا" مستثنی هستند. از مبل های بادی تخت خواب شو اینتکس در هر جائی میتوانید استفاده کنید مثلا" در منزل ، محل کار ، مسافرت ، ویلا ، گردش و تفریح ، و مصارف دیگر، ابعاد بسته بندی شده آنها به قدری کوچک و کم حجم هستند که به راحتی و بدون نیاز به نیروی انسانی براحتی میتوان آنرا با خود حمل ونقل کرد برخی از مشتریان شرکت تهران اینتکس در هنگام خرید مبل های بادی تختخواب شو این سوال را میپرسند که آیا حمل مبل های تخت شو با چه وسیله ای انجام میشود و اگر بخواهیم در جابجائی های بعدی آن را با خود حمل کنیم چگونه باید این کار را انجام دهیم در جواب این سوال که آیا مبل های بادی تخت خواب شو نیازی به وسیله برای حمل و نقل دارند یا خیر باید بگوئیم که خیر ، ابعاد بسته بندی شده آنها حدودا" به اندازه یک کیف دستی و یا یک کیف لب تاپ میباشند که میتوان براحتی در صندوق عقب خودرو یا چمدان و ...جای داد . مبل های بادی تخت شو به بهترین شکل شبیه به یک تخت بادی شده و شما می توانید از ان برای استراحت کردن استفاده کنید . ابعاد راه اندازی شده مبل های بادی تخت خواب شو ، در هنگام تغییر کردن به تخت بادی می تواند به خوبی برای استراحت کردن مناسب باشد ، زیرا ابعاد آن استاندارد بوده و طول عرض مناسبی را برای خوابیدن یک فرد بزرگسال فراهم خواهد کرد . البته مبل های بادی به خوبی می توانند وزن افراد را نیز تحمل کنند ، عمدتا این مبل ها به خوبی می توانند تا 150 کیلوگرم را تحمل کنند ، بدون اینکه کوچکترین آسیبی را ببینند .

مبل بادی تخت شو ضد آب است و رطوبت تاثیری بر کیفیت آن ندارد ، ولی توجه داشته باشید که مبل های بادی نیاز به شستشو ندارند و در صورت برخورد اجسام تیز و برنده می تواند به آن آسیب وارد کند ، بنابراین برای تمیز کردن مبل بادی نباید آن را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید و یا آن را با فرچه و مواد شوینده بشویید . برخی از مبل های بادی که دارای بدنه چرمی هستند را می توانید با استفاده از یک دستمال نمناک به سادگی و به سرعت پاک کنید . ولی برای پاک کردن مبل های بادی تخت شویی که دارای رویه جیر هستند نیاز است تا از یک شامپو فرش برای تمیز کردن آن استفاده کنید . برای اینکار محلول شامپو فرش و آب را درست کرده و با یک دستمال یا توری بر روی مبل بادی تخت شو بکشید ، مبل های بادی به دلیل اینکه در داخل خود الیافی را ندارند ، هرگز بو نمی گیرند و به همین دلیل نیز نیازی به تمیز کاری نخواهد بود . برای اینکه مبل بادی طول عمر بالایی را داشته باشد ، هر از چند باری باد آن را تخلیه و با هوای تازه آن را مجددا پر کنید . مبل های بادی طول عمر بالایی را دارند و در صورتی که از آن ها به خوبی استفاده کنید سال های سال می تواند مورد استفاده قرار بگیرد ، فقط در مواقعی که به بدنه آن ها آسیب وارد کنید ، دیگر نمی توانید از مبل بادی استفاده کنید ، مگر اینکه آن را مجددا تعمیر کنید تا قابل استفاده شود ، به این نکته توجه داشته باشید که مبل های بادی با استفاده از برچسب تعمیرات ، پنچرگیری می شوند ، ولی نکته مهم تر این است که تنها پارگی های جزئی و یا سوراخ ها قابل تعمیر بوده و نمی توان پارگی های وسیع را تعمیر کرد . بهتر است که از مبل بادی تخت شو در کنار بخاری و یا شومینه استفاده نکنید ، چرا که حرارت برای مبل بادی خوب نیست ، به خصوص اگر مبل بادی را زیاد نزدیک به بخاری یا شومینه کنید که ممکن است حتی منجر به آب شدن بدنه گردد .

مبل های بادی تخت شو ، به راحتی تبدیل به مبل شده و یا برعکس می شوند ، از این رو هیچ دردسر خاصی را برای شما ایجاد نمی کنند . برای راه اندازی می توانید از پمپ های باد کمک بگیرید . بهترین برند هایی که مبل های بادی تخت شو تولید می کنند می توان به بست وی و اینتکس اشاره کرد که فروشگاه تهران اینتکس نیز خرید مبل بادی تخت شو اینتکس و مبل بادی تخت شو بست وی را توصیه می کند . لذا شما می توانید به سادگی این محصولات بادی بی نظیر را در وبسایت فروشگاه اینترنتی اینتکس مشاهده کرده و یا به صورت حضوری به دفتر فروش مراجعه کرده و خرید های خود را انجام داده و مبل بادی تخت شو خود را از نزدیک مشاهده کنید .