استخر شن بازی کودک

Intime sand pool

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر شن بازی کودک از نمونه استخر ها و اسباب بازی های بادی شرکت اینتایم می باشد که با طراحی متفاوت و ظاهری شبیه به استخر های آب ، تولید شده است . این استخر شن دارای دیواره های مقاوم تری بوده به طوریکه شما می توانید به جای پر کردن آن از آب ، از شن استفاده کنید . شن بازی یکی از دوست داشتنی ترین بازی های کودکانه است که تنها کودکان با سفر به مناطق ساحلی می توانند به آن بپردازند ، اما امروزه به دلیل زندگی شهری و دور بودن بیشتر افراد از نوار های ساحلی کشور ، دسترسی به شن ساحل و بازی کودکان با شن ها کم تر شده و آن ها از این بازی های شاد و مفرح بی نصیب هستند ، از این رو شرکت بزرگ اینتایم که در زمینه تولید و فروش محصولات بادی در سراسر دنیا فعالیت دارد ، استخر های بادی را با عنوان استخر شن بازی کودک طراحی کرده است تا بتوانید داخل آن را با شن پر کنید تا کودک بتواند در خانه و حیاط منزل به بازی بپردازد .

بدنه این استخر شن نیز به مانند ساخت استخر های بادی دیگر از pvc ساخته شده است ، اما تفاوت عمده ای میان بدنه استخر شن با دیگر محصولات بادی وجود دارد ، آن هم ضخامت بالای بدنه و همچنین ساختار برزنتی استخر شنی دارد ، چرا که شن سخت تر از آب بوده و نیازمند استخر شن این است که بدنه آن از ضخامت و کیفیت بالایی برخوردار باشد . از این استخر حتی می توان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد ، شما می توانید با خرید توپ های بادی رنگی کوچک تمام استخر را از توپ های رنگی پر کرده و استخر را به استخر توپ تبدیل کنید . راه اندازی این استخر بسیار ساده و سریع است چرا که تنها بایستی بدنه آن را باد کنید . این استخر ها قابل تعمیر شدن هستند و در صورت آسیب دیدن بدنه می توانید آن را پنچر گیری کنید .  این استخر شن بازی در ابعاد 2 متر در 2 متر ساخته شده است اما نمونه بزرگ تر آن یعنی 2 متر در 3 متر نیز در فروشگاه موجود است . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید و همچنین نقد و بررسی کامل استخر شن بازی کودک را مطالعه نمایید .

استخر شن بازی کودک از سری استخر های بادی متفاوت شرکت اینتایم می باشد که به برخلاف دیگر استخر های بادی به منظور استخر شن و استخر توپ طراحی شده است . استحکام و مقاومت بالایی که بدنه این استخر شن بازی دارد ، به شما اجازه می دهد تا داخل آن را با استفاده از شن و ماسه نرم پر کنید . شن بازی یا همان خاک بازی یکی از جذاب ترین بازی ها و تفریحات می باشد که کودکان علاقه بسیار زیادی به آن دارند ، اما به دلیل اینکه بیشتر مردم به زندگی شهری روی آورده اند و از شهر های ساحلی دور هستند ، کودکان دیگر از این بازی های شاد و دوست داشتنی دور شدند ، اما شرکت اینتایم با طراحی استخر شن بازی کودک بستر مناسبی را برای کودکان شهری فراهم کرده است تا شما بتوانید با خرید استخر شن بازی کودک با قیمت ارزان ، بستر های بازی را برای کودکان خود در حیاط خانه و ... ایجاد کنید . در ادامه مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی جامع ، ویژگی ها و خصوصیات ساختاری استخر شن بازی کودک را مورد بررسی قرار دهیم .

