استخر پیش ساخته 10 متری جدید intex

intex 28372NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
115,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 10 متری جدید intex

استخر پیش ساخته 10 متری intex بزرگترین استخر پیش ساخته تولید شده به وسیله این شرکت بوده که از طراحی بدنه مستطیلی شکل با فریم ها یا همان پایه های مجزا برخوردار می باشد. این استخر یکی از پر کاربرد ترین استخر های آماده و قابل حمل بوده که می تواند برای انواع تفریحات آبی و کاربرد های صنعتی مانند پرورش ماهی و یا در صنعت کشاورزی از کاربرد فراوانی بهره مند بوده و پاسخگوی بسیاری از نیاز های کاربران باشد. این استخر نیز همانند دیگر مدل های خود ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی بوده و از پایه هایی آلومینیومی ضد زنگ برخوردار است. این استخر کیفیت و استحکام بدنه بالایی داشته و با خیالی آسوده می توان در فضای باز حتی به شکل توکار نصب و استفاده کرد. استخری که دارای لوازم جانبی کاملی بوده و در یک بسته بندی تولید و عرضه می شود.

بزرگترین استخر های آماده شرکتی در واقع همان استخر های پیش ساخته می باشند که از نامشان نیز مشخص است . این استخر های آماده و از قبل طراحی شده ، استفاده راحتی داشته و راه اندازی آن تنها چند ساعت زمانبر خواهد بود ، برای همین دیگر دسترسی برای داشتن یک استخر ویلایی بزرگ را نخواهید داشت . به ویژه که قیمت خرید استخر پیش ساخته بسیار مقرون به صرفه تر از ساخت استخر های سایز بزرگ بتنی دارد ، بنابراین شما می توانید با یک بار هزینه این استخر های پیش ساخته را به همراه پکیج کامل خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان آن را نصب کنید . معمولا استخر های ویلایی ابعادی به مانند استخر پیش ساخته جدید اینتکس دارد که طول آنها به ده متر می رسد . بنابراین اگر فضای کافی در خانه یا ویلای خود دارید ، می توانید از استخر پیش ساخته استفاده کرده و لحظه های خوشی را با آن رقم بزنید . 

به طور دقیق طول استخر پیش ساخته ده متری اینتکس به 975 سانتی متر می رسد که معروف به استخر ده متری می باشد ، البته که در هنگام راه اندازی ، پایه های استخر به دلیل بیرون زدگی که دارد ، فضایی ده متری نیاز داشته تا به صورت کامل راه اندازی شود . همچنین این استخر دارای عرض 488 سانتی متری است تا به یک استخر بزرگ و با فضای عالی باشد تا تعداد نفرات بیشتری بتوانند در کنار یکدیگر به شنا کردن و تفریحات آبی بپردازند . همانطور که اشاره شد ، این استخر مناسب برای شنا کردن خواهد بود ، دلیل آن هم این است که استخر پیش ساخته فوق دارای ارتفاع 132 سانتی متری می باشد ، بنابراین اگر شنا در استخر شنا کنید ، دست و پاهای شما با کف استخر برخوردی نخواهد داشت و بدین ترتیب می توانید آزادانه به اطراف و روبه جلو شنا کنید . طول عمر استخر پیش ساخته بسیار بالاست و شما سال ها می توانید از این استخر جدید و جذاب استفاده کنید .

استخر پیش ساخته 10 متری intex

یکی از جدید ترین استخر های پیش ساخته تولید شده توسط شرکت اینتکس استخر ۱۰ متری قهوه ای اینتکس بوده که بزرگترین استخر پیش ساخته این شرکت برای انواع تفریحات آبی و همچنین استفاده برای صنعت کشاورزی و پروش ماهی بوده که از کیفیت ساخت و استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد. این استخر یکی از مناسب ترین محصولات آبی شرکت اینتکس بوده که با توجه به قابلیت نصب دو حالته خود به یکی از مناسب ترین استخر های آماده و قابل حمل تبدیل گشته است. این کالا دارای کیفیت بدنه و ضخامت بالایی بوده تا در برابر شرایط جوی مختلف از مقاومت لازم برخوردار باشد. این مدل از استخر های پیش ساخته نیز در ابعاد مختلفی تولید شده و از نظر طراحی بدنه نیز دارای طرح ها و ساختار مختلاف می باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول کافیست در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات کامل این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

