اسب آبی بادی متحرک کودک

bestway 52220

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسب آبی بادیمتحرک کودک از سری محصولات بازی و سرگرمی بادی کودک می باشد که توسط شرکت چینی بست وی روانه ی بازار های جهانی شد . این محصول از پرطرفدارترین محصولات بازی سرگرمی می باشد که مناسب برای کودکان یک تا سه سال می باشد و می توانند با این اسب بادی روز خوشی را سپری کنند . جنس این محصول از وینیل دولایه می باشد که  با توجه به ضخامت 0.26 میلی متری خود دارای کیفیت بسیار قابل قبولی در برابر وزن کودک شما می باشد . این اسب آبی بادی دارای پایه های متحرک می باشد که کودک شما می تواند بر روی آن نشسته و به بازی بپردازد .

رنگ این محصول زرد همراه با پایه های متحرک و صندلی نارنجی است که با این ترکیب رنگی می تواند نظر کودک شما را به خوبی جلب کرده و خرید لذت بخشی برای شما به حساب بیاید . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که به هنگام بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل به وجود آمده استفاده کرده و با خیالی راحت به ادامه ی روز ادامه ی روز خود بپردازید . شما کاربران عزیز می توانید این محصول را از نمایندگی اصلی برند بست وی در ایران به نشانی تهران اینتکس خریداری کرده و با خیال بازی کردن کودکتان را تماشا کنید .

راهنمای خرید اسباب بازی بادی کودک

اسباب بازی های بادی کودک یکی از بهترین و مناسب ترین وسایل بازی و ابزار های محبوب کودکان می باشد که به واسطه طراحی بادی خود بسیار مناسب برای سنین کودکان می باشد چرا که هیچ آسیبی را به کودکان نمی رساند ، زیرا بدنه نرم و انعطاف پذیری داشته و در صورت برخورد محکم با آن ها نیز باز هم مشکلی برای کودکان به وجود نخواهد آمد . شرکت های بزرگی در سراسر دنیا اقدام به تولید و فروش اسباب بازی بادی کودک می کنند که شرکت بست وی یکی از آن هاست .اسب آبی بادی متحرک کودک نیز توسط برند بست وی تولید شده است .

در خرید محصولات بادی کودک حتما به رده سنی گفته شده محصول دقت داشته باشید . به عنوان مثال اسب آبی بادی متحرک کودک برای سنین 1 تا 3 سال طراحی شده است و استفاده از آن برای کودکان بزرگ تر از 4 سال توصیه نمی شود چرا که این محصول دارای یک ابعاد ثابت و همچنین تحمل وزن خاصی می باشد که عمدتا کودکان سنین بیشتر نمی توانند از آن استفاده کنند . همچنین سعی کنید تا با علایق کودکان این محصولات را خریداری کنید . با توجه به نحوه بازی اسب آبی بادی متحرک کودک بیشتر کودکان علاقه زیادی به آن دارند .

ویژگی ها و خصوصیات اسب آبی بادی متحرک کودک

از ویژگی های خوب اسب آبی بادی متحرک کودک که مواردی از آن را در بخش های قبل اشاره کردیم ، می توان به استفاده از آن در محیط های خارج از خانه اشاره کرد . حجم بسته بندی و وزن سبک این محصول سبب شده است تا به راحتی بتوانید آن را در سفر ها نیز به همراه خود ببرید . نوع جنس محصول در برابر دماهای مختلف محیطی و همچنین اشعه های مضر خورشیدی و رطوبت مقاوم است . از این رو شما می توانید از اسب آبی بادی در استخر ها و در حمام استفاده کنید بدون اینکه آسیبی ببیند . البته توجه داشته باشید که این محصول تعادل خوبی روی آب ندارد ، اما اگر با دست آن را کنترل می کنید می توانید کودک را روی آن سوار کرده و بر روی آب شناور کنید .

آسیب ها و تعمیرات اسب آبی بادی متحرک کودک

با توجه به داشتن ساختار بادی و همچنین استفاده از بدنه تقریبا نازک و لایه لایه ، سبب شده است که اسب آبی بادی متحرک کودک در برابر ضربه ها مخصوص ضربه با اجسام تیز و با برخورد با آن ها آسیب ببیند . لذا بهتر است که در هنگام بازی کودکان ، اینگونه از اشیاء را دور کنید . عمده آسیب هایی که در محصولات بادی ایجاد می شود می توان به سوراخ شدگی ها اشاره کرد ، این سوراخ ها سبب خروج هوا خواهد شد . بنابرایت نیاز است تا آن را تعمیر کنید . تعمیرات اسب آبی بادی متحرک کودک به مانند تعمیرات و پنچرگیری بیشتر محصولات بادی است که می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی مخصوص محصولات بادی ، بدنه آسیب دیده را ترمیم کرده و مانع از خروج باد شوید .

توجه داشته باشید که پارگی های وسیع غیر قابل تعمیر خواهند بود . در کنار این محصول برچسب تعمیرات قرار گرفته است که خودتان نیز می توانید با استفاده از آن بخش آسیب دیده را تعمیر کنید . اما در صورت نیاز می توانید محصول آسیب دیده خود را جهت تعمیرات برای فروشگاه اینتکس ارسال کنید تا به صورت تخصصی تر و بهتر این تعمیرات را انجام دهند . در صورت نیاز به برچسب تعمیرات بیشتر می توانید این برچسب ها را با عنوان بسته تعمیرات به صورت اینترنتی ، حضوری و تلفنی از فروشگاه اینتکس سفارش دهید .