تولید و ساخت

می توان گفت که نحوه تولید و ساخت استخر شن بازی کودک به مانند استخر های بادی آب می باشند ، اما تفاوت هایی نیز در ساختار استخر وجود دارد . این استخر شن دارای ارتفاع به نسبت کمتری است چرا که کودک قصد فرو رفتن به داخل آب را ندارد ، از این رو شرکت اینتایم ارتفاع مناسبی را جهت پر کردن شن در نظر گرفته است . اینتایم ، استخر شن بازی کودک فوق را در دو نوع مربعی و مستطیلی ساخته است که نمونه مستطیلی آن بزرگ تر می باشد . نوع مربع آن 2 در 2 متر و نمونه مستطیلی آن 2 در 3 متر می باشد . این استخر شن دارای دریچه تخلیه نمی باشد ، بنابراین نیاز است تا برای تخلیه شن از سطل و ... استفاده کنید . کف قسمت استخر بادی نیست ، اما لبه های کناری آن که به رنگ آبی می باشد ، به صورت بادی طراحی شده است . این لبه ساختار یک تکه داشته و دارای یک محفظه و دریچه می باشد . قسمت کف استخر نیز از ساختار دولایه برخوردار می باشد ، چرا که اینتایم با این کار سعی داشته تا ضخامت بیشتری را به کف استخر ببخشد .

جنس استخر شن

اینتایم نیز به مانند بسیاری از شرکت های بزرگ و مطرح محصولات بادی چون بست وی و اینتکس برای ساخت استخر شن بازی کودک از جنس pvc استفاده کرده است ، پی وی سی از جمله مواد لاستیکی با قدرت کششی بالا می باشد که می تواند در برابر ضربه ها مقاوم باشد و حتی می تواند فشار های وارده را به خوبی تحمل کند . این جنس در برابر نور مقاوم است و از آن مهم تر در برابر رطوبت نیز مقاوم می باشد . اما این جنس به دلیل ساختار ضعیف و اسیب پذیری که در برابر اجسام تیز و برنده دارد ، اینتایم رویه ضخیم تر دیگری برای بدنه استخر شن بازی کودک در نظر گرفته است ، این رویه که از جنس برزنت می باشد ، محافظ بسیار خوبی برای بدنه اصلی pvc می باشد تا حتی در صورت استفاده از استخر به عنوان استخر شن ، آسیبی به بدنه وارد نشود و طول عمر آن بالا باشد . قسمت کف آن نیز از این رویه پوشیده شده است .

راه اندازی استخر

شما می توانید برای راه اندازی سریع تر و ساده تر استخر شن کودک ، از تلمبه ها و پمپ های باد دستی مخصوص محصولات بادی استفاده کنید ، قیمت پمپ های باد دستی چندان زیاد نبوده و شما می توانید با هزینه کم این پمپ های دستی را از نمایندگی اینتکس خریداری کنید . برای باد کردن استخر ، دریچه ای در لبه استخر قرار گرفته است که از آن طریق می توانید اقدام کنید . بهتر است استخر شن خود را در محلی قرار دهید که رفت و آمد زیادی نباشد ، چرا که در صورت پر کردن استخر از شن ، جابجایی آن کمی سخت خواهد شد . شما می توانید با استفاده از زیرانداز کف استخر را نرم تر کنید تا آسیبی به آن وارد نشود . بهتر است میزان باد استخر را تنظیم کنید ، چرا که باد زیاد و یا باد کم برای بدنه استخر خوب نیست . پس از راه اندازی شما می توانید استخر را با خاک تمیز پر کنید ، مناسب ترین نوع خاک خاک رس ، شن ریز ساحلی و خاک الک شده تمیز می باشد . شما می توانید حتی از استخر به عنوان استخر توپ استفاده کنید ، برای اینکار نیز شما می توانید توپ های بازی را به تعداد زیاد خریداری کنید .

تعمیرات استخر شن

این استخر بادی در صورتی که دچار آسیب دیدگی شود ، شما می توانید آن را تعمیر کنید . البته از آن جا که این استخر بادی به منظور استخر شن استفاده می شود ، ایجاد سوراخ ریز در کف چندان اهمیت نداشته و در صورت آسیب دیدن لبه های بادی نیاز است تا استخر را تعمیر کنید . برای اینکار بسته های تعمیراتی وجود دارد که با استفاده از لیبل و چسب مخصوص می توانید اقدام به پنچر گیری قسمت سوراخ شده استخر کنید . در صورت پارگی وسیع ، استخر غیر قابل تعمیر خواهد بود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...