موضوع مقاله : استخر پیش ساخته جهت باغ

استخر پیش ساخته به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد ، می تواند یک گزینه فوق العاده برای استفاده در باغ ها ، ویلا ها و منزل شما باشد و از آن جا که به صورت یک پکیج کامل ارائه می شود و شما می توانید استخر های پیش ساخته را با قیمت ها و هزینه های پایین تری داشته باشید ، یک خرید معقولانه برای شما خواهد بود . استخر های پیش ساخته به واسطه نوع طراحی که دارند ، قابلیت اجرا و نصب در تمامی سطوح و در تمامی فضاها را داشته و برای همین است که محبوبیت فوق العاده زیادی را داشته و شما پس از مدتی استفاده ، می توانید حتی استخر را باز کرده و در آن را در جای جدیدی راه اندازی کنید و حتی آن را بسته بندی و نگهداری کنید . بدین ترتیب شما این امکان را خواهید داشت که تصمیم بگیرید که آیا از استخر پیش ساخته استفاده خواهید کرد و یا به دنبال ساخت استخر های بتنی خواهید بود . به طور حتم ساخت استخر های بتنی می تواند دردسر های خاص خود را داشته باشد ، به طوریکه نصب استخر پیش ساخته در باغ می تواند ظرف دو ساعت انجام شود تا شما شرایط استفاده از استخر پیش ساخته خود را داشته باشید . 

برای همین ، فروشگاه اینتکس که بزرگترین فروشگاه استخر پیش ساخته در ایران می باشد ، قصد دارد تا مراحل نصب استخر پیش ساخته در باغ را به شما عزیزان آموزش دهد تا بتوانید به سادگی آن ها را راه اندازی کرده و با این مراحل به طور کلی آشنا شوید . شما می توانید استخر پیش ساخته خود را در هر سطوحی که صاف باشد راه اندازی کنید ، بنابراین فرقی ندارد که شما قصد دارید که استخر پیش ساخته را در حیاط خانه ، محیط باغ و ... راه اندازی کنید . ولی باید توجه داشته باشید که یک زمین صاف و مسطح را انتخاب کنید و همچنین زمینی که برای راه اندازی استخر پیش ساخته در نظر می گیرید بایستی کاملا تمیز و بدون کثیفی ها و ... باشد . دلیل اینکه گفته می شود استخر پیش ساخته را در زمین صاف راه اندازی کنید این است که در صورت شیبدار بودن زمین ، آب داخل استخر به قسمت پایین تر استخر پیش ساخته سرازیر شده و در این حالت شما شرایط بدی را برای راه اندازی خواهید داشت و از طرفی به دیواره های استخر پیش ساخته فشار زیاد وارد خواهد شد که گاها منجر به آسیب دیدگی می شود . 


ولی اگر زمین صافی را انتخاب کنید ، هرگز چنین مشکلی برای استخر پیش ساخته به وجود نخواهد آمد و شما می توانید سال های سال از استخر پیش ساخته خود به صورت مداوم استفاده کنید . نکته دیگری که اشاره شد ، این است که زمین باید تمیز باشد ، یعنی نباید سنگ ریزه و یا شاخ و برگ درختی در سطح زمین باشد ، برای همین شما این امکان را خواهید داشت که از آسیب رسیدن به کف استخر جلوگیری کنید . با پر شدن استخر پیش ساخته ، فشار زیادی به کف استخر وارد می شود و در صورت تمیز نبودن کف استخر ، آسیب به آن وارد خواهد شد . به همین منظور است که شرکت های تولید کننده استخر های پیش ساخته عمدتا زیرانداز های مخصوصی را برای استخر پیش ساخته در نظر می گیرند که می توانید از آن ها استفاده کنید . البته شما می توانید از زیرانداز های ضخیم تر و یا زیرانداز های مجزایی استفاده کنید . به عنوان مثال شما می توانید از تاتامی و یا چمن مصنوعی نیز استفاده کنید . بنابراین کاملا سلیقه ای خواهد بود . 


پس از در نظر گرفتن این موارد و رفع کردن آن ها ، شما می توانید استخر پیش ساخته را در باغ خود نصب کنید . استخر های پیش ساخته چند مدل دارند که یکی از آن ها به استخر پیش ساخته ایزی ست معروف است و دیگری با نام استخر پیش ساخته فریمی . راه اندازی و استفاده از استخر ایزی ست بسیار آسان تر بوده و نیازی به آموزش خاصی نبوده و شما باید تنها بخش بادی استخر ایزی ست را باد کرده و سپس پمپ را به آن متصل نموده و پس از آن ، استخر را با آب پر کنید تا راه اندازی شود . ولی نصب استخر پیش ساخته فریمی تا حدودی سخت تر بوده و برای همین در کنار این نوع استخر ها ، عمدتا از سوی شرکت های سازنده دی وی دی های آموزشی برای نصب استخر پیش ساخته قرار داده شده است که می توانید آن ها را مشاهده کرده و گام به گام آن را انجام دهید . زیرا این نوع استخر ها فریم داشته و پایه ها باید به درستی نصب شود . شما عزیزان می توانید برای نصب استخر پیش ساخته خود حتی از فروشگاه اینترنتی اینتکس کمک بگیرید . فروشگاه اینتکس علاوه بر فروش استخر پیش ساخته خود ، خدماتی همچون نصب استخر پیش ساخته در باغ و هر جای دیگری را نیز ارائه کرده است . 

برای همین تنها کافیست که در هنگام خرید استخر پیش ساخته خود ، به فروشگاه اعلام کرده و مشخص کنید که نصب استخر پیش ساخته را در محل مورد نظر شما انجام دهند . راه اندازی و نصب استخر پیش ساخته توسط فروشگاه اینتکس در سراسر ایران انجام می شود و خدمات آن تنها برای تهران و شهر های نزدیک نخواهد بود . راه اندازی و نصب استخر پیش ساخته می تواند 1 الی 2 ساعت به طول بیانجامد . نصب استخر پیش ساخته توسط فروشگاه اینتکس به صورت کاملا حرفه ای صورت گرفته و شما می توانید با اطمینان خاطر از استخر های پیش ساخته خود برای مدت طولانی استفاده کنید ، بدون اینکه نگران آسیب دیدن استخر پیش ساخته باشید . یک موردی که باید در هنگام خرید استخر پیش ساخته توجه داشته باشید این است که استخر پیش ساخته خود را بسته به فضایی که در اختیار دارید انتخاب کنید ، یعنی اگر فضای باغ شما بزرگ است می توانید استخر پیش ساخته بزرگ را انتخاب کنید . معمولا تمامی استخر های پیش ساخته بزرگ مجهز به پمپ تصفیه آب هستند و شما می توانید برای تصفیه کردن آب از آن ها استفاده کنید . نصب و راه اندازی پمپ تصفیه آب را نیز می توانید توسط فروشگاه اینتکس انجام دهید . برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس بگیرید و سوالات و موارد خود را مطرح کنید .