اسب آبی بادی متحرک کودک از سری محصولات بادی طراحی شده برای سنین کودکان می باشد که می توانند با استفاده از آن ها به بازی های شاد و مفرح بپردازند . اسباب بازی های بادی به دلیل داشتن بدنه ای نرم و انعطاف پذیر از ایمن ترین وسایل و اسباب بازی می باشند که کودکان به خصوص کودکان سنین پایین می توانند از آن ها استفاده کرده و لحظات شادی را با آن سپری کنند . بنابراین اگر کودک خردسالی دارید که به دنبال وسیله ای دوست داشتنی برای بازی آن ها هستید ، بدون شک اسب آبی بادی متحرک کودک گزینه خوبی برای آن ها خواهد بود . شرکت تولید کننده این این محصول را برای سنین یک الی سه سال مناسب دانسته است . در ادامه بیشتر با این محصول دوست داشتنی و محبوب آشنا خواهیم شد .

طراحی و ساخت اسب آبی بادی متحرک کودک

با توجه به نام محصول می توان گفت که اسب آبی بادی متحرک کودک دارای طراحی بادی بوده و ساختار باد شونده دارد ، لذا برای استفاده بایستی آن را راه اندازی کرد تا کودکان از آن استفاده کنند . این محصول بادی به صورت یک اسب آبی عروسکی با شکل ظاهری بسیار مشابه به این حیوان ساخته شده است که در قسمت پشتی آن نشیمنگاهی به منظور قرار گرفتن کودک طراحی شده است که بخش زیرین و پاهای اسب آبی به صورت گهواره ای طراحی شده است تا کودک بتواند با تکان دادن خود ، دورانی در اسباب بازی ایجاد کرده و تاب بخورد ، به همین دلیل نیز به این اسب آبی بادی کودک ، اسباب بازی متحرک گفته می شود .  در قسمت کناره های سر عروسکی اسب آبی ، دو دستگیره قرار داده شده است که کودک می تواند با گرفتن آن تعادل خود را به خوبی حفظ کند . از سوی دیگر در بخش های کناری نیز جاپایی تعبیه شده است که کودک می تواند پاهای خود را بر روی آن قرار دهد .

جنس اسب آبی بادی متحرک کودک

برای ساخت اسب آبی بادی متحرک کودک از وینیل استفاده شده است . بست وی تولید کننده محصول فوق به دلیل ویژگی های خاص وینیل از این جنس برای ساخت اسب آبی بادی متحرک کودک استفاده کرده است . وینیل که با نام های دیگری چون پی وی سی و پلاستیک طبیعی منعطف شناخته می شود یکی از بهترین مواد پلاستیکی است که به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی بسیار سازگار با سلامت انسان به خصوص سلامت پوست می باشد ، به همین دلیل نیز بست وی به دلیل طراحی این محصول برای کودکان سنین پایین از وینیل استفاده کرده است .تمامی بخش های این اسب آبی بادی از وینیل می باشد . دستگیرها از پلاستیک سفت ساخته شده است .

نحوه راه اندازی اسب آبی بادی متحرک کودک

اسباب بازی بادی کودک در ابتدا به صورت بسته بندی شده و داخل کارتن برای شما ارسال می شود ، لذا به منظور استفاده نیاز است تا آن را راه اندازی کنید . بنابراین تولید کننده در بدنه اسب آبی بادی متحرک کودک دریچه هایی به برای راه اندازی محصول بادی در نظر گرفته است که می توانید به وسیله پمپ های باد نیز آن را راه اندازی کنید . با توجه به ابعاد کوچک و ظرفیت کم آن حتی نیازی به پمپ تصفیه نخواهد بود ، اما اگر برای سهولت بیشتر به پمپ باد نیاز دارید ، بهترین گزینه پمپ باد دستی سایز کوچک می باشد که نمونه هایی از آن را می توانید در فروشگاه تهران اینتکس مشاهده کنید .

توصیه های مهم نگهداری از اسب آبی بادی متحرک کودک

محصولات بادی به دلیل داشتن ساختار بادی و همچنین بدنه تقریبا نازک ، در برابر برخورد با اجسام تیز آسیب پذیر هستند ، به همین دلیل نیز نیاز به مراقبت و نگهداری دارند . کودکان به دلیل بازیگوشی ممکن است اسباب بازی های خود را پرتاب کنند و یا با اجسامی به آن ها ضربه بزنند ، لذا زمانی که از اسب آبی بادی متحرک کودک استفاده می شود ، بهتر است وسایل و اشیاء تیز و آسیب رسان را دور کنید .

این اسباب بازی مناسب برای خانه بوده و در صورت استفاده در بیرون از خانه مانند حیاط حتما باید از زیرانداز استفاده کنید . به کودکان توصیه کنید که اسباب بازی بادی خود را گاز نگرفته و یا آن را چنگ نزنند . ناخن کودکان را کوتاه کنید . استفاده از این اسباب بازی کودک برای سنین بیشتر از 3 سال توصیه نمی شود زیرا وزن بالای آن ها ممکن است به محصول آسیب وارد کند .

 نوع تفریحی کودک
 طول 86 سانتی متر
 عرض 46 سانتی متر
 ارتفاع 63 سانتی متر
 وزن 1 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل رنگی
 جنس رویه وینیل رنگی
 جنس کلی بدنه وینیل
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی 
 سایر ویژگی ها دارای دو دستگیره برای حفظ تعادل کودک
 مناسب کودکان
 دارای دیوارهای با کیفیت
 دارای پایه متحرک
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...