استخر بادی آبی با سرسره و اسباب بازی

intex 57444 EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی آبیبا سرسره و آبشار و قلعه بادی (مجموعه بازی) چند کاره اینتکس یکی از بهترین وسیله های بادی برای تفریحات آبی و غیر آبی بوده که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش طرح چرم می باشد. محصولی با ابعاد بزرگ که در درون خود از اسباب بازی های بادی سبک مانند سرسره بادی سرخود، آبپاش، سایه بان، صندقچه و ... بهره می برد. البته برای استفاده از آبپاش می باسیت یک شلنگ آب را به محفظه ورودی آن وصل نمایید. همچنین همراه این قلعه بادی چند توپ پلاستیکی برای تفریحات بیشتر فرزندانتان قرار داده شده است.

استخر بادی آبی با سرسره و آبشار واسباب بازی های بادیتولید سال 2014 شرکت اینتکس با قیمت بسیار مناسب همراه با توپ ، پمپ هوا ، برچسب تعمیر با ظرفیت : 216 لیتر . این استخر بادی جدید ترین محصول شرکت اینتکس میباشد که در سال جاری تولید و عرضه شده است ، یک وسیله بسیار مهیج و سرگرم کننده بادی برای کودکان است که میتوان گفت جزو برترین استخر بادی اینتکس میباشد ، ظاهر این استخر در مقایسه با دیگر استخر های بادی اینتکس کاملا" متفاوت است و دارای امکانات بیشتری نسبت به دیگر محصولات است .

این محصول دارای سرسره بادی و 10 عدد توپ پلاستیکی و همچنین صندوقچه بادی نصب شده بر روی بدنه استخر میباشد که میتوان یک مجموعه بازی کامل را به کودکان نوید دهد ، رنگ بندی شاد آن مناسب با سلیقه کودکان است . جنس بدنه استخر بادی از پلاستیک پی وی سی میباشد و کاملا" بی خطر و بدون حساسیت زایی برای بچه های عزیز میباشد.اگر قصد خرید اسباب بازی برای کودکان خود را دارید این محصول یک وسیله جذاب و بی نظیر برای انهاست ، تهران اینتکس مرکز فروش و نمایندگی استخر های بادی و اسباب بازی های بادی کودکان در ایران .

برند تولیدی استخر بادی آبی با سرسره و اسباب بازی

برند تولید کننده استخر بادی آبی با سرسره و اسباب بازی شرکت بزرگ اینتکس است که همواره نام آن در میان تولید کنندگان محصولات بادی می درخشد و به عنوان برترین تولید کننده محصولات بادی به شمار می آید . شرکت اینتکس سابقه بسیار زیادی در این زمینه داشته و یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین برند های تولید کننده است که محصولات بادی خود را با بهترین کیفیت و با استفاده از بهترین مواد تولید می کند و همچنین قیمت محصولات خود را پایین در نظر گرفته است که این موضوعات سبب آن شده است که شرکت اینتکس در کنار بست وی به بهترین برند های تولیدی محصولات بادی تبدیل شوند .

مراقبت و نگهداری از استخر بادی آبی با سرسره و اسباب بازی

از عوامل مهمی که می تواند سبب آسیب دیدن هر نوع محصولات بادی از هر برند با هر ضخامت لایه ای رخ دهد ، برخورد با اجسام تیز و برنده است که می تواند سبب سوراخ شدن یا پارگی بدنه محصول بادی شود ، به همین دلیل بهتر است تا به این موارد مهم توجه داشته باشید تا محصول بادی شما دچار مشکل نشود . یکی از مشکلاتی که عمدتا می تواند برای دارندگان استخر های بادی رخ دهد ، آسیب دیدن بخش کف آن می باشد که علت آن نیز عدم استفاده از زیر انداز و قرار دادن و راه اندازی محصولات بادی بر روی سطوح سنگی یا شنی و ... اشاره کرد . زمین های آسفالت نیز می تواند موجب آسیب دیدن شود . شما می توانید با جارو کشیدن بر روی سطح زمین و البته استفاده از زیرانداز از آسیب دیدن محصول بادی جلوگیری کنید . 

تعمیرات استخر بادی آبی با سرسره و اسباب بازی

شرکت اینتکس با توجه به اینکه محصولات بادی امکان آسیب دیدگی دارند ، برچسب هایی را به عنوان بسته تعمیراتی مخصوص محصولات بادی را ارائه کرده است که می توانید با تهیه آن به بهترین شکل تعمیرات را انجام دهید . توجه داشته باشید که در کنار استخر بادی آبی با سرسره و اسباب بازی این برچسب های تعمیراتی قرار دارد که می توانید از آن استفاده کنید .