طراحی این استخر پیش ساخته به صورت مستطیلی بوده و بدنه آن از دو قسمت اصلی تشکیل می شود. یکی بدنه اصلی و دیگری فریم های نگهدارنده بدنه بوده که در صورت نبود هر کدام امکان نصب این استخر وجود نخواهد بود. این بدنه دارای دریچه های مخصوص ورود و خروج آب بوده که بر روی بدنه اصلی تعبیه شده اند. به وسیله این دریچه ها می توان انواع پمپ های تصفیه آب را به این استخر متصل کرد. این استخر از فریم های متفاوتی برخوردار بوده که هر کدام در قسمت های متفاوتی از بدنه نصب می شوند. لبه استخر نیز دارای فریم هایی بزرگ بوده تا امکان نصب هر گونه لوزام جانبی مانند چراغ های استخر و یا سایه بان روی بدنه وجود داشته باشد. طراحی داخل استخرد به صورت کاشی وار بوده و زمان جاری نمودن آب درون آن شکل بسیار زیبایی به خود خواهد گرفت. یکی از تفاوت های اصلی در میان این استخر با نوع قبلی خود در رنگ بدنه بوده که باعث شده این استخر را به محصولی شیک تر تبدیل کند.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه این محصول از نوع PVC با الیاف شمعی داخل بدنه بوده و از رویه برزنتی برای قسمت بیرونی و رویه طرح چرم برای قسمت داخل بدنه استخر استفاده شده است. این بدنه دارای ضخامت بالایی بوده که در برابر دمای متفاوت آب و همچنین قرار گرفتن در زیر نورآفتاب دارای مقاومت بالایی خواهد بود. ویژگی دیگر بسیار خوب جنس بدنه این محصول مقاوم بودن آن در برابر ساییدگی می باشد. نه تنها این استخر بلکه مدل های همنوع این استخر نیز قابل استفاده در فضای باز و در شرایط جوی مختلف خواهد بود. برخلاف مقاومت و استحکام بالای جنس بدنه این استخر دارای انعطاف مناسبی بوده تا این کالا را در حجم و اندازه کوچکتری جمع کنید تا در نهایت حمل آن به وسیله انواع وسیله های نقلیه آسوده تر شود. اما فریم یا همان پایه های این استخر نیز از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که کاملا ضد زنگ و ضد آب می باشند. این فریم ها در اندازه های گوناگونی ساخته شده اند که هر کدام در قسمتی از بدنه اصلی نصب می شوند. این فریم ها با وجود داشتن وزن سبک از مقاومت و تحمل وزن بالایی برخوردار می باشند تا به راحتی وزن بالای آب درون استخر را تا هر زمان دلخواهی تحمل کنند.

ابعاد وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر پیش ساخته جدید اینتکس برابر (طول:‌ ۹۷۵ سانتی متر - عرض: ۴۸۸ سانتی متر - ارتفاع: ۱۳۲ سانتی متر) بوده که بزرگترین ابعاد در میان استخر های پیش ساخته اینتکس محسوب می شود. این ابعاد شامل حالت باز شده این استخر بوده که هنگام جمع کردن آن حجم و ابعاد کوچکتری را خود خواهد گرفت. البته نباید از یک استخر ۱۰ متری انتظار داشت که حجم و وزن کمی را داشته باشد زیرا اینگونه استخر ها باید به خوبی پاسخگوی نیاز های تفریحی و کاری مصرف کنندگان باشد. اما ارتفاع ذکر شده برای این کالا تا لبه استخر بوده که عمق مفید آن به حدود ۱۲۰ سانتی متر خواهد رسید. همانطور که می دانید به هیچ عنوان پر کردن کامل یک استخر از آب روش صحیحی نخواهد بود بنابراین ظرفیت آبی که این محصول اینتکس در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد ۵۴۳۶۸ لیتر خواهد بود که ظرفیت ۹۰ درصدی این استخر را شامل می شود. این مقدار ظرفیت آب مقداری بسیار بالا بوده که امکان استفاده از این استخر را برای صنعت پرورش ماهی و حتی ذخیره آب در کشاورزی فراهم می سازد. وزن بسته بندی این استخر نیز با احتساب لوازم جانبی همراه این کالا ۲۲۰ کیلوگرم خواهد بود که بیشتر شامل خود استخر و پایه های آن می شود.

لوازم همراه استخر

اصولا استخر های پیش ساخته بزرگ به همراه خود از لوازم های جانبی مختلفی بهره مند هستند که برخی از آنها بسیار مهم هستند. این استخر نیز ۴ عدد از لوازم های جانبی که برای هر استخر پیش ساخته ای مهم است را به همراه دارد. یکی از این لوازم های مهم پمپ تصفیه آب شنی بوده که قابلیت تصفیه آب با قدرت بالایی را خواهد داشت. این پمپ تصفیه از طریق دریچه های تعبیه شده روی بدنه استخر قابل وصل شدن خواهد بود. اما یک زیرانداز و درپوش برای این کالا در نظر گرفته شده که برای حفاظت از این کالا در زمان استفاده و یا استفاده نکردن از استخر به کار خواهد رفت. گرچه برای حفاظت بیشتر از کف استخر می توانید از تاتامی نیز به عنوان زیرانداز برای این استخر ها استفاده نمود. علاوه بر این یک نردبان پسش ساخته نیز برای این استخر در نظر گرفته شده که باید به شکل جداگانه راه اندازی و استفاده شود. این نردبان کار را برای رفت و آمد آسوده تر مصرف کنندگان راحت تر خواهد کرد. 

جمع بندی

استخر پیش ساخته ۱۰ متری اینتکس مدل ۲۰۱۷ یکی از بهترین و بزرگترین استخر های آماده و قابل حمل بوده که برای انواع تفریحات آبی و همچنین برای صنعت پرورش ماهی از کاربرد بالایی برخوردار خواهد بود. این استخر در واقع قابلیت نصب و راه اندازی در کوتاه ترین زمان را داشته و قادر است به صورت روکار و توکار نصب شود. محصولی با کیفیت و استحکام بالا که نسبت به استخر های بتنی و چوبی ثابت از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار خواهد بود. این محصول در صورت نصب به وسیله نصاب های شرکت اینتکس شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نیز خواهد شد. کالایی که به وسیله شرکت اینتکس قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب54368 لیتر
طول975 سانتی متر
عرض488 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...