استخر پیش ساخته بست وی با طول 956

bestway 56479

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی با طول 956

استخر پیش ساخته بست وی با طول 956 سانتی متر یکی از بزرگترین و با کیفیت ترین استخر های بست وی بوده و از سری محصولات سال 2016 می باشد که دارای 488 سانتی متر عرض و 132 سانتی متر ارتفاع می باشد که مناسب برای ویلا و یا باغ می باشد . همراه با این استخر زیرانداز مخصوص استخر ، نردبان و درپوش برای جلوگیری از ورود زباله به داخل استخر وجود دارد . برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا راهنمایی درباره محصولات با همکاران ما تماس برقرار کنید.

استخر پیش ساخته بست وی با طول 956

استخر پیش ساخته 10 متری بست وی بزرگترین استخر پیش ساخته تولید شده برای استفاده به عنوان استخر شنا و حتی استخر پرورش ماهی بوده که از کیفیت ساخت بسیار بالایی بهره مند می باشد. محصولی که قابلیت نصب در هر مکانی از جمله منزل ، باغ و مکان های ورزشی داشته و به عنوان یکی از استخر های پرتابل و استخر های پیش ساخته آماده در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. محصولی که همانند مدل های دیگر خود از قابلیت نصب به صورت توکار نیز برخوردار خواهد بود. این نوع استخر ها دارای کیفیت بالایی نسبت به قیمت خود بوده به همین دلیل در مقابل استخر های بتنی و یا چوبی مقرون به صرفه تر خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت چنین استخر هایی به صورت مستطیلی بوده که از دو قسمت اصلی برخوردار می باشد. بدنه اصلی و فریم های مخصوص برای نصب بدنه که در صورت نبود هر کدام نصب این نوع استخر آماده غیر ممکن خواهد شد. محصولی که دارای طراحی داخلی کاشی وار بوده و از دو دریچه آب تعبیه شده روی بدنه برای استفاده به عنوان ورودی و خروجی آب بهره مند است. بر روی این دریچه های آب این محصول می توان انواع پمپ های تصفیه آب را به استخر وصل کرد. گرچه این استخر به همراه خود یک پمپ تصفیه آب شنی داشته که به این استخر قابل نصب خواهد بود. اما طراحی و ساخت بدنه این استخر به گونه ای بوده که علاوه بر نصب روکار از قابلیت نصب تو کار نیز برخوردار خواهد بود. البته برای این کار نیاز به حفر زمین خواهد بود.

جنس بدنه و فریم های استخر

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا از نوع الیاف شمعی برزنتی بوده که از ضخامت بسیار مناسبی برخوردار است. بدنه ای که دارای یک لایه PVC در قسمت داخل بدنه خود بوده که محلی نرم برای این کالا به همراه خواهد داشت تا هنگام استفاده از استخر به بدن مصرف کننده آسیبی وارد نکند. جنس بدنه استخر 10 متری بست وی با وجود ضخامت و قدرت بالای خود از انعطاف قابل قبولی برخوردار بوده که امکان جمع کردن آن در حجم و اندازه کمتری را به ارمغان خواهد آورد. این ویژگی موجب می شود تا امکان حمل و جا به جایی آن آسوده تر باشد. جنس فریم های نگهدارنده بدنه از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که بر خلاف سبک وزن بودن از مقاومت و تحمل وزن بالایی برخوردار می باشند. این پایه ها کاملا ضد زنگ بوده و در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم خواهد. بدنه اصلی نیز در صورت قرار گرفتن در فضای باز آسیبی به آن وارد نخواهد شد. همچنین قابلیت استفاده از آب های با دمای مختلف در آن وجود خواهد داشت.

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد استخر مستطیلی بست وی برابر (طول: 956 سانتی متر ، عرض: 488 سانتی متر ، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده که بزرگترین استخر پیش ساخته آماده شرکت بست وی محسوب می شود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این استخر بوده اما پایه های بیرونی آن در ابعاد ذکر شده حساب نشده است. به همین دلیل برای نصب استخر به صورت توکار می بایست از هر طرف 80 الی 100 سانتی متر بیشتر عمل حفاری انجام شود. زمانی که این استخر را جمع کنید ابعاد آن بسیار کمتر شده به گونه ای که در صندوق عقب خودرو نیز جای خواهد گرفت. اما ارتفاع ذکر شده برای این استخر 132 سانتی متر بوده که عمق مفید 120 سانتی متری به همراه خواهد داشت. این مقدار عمق می تواند شامل حجم 90 درصدی داخل بدنه باشد. حجم بدنه ای که قادر است تا 52231 لیتر آب در درون خود جای دهد. این مقدار آب سبب می شود تا وزن این محصول را بسیار زیاد افزایش داده بنابراین باید در محلی مطمئن و مقاوم نصب شود. وزن بسته بندی آن نیز با احتساب تمام لوازم همراه استخر 225.2 کیلوگرم خواهد بود. بسته بندی مکعب مستطیلی که برای حمل کامل آن نیاز به وسیله نقلیه باری خواهد بود.

اقلام همراه

استخر 10 متری بست وی شامل لوازم جانبی بسیار مهمی در بسته بندی خود بوده که برای استفاده در هر نوع استخر پیش ساخته بسیار کاربردی خواهد بود. یکی از مهمترین لوازم همراه این محصول داشتن پمپ تصفیه آب شنی بوده که در بزرگترین سایز خود تولید شده است. این پمپ تصفیه دارای قدرت تصفیه آب بسیار بالایی بوده که عمل شفاف سازی را نیز به وسیله شن مخصوص انجام می دهد. اقلام مهم دیگری که این استخر از آنها برخوردار بوده داشتن درپوش و زیرانداز می باشد. این دو لوازم در مراقبت و نگهداری هر چه بهتر استخر مربوطه کمک شایانی خواهد کرد. همچنین از ورود گرد و غبار به داخل آب نیز به خوبی جلوگیری خواهد کرد. البته برای استفاده از زیر انداز های قوی تر می توان از تاتامی های 1 در 1 متر که توسط شرکت اینتکس عرضه شده نیز استفاده نمود. نردبان از دیگر لوازم همراه این محصول تفریحی و صنعتی بوده که به صورت مجزا نصب شده و برای این استخر استفاده می شود. یک پک آموزشی که شامل دفترچه راهنما و DVD آموزش تصویری بوده نیز در کنار استخر قرار داده شده است.

جمع بندی

استخر پیش ساخته 10 متری بست وی یکی از با کیفیت ترین و بزرگترین استخر های آماده و قابل حمل فریمی با طراحی بدنه مستطیلی بوده که برای استفاده در مکان های مختلف به صورت روکار و توکار عرضه می شود. محصولی که دارای کیفیت بدنه بسیار بالایی بوده و از لوازم کامل برخوردار است. محصولی که علاوه بر تفریحات آبی می تواند برای صنعت پرورش ماهی و حتی ذخیره آب در کشاورزی نیز استفاده شود. این کالا توسط نصاب های شرکت اینتکس در هر نقطه ای از کشور قابل راه اندازی خواهد بود. همچنین در صورت راه اندازی این استخر ها توسط نصاب های شرکت اینتکس از 1 سال ضمانت و 4 سال خدمات پس از فروش بهره مند خواهد شد.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب52231 لیتر
طول956 سانتی متر
عرض488 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپ------
درپوش
نردبان
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
دارای گارانتی
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...