در صورت نبود برچسب تعمیرات می توانید آن را از فروشگاه اینتکس نیز به سادگی به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی خریداری کنید . شما می توانید حتی برای تعمیرات بهتر و تخصصی تر محصول بادی خود را به دست نمایندگی اینتکس بسپارید تا تعمیرات بهتر و عالی تر صورت گیرد . برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

استخر بادی آبی با سرسره و اسباب بازی یکی از بزرگترین و محبوب ترین استخر های بادی طراحی شده برند اینتکس می باشد که به صورت مجموعه تفریحات آبی ساخته شده است که می توانید با خرید آن ، هدیه ای ارزشمند و بسیار محبوب را به کودکان خود بدهید . استخر های بادی ، وسایل بادی بسیار ایمنی هستند که می تواند بستر های آبی بسیار خوبی را برای بازی های شاد و مفرح کودکان ایجاد کند که می توانید آن ها را در حیاط خانه یا ویلا ، مهد کودک ، حتی در طبقات آپارتمان یا پشت بام راه اندازی و استفاده کنید . رد سنی خاصی نیز برای استفاده از این محصول مطرح نبوده و البته بهتر است که کودکان خردسال با نظارت والدین به بازی و تفریح بپردازند . 

طراحی و ساخت استخر بادی آبی با سرسره و اسباب بازی

همانطور که در بخش های ابتدایی اشاره کردیم ، استخر بادی آبی با سرسره و اسباب بازی به صورت مجموعه تفریحات آبی طراحی شده است که شامل یک استخر بزرگ با طول 249 سانتی متری و عرض 191 سانتی متری می باشد که شامل سرسره بادی در کنار خود است ، این سرسره بادی قابلیت جدا شدن از استخر را داشته و شما می توانید به دلخواه کودک آن را راه اندازی کنید و یا اصلا آن را باد نکنید تا فضایی نیز از استخر بادی گرفته نشود .

کیفیت این سرسره بادی بسیار بالا بوده و به سادگی می تواند وزن بالا را تحمل کند ، زیرا ساختار لایه لایه داشته و می تواند در برابر وزن کودکان مقاوم باشد . همچنین در بخش دیگر استخر بادی ، صندوقچه ای بادی قرار دارد که کودکان می توانند وسایل خود را در آن بخش قرار بدهند و حتی توپ های رنگی که در کنار محصول موجود است را به داخل صندوقچه پرتاب کرده و نشانه گیری کنند . قسمت کف استخر آبی رنگ بوده که با پر کردن استخر با  آب می تواند آبی تر و زیبا تر دیده شود . لبه های کناری استخر نیز زرد رنگ بوده که طراحی چاپی زیبایی بر روی آن نقش بسته است .

در لبه استخر بادی ، یک درختچه و یک دروازه قرار دارد که بخش دروازه آن دارای یک آبشار بوده که البته آن بخش مجهز به آبپاش نیز می باشد که می توانید با اتصال آن به شلنگ باغ ، فوران آب داشته باشید تا اینچنین در روز های گرم تابستانی ، کودکان بتوانند خنک شوند . لبه بادی استخر دارای ارتفاع خوبی بوده و توانسته عمق مناسبی را برای بازی و تفریحات آبی کودکان فراهم کند . کودکان می توانند به همراه دوستان خود با این استخر بازی کنند ، زیرا ابعاد بزرگی داشته و می تواند فضای خوبی را در اختیار کودکان قرار دهد . 

جنس بدنه استخر بادی آبی با سرسره و اسباب بازی

شرکت اینتکس برای تولید تمامی بخش ها از جمله خود استخر بادی ، سرسره بادی ، صندوقچه ، درختچه و دروازه این مجموعه تفریحی بادی از موادی به نام pvc استفاده کرده است . پی وی سی ها موادی کاملا ضدآب هستند که با وجود لایه های نازک خود دوام بالا و انعطاف پذیری خوبی دارند که به خوبی می توانند در برابر فشار و ضربه مقاوم باشند .

از ویژگی های خوب پی وی سی می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد که سبب شده است تا اینتکس از آن برای تولید بدنه استخر بادی استاده کند . همچنین این جنس ضد حساسیت بوده و آسیبی به پوست وارد نمی کند . البته کف این استخر به دلیل اینکه بیشتر با زمین در تماس بوده و در معرض ساییدگی قرار دارد ، به صورت دولایه طراحی شده است .

نحوه راه اندازی استخر بادی آبی با سرسره و اسباب بازی

راه اندازی استخر بادی آبی با سرسره و اسباب بازی کاری ساده و آسان است که می توانید با استفاده از پمپ باد بهتر و سریع تر اینکار را انجام دهید . اما قبل از راه اندازی توصیه می کنیم که از زیرانداز های نرم برای قرار دادن استخر بادی بر روی آن استفاده کنید . همچنین قبل از راه اندازی سطح زمین راه تمیز کنید . در ابتدا بخش لبه های بادی استخر را راه اندازی کنید و سپس نوبت به سرسره بادی و صندوقچه خواهد رسید ، کف این استخر غیر بادی بوده و نیازی به راه اندازی نخواهد داشت 

 نوع خانگی
 طول 249 سانتی متر
 عرض 191 سانتی متر
 ارتفاع 109 سانتی متر
 ظرفیت آب 216 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپخیر
نوع پمپ -
 وزن 5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 دارای سرسره بادی
 دارای آبپاش
 دارای وسیله بازی بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، توپ پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...